img

Паспорт району

Районна рада

Зараз на сайті:

На даний момент 77 гостей на сайті

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Оголошення
Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця категорії «В» - головного спеціаліста, юрисконсульта апарату Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області PDF Друк
Оголошення - Оголошення
Четвер, 29 червня 2017, 08:32

Затверджено

Розпорядження голови райдержадміністрації

27.06.2017  № 87-б


умови

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця категорії «В» - головного спеціаліста, юрисконсульта апарату Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області


Загальні умови

Посадові обов’язки

- Забезпечення відповідності законодавству проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, рішень колегії, а також інших актів райдержадміністрації;


- проведення правової експертизи проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, підготовка висновків правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та/або подання пропозицій щодо приведення таких проектів у відповідність до вимог законодавства;


- визначення нормативно-правових актів райдержадміністрації, які підлягають державній реєстрації в органах юстиції;


- надання методичної допомоги працівникам апарату райдержадміністрації та керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків;


- представлення інтересів райдержадміністрації у судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів;


- виконання інших функцій з правового забезпечення діяльності райдержадміністрації


Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років на державній службі, надбавка за ранг державного службовця


Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково


Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Відповідно до статті 25 Закону України від 10 грудня 2015 року №889-VІІІ «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи:


1.Копію паспорта громадянина України.


2.Письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.


3.Письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.


4.Копію (копії) документа (документів) про освіту.


5.Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;


6.Заповнену особову картку встановленого зразка.


7.Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.


Термін прийняття документів – 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Національного агентства України з питань державної служби, до 27 липня 2017 року


Дата, час і місце проведення конкурсу

03 серпня 2017 року, початок об 11.00 год.


За адресою 12601, Житомирська область, смт. Брусилів, вул. Короленка, 2


Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Макаренко Оксана Ігорівна, (04162)30197, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Останнє оновлення на Четвер, 29 червня 2017, 08:40
Детальніше...
 
Потрібні працівники PDF Друк
Оголошення - Оголошення
Понеділок, 19 червня 2017, 14:45

На території Брусилівської об’єднаної громади утворилося нове комунальне підприємство «Добробут», яке буде надавати будівельні та ремонтні послуги. З метою укомплектування вакансій керівництво підприємства в особі Нікітчина О. А. звернулося до Брусилівського районного центру зайнятості. Фахівці центру оперативно організували для підприємства міні-ярмарку вакансій, на якій шукаючим роботу були запропоновані вакансії водіїв, трактористів, підсобних робітників, охоронників, головного інженера, механіка тощо. О. Нікітчин ознайомив присутніх із фронтом робіт підприємства, умовами праці, оплатою праці. Четверо учасників міні-ярмарки вакансій зацікавилися пропозиціями роботи, з них одна особа працевлаштована трьом видано направлення на працевлаштування.

Л. Левківська, фахівець з профорієнтації

Останнє оновлення на Понеділок, 19 червня 2017, 14:49
 
Про здійснення Українсько-Литовських обмінів молоддю PDF Друк
Оголошення - Оголошення
П'ятниця, 16 червня 2017, 11:33


Відповідно до листа Мінмолодьспорту від 07.06.2017 № 4854/3.2, Угоди між Україною та Урядом Литовської Республіки про Раду обмінів молоддю України та Литви, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2015 року №1016, Міністерством молоді та спорту України оголошено прийом заявок на участь у конкурсі на реалізацію проектів у рамках здійснення Українсько-Литовських обмінів молоддю.

Заявку можна подати через відділ у справах сім'ї, молоді та спорту районної державної адміністрації.

Детальні умови участі у конкурсі та перелік документів можна знайти за посиланням http;//dsmsu.gov.ua/index/ua/material/31110 та сайті управління сім'ї, молоді та спорту облдержадміністрації.

Останнє оновлення на П'ятниця, 16 червня 2017, 11:34
 
В понеділок останній день прийому документів до громадської ради при облдержадміністрації PDF Друк
Оголошення - Оголошення
П'ятниця, 16 червня 2017, 10:11

 

 

 

Перелік документів до складу громадської ради:

 

 

  • рішення громадянського інституту про делегування для участі в установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу громадської ради;

 

  • біографічна довідка (із зазначенням його прізвища, імені, по батькові,  посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, контактної інформації);

 

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій та витяг із статуту (положення) щодо цілей і завдань його діяльності, засвідчені в установленому порядку;

 

  • погодження на обробку персональних даних;

 

  • інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства (відомості про проведені заходи, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, подання інститутом громадянського суспільства відповідному органу письмових обґрунтованих пропозицій і зауважень з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері та інформування про них громадськості тощо) протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, - за період діяльності);

 

  • відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.

 

 

Документи прийматимуться з 10.00 до 17.00 за адресою: м. Житомир, майдан імені С.П. Корольова,1, 2 поверх; каб. 236 (управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації).

 

Документи надавати в друкованому та електронному варіанті (електронна пошта управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , вказавши у темі листа "Громадська рада").

 

Телефони для довідок: (0412) 47-50-19; 097-763-41-84 (головний спеціаліст відділу комунікацій з громадськістю Юхимович Олена Сергіївна).

 







З повагою
управління інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю
Житомирської ОДА

 

 

 

 


Останнє оновлення на П'ятниця, 16 червня 2017, 10:12
 
Повідомлення про проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проекту детального плану території земельних ділянок PDF Друк
Оголошення - Оголошення
Середа, 07 червня 2017, 13:33

Повідомлення про проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проекту детального плану території земельних ділянок площею 0,0300 га та 0,0198 га з метою уточнення місця розташування на них об’єктів проектування, та для зміни частини однієї з них цільового призначення по вулиці Житомирській, 127 в селі Ставище Брусилівського району Житомирської області.


Виконання містобудівної документації «Детальний план території земельних ділянок площею 0,0300 га та 0,0198 га з метою уточнення місця розташування на них об’єктів проектування, та для зміни частини однієї з них цільового призначення по вулиці Житомирській, 127 в селі Ставище Брусилівського району Житомирської області» обумовлене необхідністю вирішення поточних питань забудови території Ставищенської сільської ради та з метою удосконалення містобудівної документації, якою регулюється планування та розвиток району.


07 липня 2017 року відбудуться громадські слухання з питання розгляду детального плану території земельних ділянок площею 0,0300 га та 0,0198 га з метою уточнення місця розташування на них об’єктів проектування, та для зміни частини однієї з них цільового призначення по вулиці Житомирській, 127 в селі Ставище Брусилівського району Житомирської області.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 63
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin