img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Брусилівське бюро правової допомоги


Усе, що варто знати про спадкування PDF Друк
Понеділок, 24 квітня 2017, 16:01

Фахівці Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги роз’яснюють черговість спадкування за законом та зміни до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини.

Відповідно до приписів цивільного кодексу спадкування може відбуватись за заповітом та за законом.

У разі відсутності заповіту до спадкування закликаються спадкоємці за законом, які одержують право на спадкування почергово. Кожна наступна черга спадкоємців за законом одержує право на спадкування у разі відсутності спадкоємців попередньої черги, усунення їх від права на спадкування, неприйняття ними спадщини або відмови від її прийняття у передбачених законом випадках.

Відповідно до ст.1261, 1262 Цивільного кодексу України, у першу чергу право на спадкування за законом мають діти спадкодавця, у тому числі зачаті за життя спадкодавця та народжені після його смерті, усиновлені діти, той з подружжя, який його пережив та батьки. До другої черги спадкоємців за законом відносяться рідні брати та сестри спадкодавця, його баба та дід як з боку батька, так і з боку матері.

Варто зауважити, що за приписами Цивільного кодексу онуки спадкодавця не відносяться до спадкоємців другої черги. Однак, для цілей оподаткування спадщини ця категорія законодавцем була прирівняна до спадкоємців другої черги.

Так, 23 лютого 2017 року Верховна Рада України прийняла Закон, яким внесла зміни до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини.

Починаючи з дня набрання чинності вказаним законом, тобто з 25 лютого 2017 року, відповідно до підпункту “а” пункту 174.2.1 п.174.2 ст.174 Податкового кодексу України об’єкти спадщини, що успадковується членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення оподатковуються за нульовою ставкою, тобто за оформлення права власності на них спадкоємці звільняються від сплати податку.

Не менш важливим є й те, що у разі спадкування будь-яких об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою, оціночна вартість таких об’єктів з метою оподаткування не визначається. Це стосується і подарунків.

В інших випадках отримання доходів у вигляді об’єктів спадщини/дарунків об’єктом оподаткування є оціночна вартість таких об’єктів спадщини/дарунків, визначена згідно із законом.

Це означає, що для оформлення права власності на об'єкти спадщини/дарунки проводити оцінку вартості таких об'єктів не потрібно.

Важливо: звільнення від оподаткування та проведення оцінки вартості вищевказаних об'єктів застосовується до доходів у вигляді спадщини/дарунка, отриманих, починаючи з 1 січня 2017 року.

За детальними роз`ясненнями та консультаціями з будь-яких правових питань – звертайтесь до Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який знаходиться за адресою: м. Житомир, вул. Гагаріна, 47, або за тел.: 43-01-76, (097) 414 73 93.

 
У Житомирському міському центрі зайнятості відкрили мобільний консультативний пункт безоплатної правової допомоги для безробітних PDF Друк
Середа, 05 квітня 2017, 07:57

28 березня розпочав роботу ще один мобільний консультативний пункт безоплатної правової допомоги. Відтепер у Житомирському міському центрі зайнятості за адресою вул. Чуднівська, 110, кожного останнього вівторка місяця з 09:00 до 12:00 фахівці Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги консультуватимуть громадян, які відвідуватимуть міський центр зайнятості.

Зі вступним словом виступила директор Житомирського міського центру зайнятості Валентина Сторожук, яка звернула увагу на тому, що тепер з метою створення належних умов для забезпечення прав і свобод людини не потрібно нікуди йти за правовою допомогою: «Адвокати самі прийшли до Вас, аби допомогти Вам вирішити свої проблеми. Зокрема, у сфері зайнятості та соціального захисту від безробіття, а також доступу до безоплатної правової допомоги в частині гарантій держави щодо захисту прав громадян на працю та від незаконного звільнення».
Під час офіційного відкриття мобільного консультативного пункту директор Житомирського місцевого центру з надання БВПД Тетяна Кулик повідомила про діяльність та завдання центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Також детальніше зупинилася на суб’єктах права на безоплатну вторинну правову допомогу, роз’яснила у якому режимі буде працювати мобільний пункт консультування та як будуть проходити консультації.

Цього ж дня здійснено прийом громадян адвокатами Лілі Божок та Тимуром Кашаповим, під час якого первинну правову допомогу надано громадянам із питань оформлення спадщини та власне працевлаштування.
Додаткову інформацію можна отримати, звернувшись до Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м. Житомир, вул. Гагаріна, 47, тел.: (0412) 43-01-76.

Останнє оновлення на Середа, 05 квітня 2017, 08:00
Детальніше...
 
Електронні сервіси Мін’юсту – на службі у жителів Брусилівського району PDF Друк
П'ятниця, 24 березня 2017, 10:50

У Житомирській області з 1 вересня 2016 року розпочали роботу 19 бюро правової допомоги. Зокрема, Андрушівське, Любарське, Попільнянське, Романівське, Ружинське, Чуднівське, Брусилівське, Коростишівське, Радомишльське, Черняхівське, Лугинське, Малинське, Народицьке, Овруцьке, Хорошівське, Баранівське, Ємільчинське, Олевське, Пулинське бюро правової допомоги.

У бюро правової допомоги кожен може отримати доступ до електронних сервісів Міністерства юстиції. Спектр цих послуг є різноманітним.

1. Державні реєстри (послуги надання інформації з державних реєстрів; реєстраційні дії):

-       Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (отримати інформаційну довідку; перевірити виданий документ; попередня подача заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень; інформація про стан розгляду заяви (запиту));

-       Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (отримати інформаційну довідку; перевірити інформаційну довідку)

-       Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (виконати безкоштовний запит на отримання відомостей; отримати електронну виписку (довідку, витяг); пошук запитів (витяг, виписки, довідки); подача заяви для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця);

-       Реєстр громадських об’єднань, реєстрація громадських об’єднань;

-       Державний реєстр друкованих ЗМІ та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності;

-       Єдиний реєстр арбітражних керуючих;

-       Єдина база даних електронних адрес, номерів факсів, телефаксів суб’єктів владних повноважень;

-       Єдиний державний реєстр судових рішень;

-       Електронний реєстр апостилів;

-       Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

-       Єдиний державний реєстр осіб, щодо яких застосовано положення Закону України “Про очищення влади”;

-       Єдиний реєстр нотаріусів.

2. Державна реєстрація актів цивільного стану (звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану).

3. Прийом громадян за допомогою відеозв’язку (спрощення спілкування громадян з державними установами).

Останнє оновлення на П'ятниця, 24 березня 2017, 10:52
Детальніше...
 
Як правильно звернутися до суду? PDF Друк
Середа, 22 березня 2017, 15:11

Саме з таким питанням часто звертаються жителі району до фахівців Брусилівського бюро правової допомоги. Працівники бюро роз’яснюють на що варто звернути увагу при зверненні до суду, як правильно це зробити і з чого почати.

Коли звертатися до суду?

Одразу, як особа дізналася про порушення своїх невизнаних чи оспорюваних прав та/або інтересів.

Важливим є те, що факт порушення прав має бути письмово зафіксований. Тобто, перед зверненням до суду особа має письмово звернутись з вимогою про відновлення своїх прав до органу, установи, організації чи особи, яка такі права порушила (Для прикладу: щоб оскаржити розмір пенсії, спочатку потрібно із заявою про перерахунок пенсії звернутись до органів Пенсійного фонду і тільки при відмові такого органу у перерахунку розміру пенсії можна звертатись до суду).

Важливо не пропустити строк позовної давності (встановлений законом строк, протягом якого можна звернутися за судовим захистом), який починається з моменту, коли особа дізналась чи могла дізнатись про порушення свого права. Загальний строк позовної давності – 3 роки. Він може бути скорочений до 1 року (стягнення неустойки (штрафу, пені) про спростування недостовірної інформації, про переведення на співвласника прав і обов’язків покупця, у зв’язку з недоліками проданого товару, про розірвання договору дарування, у зв’язку з перевезенням вантажу/пошти, про оскарження дій виконавця заповіту). Загальний строк звернення до адміністративного суду шість місяців. Якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, то для звернення до адміністративного суду встановлюється місячний строк.

Що необхідно зробити перед зверненням до суду?

Детальніше...
 
Нерухомість замість аліментів PDF Друк
Вівторок, 21 лютого 2017, 17:14

Відповідно до статті 51 Конституції України батьки зобов'язані утримувати своїх дітей до досягнення ними повноліття. Цей обов'язок не припиняється внаслідок розірвання шлюбу між батьками, непроживання одного з батьків з дитиною, а також позбавлення батьківських прав.

Єдиною альтернативою звільнення одного з батьків від сплати аліментів є передача нерухомості у власність дитини. Відповідно до статті 190 Сімейного кодексу України один з батьків з дозволу органу опіки та піклування може укласти договір про припинення права на аліменти для дитини у зв'язку з передачею права власності на нерухоме майно (житловий будинок, квартиру, земельну ділянку тощо). Такий договір підлягає нотаріальному посвідченню і право власності на нерухоме майно за таким договором виникає з моменту державної реєстрації цього права відповідно до закону. При цьому якщо дитина досягла чотирнадцяти років, вона бере участь в укладенні цього договору.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 7 з 19
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin