img

Районна рада

Зараз на сайті:

На даний момент 62 гостей на сайті

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Управління праці та соціального захисту населення PDF Друк
Райдержадміністрація - Управління та відділи
Четвер, 06 березня 2014, 21:47
Майструк Андрій Григорович
начальник управління

----
перший заступник начальника управління

-----
заступник начальника управління
-начальник відділу державних соціальних допомог

Гордін Ірина Анатоліївна
відділ персоніфікованого обліку пільгової категорії громадян

Кондратенко Наталія Миколаївна
відділ з питань соціального захисту громадян постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи

Степанюк Наталія Миколаївна
відділ фінансів та бухгалтерського обліку

Фещенко Віталій Анатолійович
відділ з питань соціально трудових відносин та кадрової роботи

Смик Олександр Васильович
головний державний соціальний інспектор

Житомирська обл
смт. Брусилів
вул. Лермонтова, 9
(04162) 30-2-73

Пам’ятка споживачам

Управління праці та соціального захисту населення Брусилівської районної державної адміністрації є структурним підрозділом районної державної адміністрації, що утворюється головою адміністрації, підзвітним і підконтрольним голові державної адміністрації та відповідно Головному управлінню праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації.


Управління відповідно до покладених на нього завдань надає такі послуги:

- забезпечує здійснення заходів, спрямованих на посилення мотивації до праці, удосконалення її організації, оплати та нормування;
- аналізує ситуацію в соціально-трудовій сфері на відповідній території, стан укладення колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях; сприяє організації переговорного процесу між сторонами соціального партнерства, надає їм організаційно-методичну допомогу; забезпечує у межах своїх повноважень додержання законодавства з питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, розв´язання колективних трудових спорів (конфліктів); проводить реєстрацію, веде облік, забезпечує зберігання оригіналів колективних договорів, змін та доповнень до них;
– вивчає стан використання робочої сили, аналізує розвиток процесів, які відбуваються на ринку праці та у сфері професійної освіти; координує діяльність структурних підрозділів районної державної адміністрації, пов´язану з розробленням та виконанням районної програми зайнятості населення; сприяє підприємствам, установам та організаціям незалежно від форми власності та підпорядкування в організації професійного навчання кадрів на виробництві;
- здійснює державний контроль за додержанням законодавства про соціальний захист та соціальне обслуговування населення, своєчасною виплатою заробітної плати, запровадженням підприємствами всіх форм власності мінімальних державних гарантій з оплати праці, а також за наданням працівникам пільг і компенсацій, передбачених законодавством;
– забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах з шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць;
– організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам, забезпечує надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
– забезпечує надання відповідно до законодавства державної допомоги сім´ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім´ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам, а також інших видів державної допомоги;
– здійснює відповідно до законодавства грошові компенсації інвалідам на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, а також вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян;
– здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України в Брусилівському районі;
– видає відповідні посвідчення ветеранам війни, праці та іншим категоріям громадян;
– сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомоги;
– сприяє веденню персоніфікованого обліку у системі загальнообов´язкового державного пенсійного страхування;
– формує банк даних інвалідів, подає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для інвалідів та дітей-інвалідів;
– організовує матеріально-побутове обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, їх санаторно-курортне лікування, забезпечує інвалідів в установленому порядку транспортними засобами, засобами пересування та реабілітації;
– формує базу даних одиноких громадян, які потребують соціального обслуговування та соціальних послуг; створює мережу територіальних центрів соціального обслуговування пенсіонерів, інвалідів та одиноких непрацездатних громадян та організовує їх роботу, забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їх якість та своєчасність надання;
– подає в установленому порядку пропозиції щодо встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров'я потребують догляду;
– забезпечує у разі потреби влаштування до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів, надає допомогу в організації роботи зазначених установ та закладів;
– сприяє благодійним, релігійним організаціям, громадським об´єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим особам, які перебувають у складних життєвих обставинах;
– сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації працівників соціальної сфери;
– організовує і проводить консультації, розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до його компетенції, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги;
– роз´яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції;
– інформує населення з питань, що належать до його компетенції, через засоби масової інформації;
– в установленому порядку формує базу даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, та веде їх персоніфікований облік;
– забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань;
– організовує роботу з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та забезпечує відповідно до законодавства їх соціальний захист;
– вживає заходів до соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі, утворення та розвитку мережі закладів та установ, що надають послуги цим громадянам, контролює якість надання ними соціальних послуг, подає районній державній адміністрації пропозиції з цього питання;
– сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам;
– організовує в межах своєї компетенції надання громадянам соціальних послуг, в тому числі платних, суб'єктами, що надають соціальні послуги, забезпечує призначення та виплату компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги, координує та контролює діяльність зазначених суб´єктів;
– у межах компетенції організовує роботу з визначення потреби громадян у соціальних послугах, забезпечує їх планування та визначає обсяг видатків з відповідного місцевого бюджету на надання таких послуг.

Останнє оновлення на П'ятниця, 09 червня 2017, 15:01
 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin