img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Новини
Інформаційно-консультативний семінар з питань застосування діючого податкового, пенсійного законодавства та законодавства з праці. Впровадження комплексної програми розвитку малого і середнього підприємництва у Житомирській області PDF Друк
П'ятниця, 18 серпня 2017, 14:49

18 серпня в смт Брусилів пройшов інформаційно-консультативний семінар із залученням керівників, працівників, фінансово-економічних служб підприємств, організацій усіх форм власності та ОТГ.

За програмою семінару було розглянуто наступні питання:

1.Про впровадження комплексної програми розвитку малого і середнього підприємництва у Житомирській області (департамент економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації).

2. Організація оплати праці на підприємствах (департамент праці та соціального захисту населення облдержадміністрації).

3. Про систему пенсійного забезпечення громадян (головне управління Пенсійного фонду України у Житомирській області).

4. Загальні питання податкового законодавства. «Податкові новації-2016».

Питання семінару було змістовно висвітлені, а учасники семінару мали змогу задати хвилюючі питання сьогодення.

Останнє оновлення на П'ятниця, 18 серпня 2017, 15:07
Детальніше...
 
Проведено «круглий стіл» щодо висвітлення проблем державних церков району та проведення заходів із вшанування пам'яті загиблих під час єврейських погромів PDF Друк
Четвер, 17 серпня 2017, 15:00

17 серпня Брусилівська земля зібрала поважних гостей. До райдержадміністрації завітали головний спеціаліст з питань релігії та національності відділу культурно-мистецьких установ та охорони культурної спадщини управління культури облдержадміністрації Олександр Пивоварський, пастир-равин Єврейської Месіанської Громади м.Житомира Борис Пушкель, керівники та представники релігійних організацій району, керівники структурних підрозділів, до компетентності яких відносяться запропоновані питання, громадськість.


На початку засідання зі вступним словом звернулись керівники району: перший заступник голови райдержадміністрації Олександр Ненюк, голова районної ради Ніна Рафальська та голова селищної ради Володимир Габенець, які привітали гостей, побажали плідної праці та провести круглий стіл з повагою один до одного.


Олександр Леонідович Пивоварський виступив перед зібранням на тему: «Проблеми державних церков району», повідомив що на Житомирщині налічується 1538 релігійних організацій 22 конфесійних напрямків. Також він зауважив, що головне завдання органів влади – підтримувати мир, порозуміння та злагоду між конфесійними організаціями різних напрямів.

Останнє оновлення на Четвер, 17 серпня 2017, 15:20
Детальніше...
 
Інформація про стан проведення сільськогосподарських робіт в агроформуваннях району станом на 17.08.2017р. PDF Друк
Четвер, 17 серпня 2017, 07:14

1. Наявність  зернозбиральних комбайнів ___36 од.

працює на збиранні зернових - _18 од.

потреба в залучених комбайнах -_1_ од.,

фактично  залучено -_1_ од.

2. Навантаження ранніх зернових культур на один комбайн 134,2  га.

3.  Наявність та робота очисного і сушильного господарства

Наявність,

Задіяні в роботі

%

Очисні комплекси

7

7

100

Сушарки

5

2

55

Зерноочисні машини

30

30

100

4. .Збирання врожаю по с/г підприємствах

Культура

Площа, га

Намолочено, тис.тонн

Урожайність, ц/га

прогноз

скошено

%

обмолочено

%

пшениця

3338,5

3338,5

100

3338,5

100

7,5

22,5

жито

974

974

100

974

100

2,1

20,7

овес

164,5

164,5

100

164,5

100

0,1

20,0

ячмінь

297

297

100

297

100

0,65

22,4

Зернобоові-всього

587

587

100

587

100

1,42

24,5

в т.ч. горох

60

60

100

60

100

0,14

25,0

Озимий ріпак

715

715

100

715

100

2,65

37,3

5.  Дотримання правил з питань  охорони праці та пожежної безпеки проведнно інструктажі.

6. Укомплектованість техніки, задіяної на жнивах, первинними засобами пожежогасіння вкомплектовано.

Детальніше...
 
ДО УВАГИ ВИБОРЦІВ PDF Друк
Середа, 16 серпня 2017, 10:07

Шановні виборці, будьте соціально активними!

Перевірте свої персональні дані у Державному реєстрі виборців.

З метою підвищення    якості і достовірності Державного реєстру виборців, запрошуємо Вас перевірити свої персональні дані, усунути невідповідності та неточності в записі про себе.

Особливо це стосується виборців:

- які під час останніх виборів, що проводилися на території району, у списках виборців виявили неточності в своїх персональних даних, або взагалі були відсутні в них та не звернулись до відділу ведення Державного реєстру виборців особисто;

- змінили прізвище чи місце проживання протягом останнього періоду;

- мають інформацію про помилкове включення до списків інших громадян, які вже не проживають за адресами, вказаними у списках виборців (змінили місце проживання, померли);

- виборців, колишніх військовослужбовців строкової чи контрактної служби;

- громадян, що повернулися з місць позбавлення волі;

- громадян, що були вимушені переселитись з окупованої території Автономної Республіки Крим чи зони проведення антитерористичної операції.

Зробити це можливо:

-                   особисто завітавши до відділу ведення Державного реєстру виборців, який знаходиться за адресою: смт Брусилів, вул. Небесної Сотні, 2.

-                    скориставшись сервісом “Особистий кабінет виборця”, на веб-сайті Державного реєстру виборців в мережі інтернет  за прямим посиланням www.drv.gov.ua. Після нескладної реєстрації (вказавши адресу особистої електронної пошти, прізвище, ім’я, по батькові, дату народження та адресу реєстрації) на вказану Вами електрону пошту надійде відповідь з результатом перевірки. Додатковою перевагою цього сервісу є те, що в разі відсутності Вас в Реєстрі, чи наявності помилок у Ваших ідентифікаційних даних, Вам не потрібно нікуди звертатись. Система автоматично сформує доручення відділу ведення, за яким ми проведемо додаткову перевірку та внесемо необхідні уточнення до Реєстру. Про результат проведеної перевірки та внесення уточнення Вам також буде направлене повідомлення на вказану електрону пошту.

При необхідності уточнити питання, пов’язаних з Реєстром виборців, звертайтесь до відділу за адресою: смт Брусилів, вул.Небесної Сотні, 2 (райдержадміністрація), телефони для довідок:  31-8-23, 31-1-78. При собі необхідно мати відповідні документи.

 
До відома! PDF Друк
Середа, 16 серпня 2017, 08:04

Згідно із Законом та відповідно до Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2004 р.№ 558, органи праці та соціаного захисту населення  призначають та виплачують щомісячну грошову компенсацію особам, які надають соціальні послуги інваліда,дітям-інвалідам, громадянам, що потребують постійного стороннього догляду та нездатні до самообслуговування. Такі виплати проводяться за рахунок коштів місцевого бюджету на районному рівні . Рішенням  12 сесії 7 скликиння від 26.01.2017р. № 236 прийнято «Програму соціального захисту населення Брусилівського району на 2017-2018 рр.» .». Одним із заходів даної програми передбачено і забезпечення фінансування видатків на виплату компенсації фізичним особам за наданням соціальних послуг..

Відповідно до вищезазначеної Програми  виділені кошти з місцевих бюджетів,а саме: Брусилівською селищною та Ставищанською сільською радами в сумі 69,3 тис.грн.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 9 з 117
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin