img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Пенсійний фонд України активно використовує новітні технології для покращення якості послуг, які надає громадянам. PDF Друк
Середа, 12 серпня 2015, 14:01
На сайті Пенсійного фонду можна дістати вичерпну інформацію яка стосу­ється насамперед самогоФонду: його діяльності, структури, законодавчої бази тощо, атакож пенсійної системи загалом. А ось даних про збір іведення обліку єдиного внескуна загальнообов'язкове державне соціальне страхування,його платників і застрахованихосіб, які містяться в Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціальногострахування, там немає. Це тому що дана інформація конфіденційна й діставатиїї громадянин може лише особисто, завітавши в орган Пенсійного фонду. Утім, тепер цеможливо і в електронномурежимі - через Інтернет. Саме з цією метою, а також для того, щоб громадяни мали доступ до іншої довідкової інформації, було ухвалено урядове рішення (розпорядженням Кабінету Міністрів України №401 від 25 червня 2012 року) створити веб-портал Пенсійного фонду, який би надавав користувачам електронні послуги.
   Кожна застрахована особа, попередньо зареєструвавшись у базі даних веб-порталу, може отримувати  виписку із системи персоніфікованого обліку. Там буде перелік страхувальників, які подавали щодо неї відомості в систему персоніфікації, вказано суму заробітку, з якої сплачено страхові внески, кількість днів для стажу, будуть відмітки про сплату пенсійного (єдиного) внеску; відомості про спеціальний (пільговий) стаж. Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як його роботодавець сплачує за нього єдиний внесок, і в разі потреби звернутися до нього з претензіями.
    Водночас і страхувальники, що також відтепер мають змогу отримувати виписки про стан розрахунків із Пенсійним фондом, бачитимуть, коли надій­шли кошти у Фонд, чи не виникло заборгованості. Пенсіонери ж зможуть регулярно діставати відомості з власної пенсійної справи. Там буде вказано вид та суму призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством; назву закону, згідно з яким призначено пенсію, тощо.
Уся індивідуальна інформація, зокрема й персональні дані, що містяться в Держреєстрі, є конфіденційними і не підлягають розголошенню.
    Підписуючи заяву про реєстрацію в системі надання електронних послуг, громадянин тим самим дає згоду на отримання такої інформації засобами веб-порталу відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Хотілося б зазначити, що стороння людина не зможе скористатися даними, які дістава­тиме заявник: інформація надходитиме знеособлена — без зазначення прізвища, імені, по батькові, реєстраційного номера облікової картки платни­ка податків — фізичної особи або серії та номера паспорта. їх не можна роздрукувати чи скопіювати.
     На порталі багато довідкової інформації: від текстів законодавчих актів до графіку прийому керівництва Пенсійного фонду й адрес управлінь ПФУ в областях. Громадяни й застраховані особи зможуть довідатися про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій, про порядок одержання та використання свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування тощо. Для страхувальників є інформація про умови нарахування та сплати єдиного внеску та інших обов'язкових платежів, порядок складання та подання звітності, порядок здійснення органами Фонду перевірок тощо. Наведено зразки бланків, заяв, інших документів, потрібних для взяття чи зняття з обліку, складення та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо. їх можна буде роздрукувати й уже заповненими принести в управління Фонду.
     До того ж, кожен зареєстрований користувач зможе через портал подати запит у Фонд для підготовки йому довідок, інших документів у паперовому вигляді, домовитися про прийом керівника чи відповідальної особи в управління Фонду й навіть написати скаргу, на яку обов'язково в установ­лений законом термін йому прийде відповідь. Тобто, створивши веб-портал, ми зробили ще один крок до того, щоб спростити спілкування громадян із Фондом, максимально наблизити наші послуги до людей.
 Щоб зареєструватися на веб-порталі треба:
1. Прийти у територіальний орган Пенсійного фонду й оформити заяву. Фізичній особі треба мати при собі паспорт та ідентифікаційний код, юридичній — документ, що посвідчує її належність до організації. (Заяву в управління Фонду можна принести й уже заповнену — на веб-порталі викладено її зразок, який треба лише роздрукувати і внести потрібні дані). Вам дадуть розписку про одержання заяви, а також реєстраційний код, який потрібний для реєстрації на веб-порталі.
2. Зайшовши на веб-портал ПФУ за адресою WWW.роrtal.pfu.gоu.uaі вибравши пункт меню «Реєстрація на порталі», заповніть реєстраційну форму, вибравши логін і пароль.
3. На електронну адресу яку ви вказали, надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження ви отримаєте повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

  

 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin