img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Брусилівське відділення Коростишівської ОДПІ
Легалізація заробітної плати PDF Друк
Четвер, 25 лютого 2016, 10:54

Проблемою сьогодення, яка суттєво впливає на добробут населення є «тіньова» зайнятість. «Тіньова» зайнятість по суті спрямована проти людини. Більшість роботодавців працюють у законодавчому полі, але є й такі, які, намагаючись отримати якомога більший прибуток, ухиляються від сплати податків, використовують працю громадян без належного оформлення трудових відносин та пропонують зарплату в «конвертах».

Одним із завдань, що стоять перед працівниками Коростишівською ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області спільно з Коростишівською РДА та районним управлінням Пенсійного фонду є легалізація заробітної плати, тому фахівцями постійно проводяться засідання робочої групи щодо легалізації заробітної плати суб’єктами господарювання з представниками підприємств, які мають значні обсяги виробництва, але сплачують заробітну плату на рівні або нижче встановленого мінімального розміру заробітної плати. Так, в 2015 році  проведено 32 засідання робочої групи на яких запрошено при Коростишівській ОДПІ щодо виплати заробітної плати менше мінімальної та підвищення рівня виплати заробітної плати, а саме: по 14 фізичних, по 18 юридичних особах.

Детальніше...
 
Кадрова реформа ДФС PDF Друк
Четвер, 25 лютого 2016, 10:48

Про одну з основних складових реформи фіскальної служби – кадрове оновлення йшла мова 15 лютого 2016 року, під час прес-конференції Голови ДФС Романа Насірова та директора Департаменту кадрової політки та роботи з персоналом ДФС Олени Кропив’янської.

За словами Голови ДФС, основним завданням кадрової реформи було не просто скорочення кількості працівників, але й залучення до роботи у службі найкращих з них, особливо серед керівників усіх рівнів, які забезпечать імплементацію реформ та зроблять зміни незворотними.

Для об’єктивної оцінки кадрового потенціалу було проведено тестування із залученням найкращих HR-експертів. За цей час опитування пройшли майже 900 керівників центрального апарату та територіальних органів.

«За результатами тестування відмінні та задовільні показники мають 49% опитаних. При цьому найкращі з них були у людей, призначених на посади протягом останніх 4-5 місяців. За результатами тестування сформовано резерв на позиції управлінців. Не пройшли тест на благонадійність 39% тих, хто проходив опитування», – зазначив Роман Насіров.

Детальніше...
 
Антикорупційний сервіс "Пульс" PDF Друк
Четвер, 25 лютого 2016, 10:45

Шановні платники податків! Коростишівська ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області нагадує Вам про унікальний сервіс "Пульс", який запроваджено Державною фіскальною службою України (далі - ДФС).

Сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044)284-00-07. Громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України (далі - ДФС), про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

Інформація приймається цілодобово.

Останнє оновлення на Четвер, 25 лютого 2016, 10:48
Детальніше...
 
Електронні сервіси ДФС PDF Друк
П'ятниця, 19 лютого 2016, 16:15

Коростишівська ОДПІ ГУ ДФС повідомляє, що на офіційному веб-порталі ДФС України розміщено чимало електронних сервісів, за допомогою яких платники можуть знайти  корисну інформацію.

Так платники, які мають ключі електронного цифрового підпису, можуть скористатися  електронним сервісом «ЗІР» - який допоможе розібратися у податковому законодавстві, дозволить здійснювати пошук інформації по певному податку.

Сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою та ін.

Електронні сервіси «Реєстр платників ПДВ» (http:// sta-sumy.gov.ua /reestr), «Анульовані свідоцтва платників ПДВ» (http:// sta-sumy.gov.ua /anulir) допоможуть дізнатися про те, чи є дійсним свідоцтво ПДВ контрагента, дату початку дії свідоцтва, а також інформацію про анулювання реєстрації платника ПДВ.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 6 з 55
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin