img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Оголошення
Повідомлення про проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проекту детального плану території земельних ділянок PDF Друк
Середа, 07 червня 2017, 13:33

Повідомлення про проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проекту детального плану території земельних ділянок площею 0,0300 га та 0,0198 га з метою уточнення місця розташування на них об’єктів проектування, та для зміни частини однієї з них цільового призначення по вулиці Житомирській, 127 в селі Ставище Брусилівського району Житомирської області.


Виконання містобудівної документації «Детальний план території земельних ділянок площею 0,0300 га та 0,0198 га з метою уточнення місця розташування на них об’єктів проектування, та для зміни частини однієї з них цільового призначення по вулиці Житомирській, 127 в селі Ставище Брусилівського району Житомирської області» обумовлене необхідністю вирішення поточних питань забудови території Ставищенської сільської ради та з метою удосконалення містобудівної документації, якою регулюється планування та розвиток району.


07 липня 2017 року відбудуться громадські слухання з питання розгляду детального плану території земельних ділянок площею 0,0300 га та 0,0198 га з метою уточнення місця розташування на них об’єктів проектування, та для зміни частини однієї з них цільового призначення по вулиці Житомирській, 127 в селі Ставище Брусилівського району Житомирської області.

Детальніше...
 
Рішення про надання дозволу на розроблення детального плану території земельної ділянки PDF Друк
Понеділок, 05 червня 2017, 10:50

 
Про організацію санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю та учасників анти терористичної операції. PDF Друк
Четвер, 01 червня 2017, 14:46

3 01.03.2017 організація санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції здійснюються відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2017 №110 „Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортним лікуванням, та внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 p. № 187 і від 31 березня 2015 p. № 200, якою змінено існуючу систему закупівлі санаторно-курортних послуг на відшкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування (путівки) для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції через безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги на підставі трьохсторонньої угоди (особа - управління - санаторій).

Тобто відтепер людина зможе самостійно обрати санаторій для оздоровлення, після цього звернутися до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації, де перевіряється заклад на відповідність встановленим вимогам. Після цього укладається тристороння угода, яка передбачає безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги.

При цьому гранична вартість путівки для відшкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування визначатиметься щороку Мінсоцполітики за погодженням з Мінфіном.

Перелік базових послуг, які мають надаватися особам відповідно до медичних рекомендацій та входять до вартості путівки, затверджуватимуться Мінсоцполітики.

Детальніше...
 
Гранти на навчання для внутрішньо-переміщених осіб PDF Друк
П'ятниця, 26 травня 2017, 15:18

Доводимо до Вашого відому інформацію щодо організації та проведенням Фондом громади Житомира проекту «Інтеграційна та стабілізаційна підтримка шляхом забезпечення засобами існування ВПО та населення, що постраждало внаслідок конфлікту в Україні».

Організатором проекту у співпраці з Фондом громади Житомира є Міжнародна організація з міграції за фінансової підтримки Уряду Великобританії.

До участі у проекті запрошуються внутрішньо переміщені особи з Донецької, Луганської областей та Криму віком від 18-60 років, що проживають у Житомирі та Житомирській області.

Проектом передбачено чотири етапи:

І -      Дводенний тренінг з професійного орієнтування,

ІІ –    Приватні консультації,

ІІІ –   Захист заявок на навчання,

ІV – Надання грантів.

Основна вимога до учасників: має бажання отримати знання щодо пошуку роботи та здобути нову професію чи підвищити кваліфікацію.

У рамках проекту, після проходження чотирьох етапів, 60% учасників отримають грант на фінансування навчання. Розмір гранту становить 350 фунтів стерлінгів.

Заявки на участь у проекті розпочинають приймати 30 травня 2017року.

Долучитися до проекту можна за телефонами Фонду громади Житомира за номерами: 068-991-64-63, 050-712-59-70, 096-627-78-52, 097-79-11-966, 0412-46-10-86 та подати заявку.

 
До відома підприємств району! PDF Друк
Понеділок, 22 травня 2017, 14:46

З метою розширення ринків збуту та збільшення доданої вартості продукції МСП та сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів району (міста) інформуємо про початок надання грантів в рамках проекту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» згідно з Річним програмним запитом (APS) № 01. Зацікавлені підприємства можуть надсилати концепції проектів для інвестування діяльності, спрямованої на збільшення доданої вартості у плодоовочевому та м’ясомолочному секторах, впровадження нових технологій переробки та післяврожайної обробки продукції, впровадження міжнародних стандартів якості та безпечності сільськогосподарської продукції, розширення ринків її збуту.

Гранти за цією програмою надаватимуться:

-       малим і середнім підприємствам і підприємцям;

-       виробникам сільськогосподарської продукції (МСП);

-       сільськогосподарським обслуговуючим кооперативам (СОК) та їх об’єднанням;

-       малим і середнім підприємствам (МСП) в сфері агропромислового сектору (переробка, логістика, збут, тощо);

-       галузевим сільськогосподарським асоціаціям.

Проект «Агросільрозвиток» планує надати протягом 2017 року приблизно 30 млн. гривень в рамках цього Річного програмного запиту (APS) через
25 запланованих грантів. Очікується, що сума кожної грантової угоди може коливатися в межах від 650 тис. грн. до 3 млн. грн., але кінцева сума залежатиме від грантової діяльності та остаточних переговорів і може виходити за межі цього діапазону. Очікується, що термін дії будь-якої грантової угоди за даним запитом не перевищуватиме 12 місяців.

Заявки на гранти за даним запитом приймаються до 27 грудня 2017 року та розглядатимуться по мірі надходження.

За більш детальною інформацією щодо проекту та критерій участі звертатися до Дмитра Бєлона, менеджера грантів, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . або до Олександра Кондратенка, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , тел.: +380504419911, +380680241413.

У разі зацікавленості в участі, повідомити департамент економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації за тел. (0412) 47-46-09, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

Останнє оновлення на Понеділок, 22 травня 2017, 14:48
 
<< Початок < Попередня 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Наступна > Кінець >>

Сторінка 50 з 56