img

Районна рада

Зараз на сайті:

На даний момент 96 гостей на сайті

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Архівні документи слід зберігати належним чином PDF Друк
Організації і установи - Коростишівське об’єднане управління Пенсійного фон
Четвер, 05 січня 2017, 17:11

Відповідно до статті 40 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»( зі змінами ) для обчислення пенсії враховується заробітна  плата ( дохід ) за весь період страхового стажу, починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера, та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж починаючи з 1 липня 2000 р. становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата ( дохід) за будь-які  60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.

Орган, що призначає пенсію, має право вимагати від підприємств, установ та організацій, фізичних осіб дооформлення у тримісячний строк з дня подання заяви прийнятих і подання додаткових документів, передбачених законодавством, а також перевіряти обґрунтованість їх видачі – проводити зустрічні перевірки.

Метою проведення зустрічних перевірок є попередження можливого нецільового використання коштів Пенсійного фонду України на виплату пенсій внаслідок подання недостовірних документів або документів, що містять недостовірну інформацію про стаж роботи та заробітну плату, шляхом своєчасного виявлення та виправлення чи усунення порушень в документах, що подаються для призначення ( перерахунку ) пенсій.

 

При проведенні зустрічних перевірок  виявляються факти   неякісного  ведення,  зберігання первинних документів, або взагалі їх відсутності,  що  призводить до неможливості підтвердження заробітків або стажу працівників.

В зв’язку  з  цим   звертаємо  увагу керівників підприємств, установ, організацій району, працівників, відповідальних за збереження архівних документів  на  необхідність  суворого  дотримання вимог  щодо обліку, збереження  архівних  документів  та  порядку  їх  передачі  до  архівних  установ, зокрема, у  випадках  ліквідації, реорганізації, банкрутства  підприємств, установ  і  організацій.

 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin