img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Районний центр зайнятості
Легалізація робочих місць та заробітної плати – соціальна захищеність кожного працюючого громадянина PDF Друк
Понеділок, 24 лютого 2020, 16:16

У нинішніх умовах актуальною залишається тема боротьби з виплатою заробітної плати у „конвертах”, реалізації гарантій оплати праці та організації заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Від несплати податків та внесків із тіньових доходів країна щороку втрачає мільярди гривень доходів до державного і місцевих бюджетів, Пенсійного фонду України та інших інституцій, а працівники залишаються без відповідного соціального захисту та належного пенсійного забезпечення у майбутньому.


На жаль, більшість працівників іноді свідомо погоджуються на пропозицію роботодавців отримувати офіційну (зазвичай мінімальну) заробітну плату, а решту у вигляді так званої доплати – неофіційно (розмір якої значно перевищує мінімальну).


З окремими працівниками роботодавці взагалі не укладають трудові договори задля мінімізації понесених витрат. Працівники, які одержують заробіток „у конвертах”, є заручниками самих себе, адже, отримуючи нелегальну винагороду в результаті домовленості з роботодавцем, вони позбавляють себе соціальних виплат та гарантій, а отже – стабільного та забезпеченого майбутнього. З огляду на це, посилюється відповідальність роботодавців за порушення законодавства про працю.


Шановні роботодавці! Вкотре закликаємо Вас: не прирікайте своїх найманих працівників на мізерні соціальні гарантії у майбутньому! Чітко дотримуйтеся вимог законодавства про працю. Не чекайте проведення перевірки, своєчасно оформляйте найнятих робітників, виплачуйте і відображайте в звітності реальну зарплату. Пам’ятайте, ухилення від сплати податків в усіх проявах, у т.ч. шляхом використання нелегальної найманої праці тягне фінансову, адміністративну та карну відповідальність.

Детальніше...
 
Навчаємо на замовлення роботодавців PDF Друк
Понеділок, 17 лютого 2020, 14:40

Вирішення питання зайнятості населення неможливе без тісної співпраці служби зайнятості з роботодавцями. Для цього використовуються дієві програми. Одна з них - це організація професійного навчання на замовлення роботодавців. Найбільш поширені форми - організація стажування на робочому місці та курси цільового призначення.


Варто відмити, що ТОВ «Брусвяна», ПП «Привороття - Агро», ФГ «Агрополе-Ш», ТОВ «Агрофірма Брусилів», ФГ «Сорока», ТОВ «Долинівське» - сільськогосподарські підприємства,  які щороку тісно співпрацюють з Брусилівською районною філією в плані підбору кадрів та організації професійного навчання.


Так, нещодавно, для 28 безробітних, для яких робота в сільському господарстві є підходящою, організовано професійне навчання за навчальною програмою «Безпека праці при виконанні сільськогосподарських робіт». Слухачі курсу протягом п’яти днів знайомились з безпекою праці на робочому місці, при експлуатації та ремонті сільгосптехніки, при використанні мінеральних добрив та пестицидів, під час обробітку  ґрунту, під час сівби, садіння с/г культур, при догляді за посівами тощо.


Основна мета навчання - донести до слухачів, що найбільшою цінністю - є життя людини, а безпека праці  та її дотримання – один із  чинників, який визначає, в цілому, якість нашого життя.

 

Л. Левківська, провідний фахівець з профорієнтації

 
Співпраця з виконавчою службою PDF Друк
Вівторок, 04 лютого 2020, 14:06

03 лютого відбулася робоча зустріч директора Брусилівської районної філії Житомирського ОЦЗ Олександра Дрозда та начальника Брусилівського районного відділу державної виконавчої служби Центрального Західного Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) Сергія Вангородського.  Основна мета зустрічі налагодження тісної співпраці, визначення шляхів взаємодії між обома структурами в плані роботи з особами, які мають майнові зобов’язання, зокрема заборгованість зі сплати  аліментів та стосовно яких відкрито виконавче провадження в органах державної виконавчої служби.


Директор філії О. Дрозд запропонував повний комплекс соціальних  послуг, інформаційних та консультаційних послуг, пов’язаних з працевлаштуванням від служби зайнятості: підбір підходящої роботи, професійне навчання (підготовка, перепідготовка, підвищення кваліфікації), залучення до громадських та інших робіт тимчасового характеру. Також Олександр Сергійович акцентував увагу на стані ринку праці району, актуальних вакансіях, з метою інформування тих осіб, які опинилися у стані безробіття.

Детальніше...
 
Працювати прозоро та відкрито PDF Друк
Четвер, 30 січня 2020, 11:00

У рамках інформаційно-роз’яснювальної кампанії, на виконання доручення Прем’єр-міністра України О. Гончарука, на базі Брусилівської районної філії відбулася зустріч фахівців районної служби зайнятості, Пенсійного фонду, управління праці та соціального захисту та роботодавців, що працюють у сфері торгівлі, харчування тощо. Основне питання – це легалізація трудових відносин, недопущення працівників до роботи без оформлення трудових відносин.


У заході взяли участь близько 30 представників роботодавців, директор Брусилівської районної філії Житомирського ОЦЗ Олександр Дрозд, начальник управління праці та соціального захисту населення Брусилівської райдержадміністрації Андрій Майструк, завідувач Брусилівського сектору обслуговування громадян Головного Управління Пенсійного фонду України Тетяна Волинець.


Директор районної служби зайнятості О. Дрозд акцентував увагу на стану ринку праці району, порушеннях, пов’язаних з використанням нелегальної праці та відповідальності роботодавців. Дана інформаційна кампанія передує неанонсованим перевіркам.

Детальніше...
 
Дії на випередження PDF Друк
Вівторок, 10 грудня 2019, 17:24

На изображении может находиться: 1 человек, сидит, стол и в помещенииНа часі  в Україні реорганізація структури райдержадміністрацій, яка викликана  реформою децентралізації. Зміна організаційної структури передбачає зменшення чисельності працівників, а - це є непростим, болючим рішенням.


Люди - це найцінніший капітал держави, тому основне завдання служби зайнятості – це підтримка людей у пошуку роботи. Так, щоб вивільнення працівників Брусилівської РДА було найменш болісним проводиться ряд заходів.


Директор Брусилівської філії Житомирського ОЦЗ Дрозд О. С. провів робочі зустрічі з першим заступником голови райдержадміністрації Ненюком О. О. То ж спільно обговорювали деталі та перспективи подальшого можливого працевлаштування тих, хто залишиться без роботи.


Під час семінару з вивільнюваними працівниками фахівці філії охарактеризувала стан ринку праці, надали консультації з питань чинного законодавства в сфері зайнятості, акцентували на актуальних вакансіях, розповіли про процес реєстрації у службі зайнятості, ознайомили з комплексом послуг та електронними сервісами, якими сьогодні оперує служба зайнятості.


Під час проведених заходів складені профілі клієнтів, визначені ті навички, здібності, компетентності, які найкраще вирізняють клієнтів серед інших осіб на ринку праці, визначено ступінь мотивації та готовності до змін та накреслені індивідуальні плани надання послуг чи працевлаштування.


Зазвичай, при втраті роботи, люди піддаються негативним переживанням, тож психологічна підтримка є невід’ємною складовою в роботі фахівців служби зайнятості. Для тих, хто підпадає під скорочення, пам’ятайте, що втрата роботи - це тимчасовий епізод у вашому житті. Втративши роботу, людина отримує шанс переосмислити свій трудовий шлях, щоб, можливо, здобути новий фах чи змінити напрям своєї професійної діяльності.

 

І в центрі зайнятості фахівці докладатимуть максимум зусиль, щоб кожен вивільнений працівник якомога швидше повернувся до роботи.

 


Л. Левківська, провідний фахівець з профорієнтації

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 21