img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Увага! Роз'яснення: хто може отримати субсиію? PDF Друк
Четвер, 20 вересня 2018, 15:27

Кожен житель Житомирщини будь-якого віку та соціального становища, на своїй або орендованій житловій площі може отримати субсидію від держави, але за умовою: витрати на комунальні платежі повинні бути більше 15% від доходу родини.


Хто може отримати субсидію?

Житлово-комунальна субсидія може бути оформлена тільки на одного члена сім’ї, який повинен бути офіційно зареєстрований на зазначеній житловій площі. Інші члени родини, котрі проживають в цій домівці, повинні надати згоду для обробки їх персональних даних.


Субсидію також можуть оформити люди, які знімають квартиру і мають договір оренди. Тоді орендарі виступають платниками комунальних послуг і відповідно їм може надаватися державна допомога на їх виплату.

Внутрішньо переміщені особи можуть оформити субсидію, якщо подадуть заяву та декларацію про доходи до органу соцзахисту населення.


Чому можна не отримати субсидію?

З травня цього року субсидія не призначається тим громадянам, у яких площа квартири перевищую 120 кв м, а площа будинку більша за 200 кв м. Комунальні послуги власникам такого житла доведеться оплачувати в повному обсязі, незалежно від того, хто зареєстрований в будинку чи квартирі. Однак це не стосується житла дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей.


Субсидія не призначатиметься, якщо у власності сім’ї є автомобіль або інший вид особистого транспорту, який був випущений менше п’яти років тому (крім мопеда). Втім, з цього правила є виняток: субсидія власнику авто може бути призначена за рішенням комісії, якщо він виявився в складних життєвих обставинах (наприклад, тривале лікування і т.п.). Інформацію про наявність (або відсутність) авто людина повинна вказати в декларації. Органи соцзахисту також отримувати дані від МВС, яке веде реєстр власників транспортних засобів.

Які необхідні документи на оформлення субсидії

Субсидія оформлюється за пропискою в центрі управління праці та соціального захисту населення. При оформленні важливо мати при собі всі необхідні документи:


1. Паспорт або інший документ, що засвідчує особу громадянина, який подає заяву.

2. Заява (бланк заяви надається фахівцями відділу субсидій).

3. Декларація про доходи та майновий стан усіх зареєстрованих та членів їх сімей, зареєстрованих за іншою адресою (бланк декларації надається фахівцями відділу субсидій).

4. Довідки про доходи всіх працездатних осіб.

5. Трудова книжка (для непрацюючих членів сім’ї).

6. Ідентифікаційний номер.

7. Розрахункові книжки за комунальні послуги, електроенергію та теплопостачання.


При призначенні житлової субсидії враховуються такі доходи:

• заробітна плата після сплати податку на доходи;

• пенсія;

• стипендія;

• соціальні виплати;

• виплати по безробіттю;

• інші доходи.


Нагадаємо, відтепер щоб дізнатися, призначено чи не призначено вам субсидію, не потрібно телефонувати до органів соціального захисту населення. З липня 2018 року розмір своєї субсидії можна дізнатися он-лайн – на сайті subsidii.ioc.gov.ua.


Міністерство соціальної політики України відкрило доступ до Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій. За адресою subsidii.ioc.gov.ua українці мають змогу ввести свою поштову адресу і дізнатися, чи призначено їм субсидію та який її розмір за опалювальний й неопалювальний сезони.

 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin