img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Брусилівське бюро правової допомоги


Адресна допомога PDF Друк
Понеділок, 26 червня 2017, 14:10

Житомирський місцевий центр правової допомоги та бюро проводять виїзні прийоми для людей з обмеженими фізичними можливостями

Надання адресної безоплатної правової допомоги одиноким громадянам, людям похилого віку та громадянам з обмеженими фізичними можливостями за місцем їх перебування є одним із пріоритетних завдань Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та бюро правової допомоги.

Усі громадяни, які не мають можливості особисто звернутися за допомогою у зв’язку із станом здоров’я, браком коштів на проїзд чи з інших причин, можуть зателефонувати у місцеві центри, або бюро:

Житомирський місцевий центр – м. Житомир, вул. Гагаріна, 47, тел.: (0412) 43-01-76

Брусилівське бюро правової допомоги – смт Брусилів, вул. Лермонтова, 3, тел.:(04162) 3-00-95

Коростишівське бюро правової допомоги – м. Коростишів, Соборна площа, 18, тел.:(04130) 5-06-26

Радомишльське бюро правової допомоги – м. Радомишль, вул. 9 Січня, 2-а, тел.:(04132) 4-41-81

Черняхівське бюро правової допомоги – смт Черняхів, вул. Шевченка, 4, тел.:(04134) 4-82-38

Фахівці центрів правової допомоги та бюро проконсультують вас на дому, допоможуть у складенні заяв, скарг, процесуальних та інших документів правового характеру; за потреби адвокати системи БПД безоплатно здійснюватимуть представництво ваших інтересів в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами.

Останнє оновлення на Понеділок, 26 червня 2017, 14:11
Детальніше...
 
Звільнення з роботи у разі появи на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп'яніння. PDF Друк
Понеділок, 26 червня 2017, 14:08

Трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані власником або уповноваженим ним органом з їх ініціативи у випадках, перелік яких є вичерпним. Зокрема, у разі появи на роботі  працівника в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп'яніння він може бути звільнений на підставі пункту 7 статті 40 Кодексу законів про працю України.

Відповідно до приписів ст.147   КзпП України звільнення є одним з видів стягнення за порушення трудової дисципліни. Відтак, відповідно до ст.149  КзпП України до його застосування власник або уповноважений ним орган повинен зажадати від порушника письмові пояснення. Наказ про звільнення підлягає ознайомленню працівником під розписку.

При цьому поява на роботі в нетверезому стані - це означає появу в такому вигляді на території підприємства в робочий час. Не може бути підставою для звільнення працівника поява в нетверезому вигляді на робочому місці у вільний від роботи час, у вихідний день, під час відпустки тощо. Однак, працівники з ненормованим робочим днем можуть бути звільнені за п. 7 ст. 40 КЗпП і в тому випадку, коли вони перебували на роботі в нетверезому стані після закінчення робочого часу. Нетверезий стан   працівника   або   наркотичне  чи  токсичне сп'яніння можуть бути підтверджені як медичним  висновком,  так  і іншими видами  доказів.

Не погоджуючись з прийнятим стосовно себе рішенням про звільнення працівник вправі звернутись з мотивованою заявою до власника або уповноваженого ним органу з проханням скасувати наказ та поновити працівника на роботі.

Останнє оновлення на Понеділок, 26 червня 2017, 14:10
Детальніше...
 
Звільнення з роботи у разі встановлення невідповідності працівника займаній посаді, на яку його прийнято. PDF Друк
Понеділок, 26 червня 2017, 13:23

Невідповідність працівника займаній посаді або виконуваній роботі - це документально підтверджена неможливість продовжувати виконання роботи працівником за умови що така робота потребує певної кваліфікації чи стану здоров’я. При цьому Кодексом законів про працю не передбачено, яким чином повинна бути виявлена та засвідчена невідповідність стану здоров’я працівника виконуваній роботі.Тому у разі звільнення з цих підстав, з метою недопущення порушення трудових прав працівників, слід звернути увагу на наявність таких обов’язкових передумов:

1) виявлення невідповідності стану здоров’я працівника виконуваній роботі, тобто наявність протипоказань продовженню роботи в існуючих умовах праці в період дії трудового договору;

2) наявність медичного висновку, що підтверджує стан здоров’я працівника;

3) існування спеціальних вимог до стану здоров’я працівника при виконанні певної роботи чи зайнятті посади;

4) письмова відмова працівника від переведення на іншу роботу.

Виявлена невідповідність займаній посаді за станом здоров’я полягає в тому що: працівник за станом здоров’я не може впоратися з трудовими обов’язками (при цьому відсутня провина працівника в неналежному виконанні обов’язків), або  продовження даної роботи протипоказано працівникові за станом здоров’я (відповідно до карти умов праці на робочому місці) та створює загрозу його життю й здоров’ю, або через стан здоров’я подальше виконання працівником трудових обов’язків створює небезпеку для членів трудового колективу, або громадян, яких обслуговує працівник і це перешкоджає подальшому продовженню роботи.

Відповідно до статті 9 Основ законодавства про охорону здоров’я громадяни можуть бути визнані тимчасово або постійно не придатними за станом здоров’я до професійної або іншої діяльності, пов’язаної з підвищеною небезпекою для оточуючих, а також з виконанням певних державних функцій. Згідно з частиною 3 статті 69 зазначених Основ, під час проведення медичної експертизи з тимчасової втрати працездатності встановлюється факт необхідності надання листка непрацездатності чи іншого документа, що засвідчує тимчасову втрату працездатності у зв’язку з хворобою, травмою, вагітністю та пологами, доглядом за хворим членом сім’ї, хворою дитиною, карантином, встановленим санітарно-епідеміологічною службою, протезуванням, санаторно-курортним лікуванням, визначаються необхідність і строки тимчасового переведення працівника у зв’язку з хворобою на іншу роботу, приймається рішення про направлення на медико-соціальну експертну комісію для визначення наявності та ступеня стійкого розладу функцій організму, причини, часу настання і групи інвалідності.

Отже, на етапі медичної експертизи з тимчасової втрати працездатності встановлюється лише наявність чи відсутність тимчасової непрацездатності у працівника та надається висновок щодо його тимчасового переведення на іншу (легшу) роботу.

Останнє оновлення на Понеділок, 26 червня 2017, 13:31
Детальніше...
 
Міжнародний День захисту дітей PDF Друк
П'ятниця, 09 червня 2017, 11:46

Традиційно 01 червня відзначається Міжнародний День захисту дітей. Фахівці Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та бюро правової допомоги також долучились до проведення свята.

Так, 31 травня року інтегратор Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Вікторія Тогунова відвідала КНЗ «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат». На даний час в школі навчаються близько 250 дітей з особливими потребами.

В ході даного заходу було проведено зустріч з директором закладу Світланою Лесик, де було обговорено можливі напрями співпраці між закладом та центром.

Окрім цього, адміністрацією закладу була ініційована нарада, де Вікторія Тогунова мала змогу виступити перед педагогічним колективом закладу.

У своєму виступі Вікторія Тогунова приділила увагу особливостям надання безоплатної вторинної правової допомоги дітям з особливими потребами. Також присутнім було роз’яснено порядок звернення до Житомирського місцевого центру та залишені інформаційні матеріали.

Також 31 травня головний спеціаліст Черняхівського бюро правової допомоги Віктор Кусяк      провів заняття з учнями початкової ланки "Великі права маленької людини", з підлітками – заняття на тему "Права свої знай, обов'язки не забувай".

01 червня в. о. директора центру Олександр Коваль спільно з заступником директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Наталією Радушинською відвідали Обласний центр соцiально-психологiчноi реабiлiтацii дiтей "Сонячний дiм".

Фахівці Житомирського місцевого центру Яна Вельган та Вікторія Тогунова проводили інформування дітей та їх батьків під час проведення святкових заходів у парку ім. Гагаріна та під час проведення звітного концерту  зразкового дитячого хореографічного ансамблю «Зоряночка» в приміщенні «Палацу культури» м.Житомира

Фахівці Брусилівського бюро правової допомоги провели зустріч з учнівською молоддю на базі Центру дитячої та юнацької творчості Брусилівської селищної ради.

Фахівці Радомишльського бюро правової допомоги провели інформування дітей під час святкування Дня захисту дітей спільно з головним спеціалістом відділу сім"ї, молоді та спорту Радомишльської РДА та представником відділу культури та правопросвітницькі заходи на дитячих майданчиках м.Радомишль.

Останнє оновлення на П'ятниця, 09 червня 2017, 11:48
 
Усе, що варто знати про спадкування PDF Друк
Понеділок, 24 квітня 2017, 16:01

Фахівці Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги роз’яснюють черговість спадкування за законом та зміни до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини.

Відповідно до приписів цивільного кодексу спадкування може відбуватись за заповітом та за законом.

У разі відсутності заповіту до спадкування закликаються спадкоємці за законом, які одержують право на спадкування почергово. Кожна наступна черга спадкоємців за законом одержує право на спадкування у разі відсутності спадкоємців попередньої черги, усунення їх від права на спадкування, неприйняття ними спадщини або відмови від її прийняття у передбачених законом випадках.

Відповідно до ст.1261, 1262 Цивільного кодексу України, у першу чергу право на спадкування за законом мають діти спадкодавця, у тому числі зачаті за життя спадкодавця та народжені після його смерті, усиновлені діти, той з подружжя, який його пережив та батьки. До другої черги спадкоємців за законом відносяться рідні брати та сестри спадкодавця, його баба та дід як з боку батька, так і з боку матері.

Варто зауважити, що за приписами Цивільного кодексу онуки спадкодавця не відносяться до спадкоємців другої черги. Однак, для цілей оподаткування спадщини ця категорія законодавцем була прирівняна до спадкоємців другої черги.

Так, 23 лютого 2017 року Верховна Рада України прийняла Закон, яким внесла зміни до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини.

Починаючи з дня набрання чинності вказаним законом, тобто з 25 лютого 2017 року, відповідно до підпункту “а” пункту 174.2.1 п.174.2 ст.174 Податкового кодексу України об’єкти спадщини, що успадковується членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення оподатковуються за нульовою ставкою, тобто за оформлення права власності на них спадкоємці звільняються від сплати податку.

Не менш важливим є й те, що у разі спадкування будь-яких об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою, оціночна вартість таких об’єктів з метою оподаткування не визначається. Це стосується і подарунків.

В інших випадках отримання доходів у вигляді об’єктів спадщини/дарунків об’єктом оподаткування є оціночна вартість таких об’єктів спадщини/дарунків, визначена згідно із законом.

Це означає, що для оформлення права власності на об'єкти спадщини/дарунки проводити оцінку вартості таких об'єктів не потрібно.

Важливо: звільнення від оподаткування та проведення оцінки вартості вищевказаних об'єктів застосовується до доходів у вигляді спадщини/дарунка, отриманих, починаючи з 1 січня 2017 року.

За детальними роз`ясненнями та консультаціями з будь-яких правових питань – звертайтесь до Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який знаходиться за адресою: м. Житомир, вул. Гагаріна, 47, або за тел.: 43-01-76, (097) 414 73 93.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 18
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin