img

Районна рада

Зараз на сайті:

На даний момент 114 гостей на сайті

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Оголошення
Потрібні працівники PDF Друк
Оголошення - Оголошення
Понеділок, 19 червня 2017, 14:45

На території Брусилівської об’єднаної громади утворилося нове комунальне підприємство «Добробут», яке буде надавати будівельні та ремонтні послуги. З метою укомплектування вакансій керівництво підприємства в особі Нікітчина О. А. звернулося до Брусилівського районного центру зайнятості. Фахівці центру оперативно організували для підприємства міні-ярмарку вакансій, на якій шукаючим роботу були запропоновані вакансії водіїв, трактористів, підсобних робітників, охоронників, головного інженера, механіка тощо. О. Нікітчин ознайомив присутніх із фронтом робіт підприємства, умовами праці, оплатою праці. Четверо учасників міні-ярмарки вакансій зацікавилися пропозиціями роботи, з них одна особа працевлаштована трьом видано направлення на працевлаштування.

Л. Левківська, фахівець з профорієнтації

Останнє оновлення на Понеділок, 19 червня 2017, 14:49
 
Про здійснення Українсько-Литовських обмінів молоддю PDF Друк
Оголошення - Оголошення
П'ятниця, 16 червня 2017, 11:33


Відповідно до листа Мінмолодьспорту від 07.06.2017 № 4854/3.2, Угоди між Україною та Урядом Литовської Республіки про Раду обмінів молоддю України та Литви, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2015 року №1016, Міністерством молоді та спорту України оголошено прийом заявок на участь у конкурсі на реалізацію проектів у рамках здійснення Українсько-Литовських обмінів молоддю.

Заявку можна подати через відділ у справах сім'ї, молоді та спорту районної державної адміністрації.

Детальні умови участі у конкурсі та перелік документів можна знайти за посиланням http;//dsmsu.gov.ua/index/ua/material/31110 та сайті управління сім'ї, молоді та спорту облдержадміністрації.

Останнє оновлення на П'ятниця, 16 червня 2017, 11:34
 
В понеділок останній день прийому документів до громадської ради при облдержадміністрації PDF Друк
Оголошення - Оголошення
П'ятниця, 16 червня 2017, 10:11

 

 

 

Перелік документів до складу громадської ради:

 

 

  • рішення громадянського інституту про делегування для участі в установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу громадської ради;

 

  • біографічна довідка (із зазначенням його прізвища, імені, по батькові,  посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, контактної інформації);

 

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій та витяг із статуту (положення) щодо цілей і завдань його діяльності, засвідчені в установленому порядку;

 

  • погодження на обробку персональних даних;

 

  • інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства (відомості про проведені заходи, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, подання інститутом громадянського суспільства відповідному органу письмових обґрунтованих пропозицій і зауважень з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері та інформування про них громадськості тощо) протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, - за період діяльності);

 

  • відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.

 

 

Документи прийматимуться з 10.00 до 17.00 за адресою: м. Житомир, майдан імені С.П. Корольова,1, 2 поверх; каб. 236 (управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації).

 

Документи надавати в друкованому та електронному варіанті (електронна пошта управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , вказавши у темі листа "Громадська рада").

 

Телефони для довідок: (0412) 47-50-19; 097-763-41-84 (головний спеціаліст відділу комунікацій з громадськістю Юхимович Олена Сергіївна).

 







З повагою
управління інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю
Житомирської ОДА

 

 

 

 


Останнє оновлення на П'ятниця, 16 червня 2017, 10:12
 
Про організацію санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю та учасників анти терористичної операції. PDF Друк
Оголошення - Оголошення
Четвер, 01 червня 2017, 14:46

3 01.03.2017 організація санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції здійснюються відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2017 №110 „Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортним лікуванням, та внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 p. № 187 і від 31 березня 2015 p. № 200, якою змінено існуючу систему закупівлі санаторно-курортних послуг на відшкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування (путівки) для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції через безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги на підставі трьохсторонньої угоди (особа - управління - санаторій).

Тобто відтепер людина зможе самостійно обрати санаторій для оздоровлення, після цього звернутися до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації, де перевіряється заклад на відповідність встановленим вимогам. Після цього укладається тристороння угода, яка передбачає безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги.

При цьому гранична вартість путівки для відшкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування визначатиметься щороку Мінсоцполітики за погодженням з Мінфіном.

Перелік базових послуг, які мають надаватися особам відповідно до медичних рекомендацій та входять до вартості путівки, затверджуватимуться Мінсоцполітики.

Детальніше...
 
Гранти на навчання для внутрішньо-переміщених осіб PDF Друк
Оголошення - Оголошення
П'ятниця, 26 травня 2017, 15:18

Доводимо до Вашого відому інформацію щодо організації та проведенням Фондом громади Житомира проекту «Інтеграційна та стабілізаційна підтримка шляхом забезпечення засобами існування ВПО та населення, що постраждало внаслідок конфлікту в Україні».

Організатором проекту у співпраці з Фондом громади Житомира є Міжнародна організація з міграції за фінансової підтримки Уряду Великобританії.

До участі у проекті запрошуються внутрішньо переміщені особи з Донецької, Луганської областей та Криму віком від 18-60 років, що проживають у Житомирі та Житомирській області.

Проектом передбачено чотири етапи:

І -      Дводенний тренінг з професійного орієнтування,

ІІ –    Приватні консультації,

ІІІ –   Захист заявок на навчання,

ІV – Надання грантів.

Основна вимога до учасників: має бажання отримати знання щодо пошуку роботи та здобути нову професію чи підвищити кваліфікацію.

У рамках проекту, після проходження чотирьох етапів, 60% учасників отримають грант на фінансування навчання. Розмір гранту становить 350 фунтів стерлінгів.

Заявки на участь у проекті розпочинають приймати 30 травня 2017року.

Долучитися до проекту можна за телефонами Фонду громади Житомира за номерами: 068-991-64-63, 050-712-59-70, 096-627-78-52, 097-79-11-966, 0412-46-10-86 та подати заявку.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 59
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin