img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Центр надання адміністративних послуг Брусилівської районної державної адміністрації PDF Друк
Неділя, 02 березня 2014, 16:57

Корнієнко Олексій Анатолійович

Начальник Центру надання адміністративних послуг

 

Крохун Павло Олександрович

Державний адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Житомирська обл
смт. Брусилів, вул. Короленка, 2
Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

(тел./факс (04162) 30287
Графік роботи:
Понеділок – четвер 8:45 – 18:00
п’ятниця 8:45 – 16:00
обідня перерва 13:00 – 14:00

 

 

Нормативно - правова база Центру

 

До відома громадян

 

Адміністративні послуги

 

Повноваження державного адміністратора згідно ст. 5 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»:
Державний адміністратор - посадова особа районної державної адміністрації, яка організовує видачу (переоформлення, видачу дублікатів, анулювання) суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечує взаємодію місцевих і регіональних дозвільних органів.


Державний адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади головою районної державної адміністрації, за погодженням з уповноваженим органом. Державний адміністратор підпорядковується безпосередньо голові районної державної адміністрації . Кількість державних адміністраторів визначається рішенням районної державної адміністрації. Державний адміністратор повинен мати вищу освіту та стаж роботи на державній службі або стаж роботи в органах місцевого самоврядування не менше двох років, або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років.

Основними завданнями державного адміністратора є:
надання суб'єкту господарювання вичерпної інформації щодо вимог та порядку одержання документа дозвільного характеру;

прийняття від суб'єкта господарювання документів, необхідних для одержання документів дозвільного характеру, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним регіональним та/або місцевим дозвільним органам;

видача оформлених регіональними та місцевими дозвільними органами суб'єкту господарювання документів дозвільного характеру; забезпечення взаємодії регіональних та/або місцевих дозвільних органів та документообігу; організаційне та інформаційне забезпечення проведення представниками регіональних та/або місцевих дозвільних органів спільного обстеження об'єкта;

контроль за додержанням посадовими особами регіональних та/або місцевих дозвільних органів строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру;

формування та ведення реєстру документів дозвільного характеру;

інформування посадової особи, якій він підпорядковується, а також територіального органу уповноваженого органу про порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру посадовою особою регіонального та місцевого дозвільного органу;

підготовка пропозицій щодо удосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру;

ведення в мережі Інтернет веб - сторінки, що містить інформацію, необхідну для отримання документів дозвільного характеру; координація діяльності дозвільного центру;

видача довідок з реєстру документів дозвільного характеру;

складання протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

Державний адміністратор має право:
безоплатно одержувати від дозвільних органів інформацію, пов'язану з видачею документів дозвільного характеру, крім інформації, що становить державну таємницю.

Дозвільний орган зобов'язаний надавати таку інформацію державному адміністратору протягом трьох робочих днів з дня отримання відповідного запиту;

порушувати клопотання до голови районної державної адміністрації щодо вжиття заходів у частині забезпечення роботи дозвільних центрів;

відмовити у прийнятті заяви на одержання документа дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, у разі подання суб'єктом господарювання документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, не в повному обсязі з наданням обґрунтованої відповіді (у разі отримання документів поштою - письмово повідомити заявника).

Регіональні та місцеві дозвільні органи забезпечують інформування у повному обсязі державних адміністраторів про порядок видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру регіональними та місцевими дозвільними органами, зокрема про перелік документів, необхідних для одержання (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, зразки заяв та необхідних бланків, строки видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, розмір плати за здійснення таких дій (у разі її встановлення).

Уповноважений орган розробляє та затверджує положення про державного адміністратора і порядок його взаємодії з регіональними, місцевими дозвільними органами та суб'єктами господарювання.

Міські районні державні адміністрації утворюють дозвільні центри і здійснюють організаційне та матеріально-технічне забезпечення дозвільного центру і державного адміністратора. У разі якщо кількість державних адміністраторів становить три і більше осіб, для організаційного та матеріально-технічного забезпечення їх роботи утворюється відповідний структурний підрозділ районної державної адміністрації.

 

Робота з особистого прийому громадян Центру надання адміністративних послуг Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області


ГРАФІК РОБОТИ

Понеділок

8.00-13.00,

14.00-18.00


Вівторок

8.00-13.00,

14.00-18.00


Середа

8.00-13.00,

14.00-18.00


Четвер

8.00-13.00,

14.00-18.00


П’ятниця

8.00-13.00,

14.00-16.45


Останнє оновлення на Вівторок, 04 липня 2017, 10:12
 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin