img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Конкурс на заміщення вакантної посади PDF Друк
Вівторок, 26 вересня 2017, 13:20

Додаток

до наказу начальника управління праці та соціального захисту населення

від 26.09.2017 року  № 42-к

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії “В” головного спеціаліста відділу соціально-трудових відносин та кадрової роботи управління праці та соціального захисту населення Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області

 

Загальні умови

Посадові обов'язки

- удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація  співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавців;

- забезпечення реалізації державної політики зайнятості на території району;

- сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні  питань соціально-економічного розвитку району;

- забезпечення здійснення заходів, спрямованих на посилення мотивації до праці, удосконалення її організації, оплати та нормування;

- аналіз ситуації в соціально-трудовій сфері на відповідній території,  стану укладення колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях; сприяння організації переговорного процесу між сторонами соціального партнерства, надає їм організаційно-методичну допомогу;  забезпечення у межах своїх повноважень додержання законодавства з питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, розв'язання колективних трудових спорів (конфліктів); проведення реєстрації, ведення обліку, забезпечення зберігання оригіналів колективних договорів, змін та доповнень до них;

- вивчення стану використання робочої сили, аналіз розвитку процесів,  які  відбуваються на ринку праці та у сфері професійної освіти; координація  діяльності структурних підрозділів районної державної адміністрації,   пов'язаної з розробленням та виконанням районної програми зайнятості населення; сприяння підприємствам, установам та організаціям незалежно від форми власності та підпорядкування в організації професійного навчання кадрів на виробництві;

- забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах з шкідливими та важкими умовами праці, вжиття заходів до якісного проведення атестації робочих місць;

- здійснення державного контролю за своєчасною  і  не  нижче визначеного державою мінімального розміру оплатою
 праці працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців та
 моніторингу показників заробітної плати;
- запровадженням підприємствами всіх форм власності мінімальних державних гарантій з оплати праці, а також за 
наданням працівникам пільг і компенсацій, передбачених законодавством;

- організація і проведення консультацій, розгляд звернень громадян, підприємств,  установ та організацій  з питань,

що належать до його компетенції, вжиття відповідних  заходів  до усунення причин, які викликають скарги;

- забезпечення прийняття звітів від підприємств установ, організацій про фактичні витрати на виплату середнього

заробітку працівникам, погоджений районним (міським) військовим комісаріатом, який здійснював призов працівника на військову службу, в частині підтвердження призову та проходження військової служби, та подання до 19 числа їх копій, а також зведених звітів

про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам до департаменту праці та соціального захисту населення;

- роз'яснення громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції;

- інформування  населення з питань,  що належать до його компетенції, через засоби масової інформації;

- забезпечення на відповідному рівні  реалізації  міжнародних проектів з питань соціально-трудових відносин;

- взяття участі у розгляді проектів контрактів, які укладаються з керівниками суб'єктів господарювання, що належать

до сфери управління районної державної адміністрації;

- ведення журналів обліку претензій та позовних заяв, пред'явлених управлінню та до органів виконавчої влади,

державних підприємств, установ, організацій, хід їх розгляду, виконання та аналіз стану претензійно-позовної роботи за квартал, півріччя, рік;

- ведення в установленому порядку книгу протоколів нарад та облік завдань, які були доручені начальником

управління на нарадах;

- ведення роботи та журналів обліку з питань звернень громадян до управління;

- ведення діловодства в управлінні;

- підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань виконання актів і доручень Президента України,

Кабінету Міністрів України, актів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голів обласної і районної державної адміністрації, наказів та доручень начальника управління;

- здійснення контролю за виконанням Законів України, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України,

доручень голови Адміністрації  Президента   України,   актів   центральних   органів   виконавчої влади, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій, наказів та доручень начальника управління праці та соціального захисту населення

райдержадміністрації, а також аналіз причин виникнення порушень у виконанні вимог зазначених документів і внесення пропозицій щодо їх усунення;

- ведення в установленому порядку обліку завдань, реалізація яких передбачена відповідними актами та дорученнями

Президента України, Кабінету Міністрів України, дорученнями глави Адміністрації Президента України, актами центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями і дорученнями голови обласної та районної державних адміністрацій, наказами та дорученнями

начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації;

- перевірка стану виконання відділами управління положень, Законів України, актів та доручень Президента України,

Кабінету Міністрів України, актів центральних   органів   виконавчої   влади,   розпоряджень   і   доручень   голів обласної та районної державних адміністрацій;

- розробка та подання в установленому порядку пропозицій з питань удосконалення організації здійснення контролю;

- розгляд, за дорученням начальника управління запитів та звернень народних депутатів України, запитів депутатів

місцевих рад, звернень громадян, установ і організацій;

- дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку;

- виконання інших функції, які випливають з покладених завдань.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг

державного службовця.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби,

до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або

четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та

оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої

форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня розміщення оголошення на офіційному веб-сайті

Національного агенства України з питань державної служби.

Дата, час і місце проведення конкурсу

13 жовтня 2017 року о 11:00, Житомирська обл.,  смт. Брусилів, вул. Лермонтова, 9, каб. № 107.

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Фещенко Віталій Анатолійович

(04162) 30273

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Кваліфікаційні вимоги**

1

Освіта

Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

Не потребує

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Професійна компетентність

Вимога

Компоненти вимоги

1

Стратегічне бачення

Бачення загальної картини

2

Комунікація та взаємодія

Здатність ефективно взаємодіяти - дослухатися, сприймати та викладати думку

3

Досягнення результатів

Сфокусовані зусилля для досягнення результату

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4)  Закон України «Про звернення громадян»;

5) Закон України «Про обробку персональних даних».

2

Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

1) Кодекс законів про працю України;

2) методичні, нормативні та інші матеріали з додержання законодавства про працю, зайнятість, трудову міграцію,

соціальне партнерство, практику застосування законодавства і нормативних актів щодо напрямів діяльності відділу,

господарське законодавство, правила ділового етикету, правила та норми охорони праці та протипожежного захисту.

Останнє оновлення на Вівторок, 26 вересня 2017, 13:23
 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin