img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Брусилівське бюро правової допомоги


Жертви насильства та діти отримали більше можливостей доступу до безоплатної правової допомоги PDF Друк
Понеділок, 29 січня 2018, 17:20

07 січня 2018 року набрав чинності Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» (опубліковано в газеті «Голос України» №4 (6759), яким внесено зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу». Зокрема, розширено доступ до безоплатної вторинної правової допомоги для осіб, які постраждали від домашнього насильства або насильства за ознакою статі, а також – для дітей.


Нагадаємо, безоплатна вторинна правова допомога (далі – БВПД) полягає в отриманні захисту, представництва інтересів у судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами; складення документів процесуального характеру. Її надають юристи центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – центри), або бюро правової допомоги, а також адвокати, які співпрацюють із центрами. Послуги юристів та адвокатів оплачує держава.


Право на безоплатну вторинну правову допомогу мають найбільш чутливі та соціально незахищені категорії осіб, такі як: діти-сироти, ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (у том числі й учасники АТО), малозабезпечені, люди з інвалідністю, переселенці та особи, які претендують на отримання статусу внутрішньо переміщеної особи, біженці, та інші відповідно до ст. 14 ЗУ «Про безоплатну правову допомогу».

Детальніше...
 
Спадкове право: як здійснити процесуальне правонаступництво? PDF Друк
Середа, 17 січня 2018, 09:50

До Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги звернулась пенсіонерка Тамара Гуц (ім’я та прізвище змінені – прим. автора). За рішенням суду пенсійний фонд зобов’язали зробити перерахунок пенсії та виплатити недоотриманні гроші за попередній рік. Але за кілька місяців чоловік Тамари Михайлівни помер, так і не отримавши кошти за рішенням суду. Жінка поцікавилась, чи може вона після смерті чоловіка отримати гроші, які мали виплатити її чоловіку.

Фахівці Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги надали жінці юридичну консультацію з цього питання.


У даному випадку закон на боці таких спадкоємців. Зокрема, відповідно до ст. 1227 Цивільного кодексу України суми заробітної плати, пенсії, стипендії, аліментів, допомог у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю, відшкодувань у зв'язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, інших соціальних виплат, які належали спадкодавцеві, але не були ним одержані за життя, передаються членам його сім'ї, а у разі їх відсутності - входять до складу спадщини.

Відповідно до статті 55 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником.

Детальніше...
 
Відповідальність за самостійне захоплення земельної ділянки PDF Друк
Вівторок, 21 листопада 2017, 08:44

Самовільне зайняття земельної ділянки є адміністративним правопорушенням, передбаченим статтею 53-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Його вчинення тягне за собою накладення штрафу на громадян від десяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двадцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.


Також, статтею 197-1 Кримінального кодексу України встановлена кримінальна відповідальність за самовільне зайняття земельної ділянки, яким завдано значної шкоди її законному володільцю або власнику. За вчинення такого злочину встановлене кримінальне покарання у вигляді штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних або арешту на строк до шести місяців.


Самовільне зайняття земельної ділянки, вчинене особою, раніше судимою за злочин, передбачений цією статтею, або групою осіб, або щодо земельних ділянок особливо цінних земель, земель в охоронних зонах, зонах санітарної охорони, санітарно-захисних зонах чи зонах особливого режиму використання земель, карається обмеженням волі на строк від двох до чотирьох років або позбавленням волі на строк до двох років.


У разі ж самовільного будівництва будівель або споруд на самовільно зайнятій земельній ділянці, кримінальне покарання встановлюється у вигляді штрафу від трьохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арешту на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років, а у разі, якщо таке будівництво здійснено на земельній ділянці особливо цінних земель, земель в охоронних зонах, зонах санітарної охорони, санітарно-захисних зонах чи зонах особливого режиму використання земель - позбавлення волі на строк від одного до трьох років.

Детальніше...
 
Щодо отримання землі PDF Друк
Четвер, 12 жовтня 2017, 15:54

При досягненні 18-ти років кожен громадянин України може безкоштовно приватизувати п'ять ділянок землі під різні цілі:


  • будівництво будинку,
  • гараж,
  • садівництво,
  • особисте сільське господарство;
  • для будівництва дачного будинку.

 

В цілому, можна розраховувати на безкоштовну приватизацію 2,28 га.


Відповідно зі статтею 121 Земельного кодексу України, держава може передати громадянинові не більше 2 га для ведення особистого сільського господарства, для ведення садівництва – не більше 0,12 га. На будівництво житлового будинку в місті і селах виділяють різні площі землі, в селі можна одержати не більше 0,25 га, в селищах – не більше 0,15 га, в місті – 0,1 га. Для дачного будівництва в законі передбачено не більше 0,1 га і для гаража – не більш 0,01 га.


Безкоштовна приватизація кожного виду земельних ділянок можлива тільки один раз, незалежно від того, чи є земля у членів родини.


Куди необхідно звертатися для отримання земельної ділянки?


Отримати ділянку землі можна в будь-якому регіоні країни незалежно від місця проживання. Для приватизації землі необхідно знайти вільну ділянку. Залежно від того, де вона знаходиться – в межах міста, села, або району, до тих органів самоврядування і потрібно звертатися.

Детальніше...
 
ПРАВО НА ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ PDF Друк
Вівторок, 10 жовтня 2017, 13:18


ПРАВО НА ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ є одним із основоположних прав людини і громадянина, що забезпечує становлення демократичного суспільства. Особливо актуальним забезпечення надання та оприлюднення інформації набуває в умовах глобалізації, коли інформація є фактично одним з основних чинників, що впливають на розвиток сучасних суспільних відносин. Статтею 34 Конституції України гарантується право кожного на вільний збір, зберігання, використання і поширення інформації. Одержання та поширення інформації закріплено і Загальною декларацією з прав людини. Правове регулювання доступу до інформації здійснюється також іншими нормативно-правовими актами, особливе місце серед яких займають Закони України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні».


Відповідно до положень Закону України «Про доступ до публічної інформації», право громадян на доступ до інформації реалізується зокрема шляхом подання інформаційного запиту. Так Стаття 19 цього закону передбачає, що запитувач має право звернутися із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту. Запит може бути індивідуальним або колективним та подаватись в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача. Головне, щоб в ньому містилась інформація про запитувача (наприклад ПІБ), його адреса, можна також вказати адресу електронної пошти та номер телефону. В запиті треба вказати загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо є такі відомості. Звичайно, якщо запит подається в письмовій формі, він має бути підписаний із зазначенням дати звернення.


Інформація, її оприлюднення та надання за запитами громадян, є однією з найважливіших гарантій в процесі становлення демократії, забезпечення відкритості та прозорості влади. Так, зокрема стаття 40 Конституції України гарантує право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які, в свою чергу, зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 3 з 18
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin