img

Паспорт району

Районна рада

Зараз на сайті:

На даний момент 60 гостей на сайті

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Новини
Керівникам підприємств, установ, організацій, фізичним особам-підприємцям, які використовують найману працю PDF Друк
Новини - Новини
Четвер, 03 серпня 2017, 14:02

Житомирське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів доводить до відома, що на виконання ст.ст. 19.20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» та Постанови КМУ від 31.01.2007 р., №70 «Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», необхідно:


1. Подавати (надсилати рекомендованим листом) до 1 березня року наступного за
звітним    «Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів» за формою № 10-ПІ (річна)
до Житомирського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів / 10003,
м. Житомир, вул. Домбровського,38/.


2. Новоствореним роботодавцям, що використовують найману працю, в яких кількість
працюючих, для яких це місце роботи є основним, збільшилися до восьми і більше осіб,
зареєструватися у відділенні Фонду до 1 лютого року, що настає за роком створення.
Для цього подається (надсилається рекомендованим листом) заява за Формою № 1,
затвердженою  Наказом  Мінпраці  14.03.2007  № 98, та виписка  або витяг з Єдиного
державного   реєстру   юридичних   осіб   та   фізичних   осіб-підприємців.   Підприємства,
установи, організації, у тому числі  підприємства, організації громадських організацій
інвалідів, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів,
подають (надсилають) також копію довідки про включення їх др реєстру неприбуткових
установ, виданої органом державної податкової служби.

Останнє оновлення на Понеділок, 07 серпня 2017, 07:50
Детальніше...
 
Засідання колегії райдержадміністрації PDF Друк
Новини - Новини
Четвер, 03 серпня 2017, 09:08

31 липня, за участю керівників району, відбулося засідання колегії райдержадміністрації.


На розгляд колегії виносилися питання:


1. Про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року.

Інформувала: Павлюк Л.В. - керівник апарату райдержадміністрації.


2. Про заходи щодо запобігання поширенню інфекційних захворювань та харчових отруєнь серед населення району.

Інформував: Тарасюк В.В. - в.о. начальника управління Держпродспоживслужби в Брусилівському районі.

Члени колегії, прослухавши доповідачів, та, урахувавши обговорення, прийняли  відповідні рішення.


Рішення колегії можна переглянути в розділі «Нормативні акти».

Останнє оновлення на Четвер, 03 серпня 2017, 09:19
 
ВІДДІЛ ВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ВИБОРЦІВ ПРАЦЮЄ ПОСТІЙНО PDF Друк
Новини - Новини
Четвер, 03 серпня 2017, 08:57

Робота відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації (далі — відділ ведення Реєстру виборців) у багатьох громадян асоціюється тільки із складанням та уточненням списків виборців для проведення виборів чи референдумів.

Але після закінчення виборчих кампаній робота відділу ведення Реєстру виборців продовжується. Відділ працює постійно. Основним його завданням є ведення персоніфікованого обліку виборців, що проживають або перебувають на території району.

Відповідно до ст.22 Закону України “Про Державний реєстр виборців” відділ здійснює щомісячне поновлення бази даних Реєстру виборців. Поновлення бази даних здійснюється лише на підставі відомостей, які надають до відділу районні суб’єкти подань.

У Реєстрі виборців зберігаються ідентифікаційні персональні дані про виборця, тобто дані, що визначають місце та умови голосування. Ідентифікаційні персональні дані – це прізвище, ім’я, по батькові, дата, місце народження та місце реєстрації. Саме ці дані є ідентифікатором особи в Реєстрі виборців. Жодних інших кодів у базі даних Реєстру виборців не зберігається.

Стаття 10 Закону України “Про Державний реєстр виборців” визначає права виборців щодо взаємовідносин із Реєстром виборців.

Про своє конституційне право обирати багато виборців згадують тільки в день голосування, або за день-два до нього, коли щось змінити буває вже запізно. Щоб не допускати непорозуміння (відсутність в списках, некоректності даних), щоб спокійно йти на дільницю в день голосування, запрошуємо всіх громадян до тісної співпраці, адже без Вашої допомоги значно складніше отримати позитивний результат.

Відділ ведення Реєстру виборців звертається до Вас з пропозицією перевіряти свої персональні дані, в першу чергу — при зміні місця проживання, прізвища та інших даних, а при виявленні неточностей допомогти працівникам відділу усунути невідповідності в записі про себе в Реєстрі виборців.

Перевірити своє включення до Реєстру виборців можливо також через мережу інтернет в “Особистому кабінеті виборця” на офіційному веб-сайті “Державний реєстр виборців” (www.drv.gov.ua). Для цього у розділі “Перевірити дані у Реєстрі” необхідно заповнити всі поля у формі запиту достовірними даними про себе. Повідомлення щодо результатів Вашого запиту надійде на Вашу електронну пошту протягом доби.

При необхідності уточнити питання, пов’язаних з Реєстром виборців, звертайтесь до відділу за адресою: смт Брусилів, вул.Короленка, 2 (райдержадміністрація), телефони для довідок: 31-8-23, 31-1-78.

Останнє оновлення на Четвер, 03 серпня 2017, 09:00
 
Нова огорожа у Ставищенській ЗОШ І-ІІІ ступенів. PDF Друк
Новини - Новини
Четвер, 03 серпня 2017, 08:47

Рішенням сесії Ставищенської сільської ради виділено субвенцію в сумі 50 тис.грн. на придбання огорожі для Ставищенської школи. На даний час нова огорожа вже встановлена.

На фото: Ставищенська школа до і після встановлення огорожі.

 

Останнє оновлення на Четвер, 03 серпня 2017, 08:56
Детальніше...
 
Представники малого і середнього бізнесу можуть реалізувати бізнес-проекти із частковим відшкодуванням з обласного бюджету PDF Друк
Новини - Новини
Четвер, 03 серпня 2017, 08:09

Оголошується конкурс бізнес-проектів у рамках реалізації Порядку часткового відшкодування з обласного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації бізнес-проектів.

 

Про це повідомляє департамент економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації.

«Порядок визначає умови та механізм надання фінансової підтримки суб'єктам малого і середнього підприємництва в рамках Комплексної програми розвитку малого і середнього підприємництва у Житомирській області на 2017-2020 роки. Передбачається часткове відшкодування з обласного бюджету відсоткових ставок за кредитами, що надаються банківськими установами на реалізацію бізнес-проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва», – йдеться у повідомленні.

 

Також додається, що компенсація, відповідно до цього Порядку, надається суб’єктам малого і середнього підприємництва, які відповідають критеріям, встановленим частиною  3 статті 55 Господарського кодексу України.

 

Претенденти на отримання відшкодування частини відсоткової ставки за кредитами повинні відповідати наступним вимогам:

  • зареєстровані на території Житомирської області;
  • не мають заборгованості перед державним і місцевими бюджетами зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів;
  • реалізують бізнес-проекти, спрямовані на створення нових робочих місць;
  • працюють у межах видів діяльності, визначених вищезазначеним Порядком.

Претенденти отримали кредити на:

  • придбання устаткування, обладнання інших основних засобів виробничого призначення;
  • модернізацію технологічного процесу виробництва з метою зниження його собівартості;
  • удосконалення системи управління виробничим процесом;
  • впровадження технологій енергоефективності у виробничий процес;
  • розроблення нових видів продукції (товарів);
  • промоцію бізнесу і пошук нових ринків збуту.

Компенсація, відповідно до цього Порядку, надається суб’єктам малого і середнього підприємництва, які відповідають критеріям, встановленим частиною  3 статті 55 Господарського кодексу України.

 

Банки-партнери даної програми – ПАТ КБ «ПриватБанк», АТ «Ощадбанк», ПАТ «Укрексімбанк» та ПАТ АБ «Укргазбанк».

 

Детальні умови участі у конкурсі, зразок заявки розміщено на офіційній інтернет-сторінці Житомирської обласної ради (рішення 12 сесії обласної ради, рішення від 27.07.2017 № 757 «Про внесення змін у рішення обласної ради від 06.04.17 № 555»).

 

Усі документи необхідно подати до департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської обласної державної адміністрації до 21.08.2017 року,  за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, каб. 204.

 

Детальну інформацію також можна отримати за телефонами: (0412) 47-44-92, 47-46-32.

Останнє оновлення на Четвер, 03 серпня 2017, 08:15
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 3 з 108
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin