img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Районний центр зайнятості
Один з важливих виборів у житті – вибір професії PDF Друк
Вівторок, 14 березня 2017, 15:20

Учнівська молодь Соловіївської ЗОШ разом  з фахівцем  з профорієнтації Брусилівського  РЦЗ нещодавно обговорювали один з важливих виборів у житті – вибір професії. Адже від цього залежатиме реалізація прагнень і бажань майбутніх випускників. Природно, що при виборі майбутньої професійної діяльності вони мріють про високі заробітні плати, але в той же час не оминають увагою свої інтереси, нахили, здібності, вміння та навички.


Із зацікавленням сприйняли дев’ятикласники інформацію про професії майбутнього, які знання необхідні для оволодіння ними та де їх можна здобути.

Цікавило учнівську молодь і питання психологічного діагностування своїх інтересів, нахилів, здібностей. Тому була надана порада  пройти он-лайн тестування на сайтах:

Моя кар’єра: http://mycareer.org.ua/test


Профорієнтація: зробимо свідомий вибір:

http://prof.osvita.org.ua/uk/determine/testing/index.html ,

http://proforientator.com.ua/ua/;

Комплексна профорієнтаційна діагностика «Абітурієнт»: http://cleverdia.com/index.php?lang=uk,  та відвідати центр зайнятості разом  з батьками з метою проведення поглибленої профконсультації.


Також для учнівської молоді надані поради – намагатись опанувати якомога більш широкий набір навичок, які не оцінюються навчальною програмою, але є фундаментальними для кожної професії. Це переважно комунікативні та управлінські вміння: наприклад, встановлення відносин, робота в команді, слухання і розуміння співрозмовника, проведення переговорів, навички переконання, ораторське мистецтво, проведення презентацій, ведення дискусій, вирішення проблем тощо.

Останнє оновлення на Середа, 15 березня 2017, 10:40
Детальніше...
 
Круглий стіл на тему «Проблеми соціального захисту та працевлаштування учасників АТО» PDF Друк
Середа, 01 березня 2017, 16:38

28 лютого 2017 року Брусилівським районним центром зайнятості  організовано та проведено круглий стіл на тему «Проблеми соціального захисту та працевлаштування учасників АТО».

У засіданні круглого столу взяли участь голова Брусилівської районної ради  Рафальська Н. А., голова Брусилівської селищної ради Габенець В. В., заступник голови Брусилівської райдержадміністрації Ненюк  О. О., начальник Управління праці та соціального захисту населення  Брусилівської  райдержадміністрації  Майструк А. Г., керівник громадської організації «Атошник Брусилівського району» - Ненюк А. А., заступник директора  Житомирського  обласного центру зайнятості Касімцева Т. В., начальник відділу взаємодії з роботодавцями Житомирського ОЦЗ Карпович С. В., військовий комісар Коростишівського  ОМВК Цомпель Д. О., начальник Брусилівського бюро правової допомоги Ободзінський Ю. А., представники роботодавців ТОВ «Агрофірма «Брусилів», ТОВ «Вега Агро» ,  ТОВ «Файдал УА», ТОВ «Папірус Універсал»  та запрошені учасники АТО, які перебувають на обліку в Брусилівському  районному центрі зайнятості, як шукаючі роботу.

Основною метою зібрання було вирішення проблем працевлаштування та соціального захисту учасників АТО.

Директор центру зайнятості Дрозд О. С. проаналізував ринок праці району, проблеми при працевлаштуванні учасників АТО. Заступник голови Брусилівської райдержадміністрації Ненюк О. О., голова районної ради Рафальська Н. А., голова Брусилівської селищної ради Габенець В. В з проблемами, які виникають у процесі адаптації до мирного життя знають, озвучили, які програми прийняті на рівні району для допомоги учасникам АТО та сім’ям загиблих та пропонували колишнім військовослужбовцям з проблемами, які виникають не замикатися в собі, а звертатися до органів виконавчої влади і все залежне від них буде виконано.

Начальник Управління праці та соціального захисту Брусилівської райдержадміністрації А. Г. Майструк аналізував питання соціального захисту учасників АТО, а саме санаторно-курортне лікування, стоматологічне протезування, соціальні стипендії дітям учасників АТО, безкоштовний проїзд, пільги на комунальні послуги тощо.

Заступник директора Житомирського ОЦЗ Касімцева Т. О. проблеми працевлаштування демобілізованих учасників АТО добре знає і причин їх виникнення є чимало: насамперед є проблеми з адаптацією до мирного життя, стан здоров’я, невідповідність попередньої освіти та досвіду роботи вимогам ринку праці, невисока заробітна плата, яка пропонується роботодавцями тощо. Тому пропонувала індивідуальний та комплексний підхід застосовувати у роботі з даною категорією осіб для всіх соціальних партнерів, щоб пришвидшити адаптацію до мирного життя учасників АТО та їх працевлаштування.

Для роботодавців також запропоновано професійне навчання працівників, тимчасові  та громадські роботи, компенсацію єдиного внеску при працевлаштуванні демобілізованих учасників.

Допомогу при вирішення питань правового характеру у своєму виступі пропонував начальник Брусилівського бюро правової допомоги Ободзінський Ю. А.

Від роботодавців про перспективи розвитку підприємства та можливості працевлаштування у своєму зверненні до учасників круглого столу озвучив Марійчук О. А. – директор «Папірус Плюс».

У керівника громадської організації «Атошник Брусилівського району»  Ненюк А. А були питання від імені демобілізованих учасників АТО до військового комісара, до голови Брусилівської селищної ради. Згідно чинного законодавства були надані відповіді, а питання, які на даний момент не вирішені, то для продовження діалогу та надання відповідної допомоги Габенець В. В. запросив Ненюк А. А до себе, щоб більш конкретно обговорити нагальні питання, наприклад щодо надання допомоги щодо ремонту будинку одному із учасників АТО.

За підсумками круглого столу вирішили:

  • Застосовувати індивідуальний та комплексний підхід у вирішенні проблем адаптації, працевлаштування та соціального захисту учасників АТО
  • Посилити соціальний діалог між усіма установами та організаціями, які опікуються проблемами учасників АТО
  • Вирішити питання щодо безкоштовного харчування та безкоштовного забезпечення підручниками дітей учасників АТО
  • Надавати правову допомогу учасникам АТО
  • Вирішити питання щодо ремонту будинку учаснику АТО
  • Посприяти у розслідуванні страхового випадку учаснику АТО, який бажає отримати одноразову виплату допомоги по безробіттю для зайняття підприємницькою діяльністю.
  • Надати роз’яснення щодо отримання матеріальної допомоги учасникам


Провідний фахівець з профорієнтації              Л.Левківська

 
Служба зайнятості - роботодавцям PDF Друк
Неділя, 22 січня 2017, 14:14

З метою інформування роботодавців про послуги служби зайнятості, розширення партнерських відносин з роботодавцями 18 січня 2017 року у Брусилівському районному центрі зайнятості відбувся семінар з ринкоутворюючими підприємствами: ТОВ «Агрофірма «Брусилів», ТОВ «Вега Агро», ТОВ «Брусилівський маслозавод», Брусилівським РайСТ, ТОВ «Долинівське». В роботі семінару прийняли участь голова Брусилівської районної адміністрації Шишкрвський А.Л., голова районної ради Рафальська Н.А., начальник управління праці та соціального захисту населення Брусилівської РДА Майструк А. Г.


Директор центру Олександр Дрозд підсумки діяльності районної служби зайнятості за 2016 рік та виділив позитивні зрушення в роботі. А - це зросла кількість зареєстрованих вакансій на 28 %, кількість укомплектованих збільшилась на 30%  , кількість роботодавців, які звернулися до служби зайнятості з метою укомплектування робочих місць збільшилась на 15% , а отже і зріс рівень працевлаштування шукаючих роботу на  10,2% у порівнянні з минулим роком.  Позитивними є показники щодо професійного навчання та працевлаштування після закінчення навчання.

Детальніше...
 
Підсумки роботи Брусилівського районного центру зайнятості за 2016 рік PDF Друк
Неділя, 15 січня 2017, 13:58

У січні - грудні  2016 року послугами Брусилівського районного центру зайнятості скористалися 1027  безробітних осіб, що на 5,3 % більше, ніж у січні - грудні 2015 року.

До районного центру зайнятості протягом січня - грудня поточного року надійшла інформація від 102 роботодавців про 398 вільних робочих місць. Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість роботодавців, які співпрацювали з центром зайнятості з питання підбору персоналу, збільшилась на 13 %, кількість вакансій, заявлених роботодавцям для укомплектування державною службою зайнятості, збільшилась на 28 %.

Кількість укомплектованих вакансій протягом девяти місяців становила 390 одиниць, що на 30 % більше, ніж у минулому році. Рівень укомплектування вакансій становив 97,5 % проти 95,8 % у минулому році. Відсоток роботодавців, чиї вакансії були укомплектовані за сприяння служби зайнятості збільшився у порівнянні з 2015 роком на 12 в.п., та становив 94,1 %.

Протягом січня- грудня поточного року за сприяння центру зайнятості  працевлаштовано 413 безробітних особи, що на 35 % більше, ніж у січні- грудні 2015 року. Рівень працевлаштування становив 40,2 % проти 30 % у минулому році.

Для підвищення конкурентноздатності громадян на ринку праці та відповідно до потреб роботодавців у працівниках конкретних професій, професійним навчанням охоплено 80 безробітних (у минулому році – 90 безробітних). Рівень охоплення навчанням становив 7,8 %, що на 1,1 в.п. менше, ніж минулого року. Рівень працевлаштування після проходження профнавчання становив 98,8% .

Детальніше...
 
Проект Міжнародної організації з міграції PDF Друк
Вівторок, 27 грудня 2016, 13:02

Проект Міжнародної організації з міграції (МОМ) за фінансової підтримки Уряду Об’єднаного Королівства Великої Британії та Північної Ірландії вже вдруге на Житомирщині реалізуватиме громадська організація «Фонд громади Житомира».

Житомирська обласна служба зайнятості виступає співорганізатором проекту, проводячи інформаційну роботу серед безробітних та відбираючи потенційних учасників. Тому до 29 грудня серед відвідувачів  Брусилівського районного центру зайнятості, які є внутрішньо переміщеними особами, учасниками АТО та особами з інвалідністю, шукаємо ініціативних людей, які мають ідеї щодо започаткування підприємництва.

Учасники грантової програми, яких буде відібрано організаторами за результатами співбесід, пройдуть тренінги, підготують бізнес-план, після успішного захисту якого отримають професійне обладнання, інструмент або інші активи для провадження своєї діяльності в обраній сфері на суму до 1700 дол. США.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 9
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin