img

Районна рада

Зараз на сайті:

На даний момент 37 гостей на сайті

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ ШЛЮБ ЗА ДОБУ PDF Друк
Новини - Новини
Понеділок, 29 травня 2017, 10:16


Головним територіальним управлінням юстиції у Житомирській області задоволено клопотання Державного підприємства «Державний інститут судових економіко-правових та технічних експертних досліджень» (ДП «ДІСЕД») щодо надання послуг з організації проведення державної реєстрації шлюбу за обраним заявником місцем у визначені ними строки в рамках реалізації пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу, запровадженого згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 502-р.

Наведений пілотний проект передбачає можливість проведення державної реєстрації шлюбу у місці та у строк, визначений заявниками, у тому числі в день подання відповідної заяви.

Так, з 1 березня 2017 року цей пілотний проект розпочав свою роботу у місті Житомир. У цьому пілотному проекті бере участь Житомирський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області. У місті Житомирі організатором проведення державної реєстрації шлюбу є Державне підприємство «Державний інститут судових економіко-правових та технічних експертних досліджень» (ДП «ДІСЕД»).

Місце державної реєстрації шлюбу:

м. Житомир вул. Мала Бердичівська, 16-а

графік роботи:

вівторок - п'ятниця з 08.30 - 17.30

субота з 08.30 – 15.30

обідня перерва з 13.00 – 13.30

 

контактний телефон: 093 255 53 03.

Вартість державної реєстрації шлюбу в робочі дні – 1765, 68 грн.

Вартість державної реєстрацію шлюбу у вихідні та святкові дні – 2699,63 грн. (за попередньою домовленістю).

Для того, щоб зареєструвати шлюб за добу, необхідно обрати дату та час реєстрації шлюбу шляхом звернення до організатора.

У  Житомирі організатор – Державне підприємство «Державний інститут судових економіко-правових та технічних експертних досліджень» (ДП «ДІСЕД»).

 

Нареченим необхідно підготувати та надати такі документи:

1. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства. У разі, якщо заявником є іноземець, особа без громадянства, додається документ, що підтверджує законність його (її) перебування на території України.

2. У разі, якщо заявники або один з них раніше перебували у шлюбі - документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання шлюбу недійсним (свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, про визнання шлюбу недійсним, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про анулювання актового запису про шлюб, який є недійсним тощо).

3. Документи, складені іноземною мовою, подаються разом з їх перекладами на українську мову, засвідченому в установленому порядку (вірність документів має бути засвідчена дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства), Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом).

Механізм надання такої послуги доволі простий: чоловік та жінка, за умови досягнення шлюбного віку або отримання в судовому порядку прав на шлюб, звертаються до організатора державної реєстрації шлюбу (незалежно від місця проживання та громадянства), обирають дату та час реєстрації, узгоджують з організатором всі процедурні питання. Після цього між організатором і заявниками укладається договір у письмовій формі, подається заявка на проведення державної реєстрації шлюбу, сплачується державне мито та платні послуги.

Подана заявка невідкладно передається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Працівник відділу державної реєстрації актів цивільного стану перевіряє документи, складає та надає на підписання нареченим заяву про державну реєстрацію шлюбу, після чого забезпечує проведення державної реєстрації шлюбу, в тому числі урочистої церемонії весілля у місці та в певний час, що були обрані нареченими. На підтвердження проведеної державної реєстрації видаються свідоцтва про шлюб. Відомості про реєстрацію шлюбу вносяться до Державного реєстру актів цивільного стану громадян у встановленому законодавством порядку.

Начальник Брусилівського районного

відділу  державної реєстрації актів

цивільного стану                                                                           Г.М.Смиковська

Останнє оновлення на Понеділок, 29 травня 2017, 10:19
 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin