img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Брусилівське бюро правової допомоги


У Житомирському міському центрі зайнятості відкрили мобільний консультативний пункт безоплатної правової допомоги для безробітних PDF Друк
Середа, 05 квітня 2017, 07:57

28 березня розпочав роботу ще один мобільний консультативний пункт безоплатної правової допомоги. Відтепер у Житомирському міському центрі зайнятості за адресою вул. Чуднівська, 110, кожного останнього вівторка місяця з 09:00 до 12:00 фахівці Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги консультуватимуть громадян, які відвідуватимуть міський центр зайнятості.

Зі вступним словом виступила директор Житомирського міського центру зайнятості Валентина Сторожук, яка звернула увагу на тому, що тепер з метою створення належних умов для забезпечення прав і свобод людини не потрібно нікуди йти за правовою допомогою: «Адвокати самі прийшли до Вас, аби допомогти Вам вирішити свої проблеми. Зокрема, у сфері зайнятості та соціального захисту від безробіття, а також доступу до безоплатної правової допомоги в частині гарантій держави щодо захисту прав громадян на працю та від незаконного звільнення».
Під час офіційного відкриття мобільного консультативного пункту директор Житомирського місцевого центру з надання БВПД Тетяна Кулик повідомила про діяльність та завдання центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Також детальніше зупинилася на суб’єктах права на безоплатну вторинну правову допомогу, роз’яснила у якому режимі буде працювати мобільний пункт консультування та як будуть проходити консультації.

Цього ж дня здійснено прийом громадян адвокатами Лілі Божок та Тимуром Кашаповим, під час якого первинну правову допомогу надано громадянам із питань оформлення спадщини та власне працевлаштування.
Додаткову інформацію можна отримати, звернувшись до Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м. Житомир, вул. Гагаріна, 47, тел.: (0412) 43-01-76.

Останнє оновлення на Середа, 05 квітня 2017, 08:00
Детальніше...
 
Електронні сервіси Мін’юсту – на службі у жителів Брусилівського району PDF Друк
П'ятниця, 24 березня 2017, 10:50

У Житомирській області з 1 вересня 2016 року розпочали роботу 19 бюро правової допомоги. Зокрема, Андрушівське, Любарське, Попільнянське, Романівське, Ружинське, Чуднівське, Брусилівське, Коростишівське, Радомишльське, Черняхівське, Лугинське, Малинське, Народицьке, Овруцьке, Хорошівське, Баранівське, Ємільчинське, Олевське, Пулинське бюро правової допомоги.

У бюро правової допомоги кожен може отримати доступ до електронних сервісів Міністерства юстиції. Спектр цих послуг є різноманітним.

1. Державні реєстри (послуги надання інформації з державних реєстрів; реєстраційні дії):

-       Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (отримати інформаційну довідку; перевірити виданий документ; попередня подача заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень; інформація про стан розгляду заяви (запиту));

-       Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (отримати інформаційну довідку; перевірити інформаційну довідку)

-       Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (виконати безкоштовний запит на отримання відомостей; отримати електронну виписку (довідку, витяг); пошук запитів (витяг, виписки, довідки); подача заяви для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця);

-       Реєстр громадських об’єднань, реєстрація громадських об’єднань;

-       Державний реєстр друкованих ЗМІ та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності;

-       Єдиний реєстр арбітражних керуючих;

-       Єдина база даних електронних адрес, номерів факсів, телефаксів суб’єктів владних повноважень;

-       Єдиний державний реєстр судових рішень;

-       Електронний реєстр апостилів;

-       Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

-       Єдиний державний реєстр осіб, щодо яких застосовано положення Закону України “Про очищення влади”;

-       Єдиний реєстр нотаріусів.

2. Державна реєстрація актів цивільного стану (звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану).

3. Прийом громадян за допомогою відеозв’язку (спрощення спілкування громадян з державними установами).

Останнє оновлення на П'ятниця, 24 березня 2017, 10:52
Детальніше...
 
Як правильно звернутися до суду? PDF Друк
Середа, 22 березня 2017, 15:11

Саме з таким питанням часто звертаються жителі району до фахівців Брусилівського бюро правової допомоги. Працівники бюро роз’яснюють на що варто звернути увагу при зверненні до суду, як правильно це зробити і з чого почати.

Коли звертатися до суду?

Одразу, як особа дізналася про порушення своїх невизнаних чи оспорюваних прав та/або інтересів.

Важливим є те, що факт порушення прав має бути письмово зафіксований. Тобто, перед зверненням до суду особа має письмово звернутись з вимогою про відновлення своїх прав до органу, установи, організації чи особи, яка такі права порушила (Для прикладу: щоб оскаржити розмір пенсії, спочатку потрібно із заявою про перерахунок пенсії звернутись до органів Пенсійного фонду і тільки при відмові такого органу у перерахунку розміру пенсії можна звертатись до суду).

Важливо не пропустити строк позовної давності (встановлений законом строк, протягом якого можна звернутися за судовим захистом), який починається з моменту, коли особа дізналась чи могла дізнатись про порушення свого права. Загальний строк позовної давності – 3 роки. Він може бути скорочений до 1 року (стягнення неустойки (штрафу, пені) про спростування недостовірної інформації, про переведення на співвласника прав і обов’язків покупця, у зв’язку з недоліками проданого товару, про розірвання договору дарування, у зв’язку з перевезенням вантажу/пошти, про оскарження дій виконавця заповіту). Загальний строк звернення до адміністративного суду шість місяців. Якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, то для звернення до адміністративного суду встановлюється місячний строк.

Що необхідно зробити перед зверненням до суду?

Детальніше...
 
Нерухомість замість аліментів PDF Друк
Вівторок, 21 лютого 2017, 17:14

Відповідно до статті 51 Конституції України батьки зобов'язані утримувати своїх дітей до досягнення ними повноліття. Цей обов'язок не припиняється внаслідок розірвання шлюбу між батьками, непроживання одного з батьків з дитиною, а також позбавлення батьківських прав.

Єдиною альтернативою звільнення одного з батьків від сплати аліментів є передача нерухомості у власність дитини. Відповідно до статті 190 Сімейного кодексу України один з батьків з дозволу органу опіки та піклування може укласти договір про припинення права на аліменти для дитини у зв'язку з передачею права власності на нерухоме майно (житловий будинок, квартиру, земельну ділянку тощо). Такий договір підлягає нотаріальному посвідченню і право власності на нерухоме майно за таким договором виникає з моменту державної реєстрації цього права відповідно до закону. При цьому якщо дитина досягла чотирнадцяти років, вона бере участь в укладенні цього договору.

Детальніше...
 
Правові норми при складанні заповіту PDF Друк
Понеділок, 13 лютого 2017, 12:11

Заповітом є особисте розпорядження особи на випадок своєї смерті. Право на заповіт здійснюється особисто, а отже спадщина за заповітом через представника не може бути заповідана.

Заповідач сам може визначити кому він заповість своє майно, незалежно від наявності у нього з цими особами сімейних чи родинних відносин. Крім того, він може заповісти своє майно підприємству, установі, організації, територіальній громаді, іноземній державі або будь-яким іншим учасникам цивільних відносин. У своєму заповіті він може зазначити, що одна частина спадкового майна перейде, наприклад, до фізичної особи, а інша – до держави чи юридичної особи.

Особа, що заповідає, має право без зазначення причин позбавити права на спадкування будь-яку особу з числа спадкоємців за законом. У цьому разі ця особа не може одержати право на спадкування. Проте, заповідач не може позбавити права на спадкування осіб, які мають право на обов’язкову частку у спадщині.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 6 з 18
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin