img

Паспорт району

Районна рада

Зараз на сайті:

На даний момент 51 гостей на сайті

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Брусилівське відділення Коростишівської ОДПІ
Новації для платників ПДВ: реєстри заяв щодо відшкодування податку PDF Друк
Організації і установи - Брусилівське відділення Коростишівської ОДПІ
Написав Administrator   
Четвер, 11 лютого 2016, 15:15

Коростишівська ОДПІ інформує платників податку на додану вартість, що з 1 лютого 2016 року набирають чинності зміни, внесені до Податкового кодексу України  Законом України  від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» в частині  запровадження реєстрів заяв платників ПДВ про повернення суми бюджетного відшкодування.

Так, ст. 200 Податкового кодексу України передбачено формування двох реєстрів на відшкодування ПДВ:

  • для платників, що відповідають критеріям, визначеним для автоматичного відшкодування сум податку;
  • для решти платників.

З метою забезпечення прозорості функціонування таких реєстрів статтю 200 Кодексу доповнено п.п. 200.7.2 і п.п. 200.7.3. Повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюватиметься в хронологічному порядку відповідно до черговості внесення заяв до кожного відповідного реєстру. Державна фіскальна служба щодня публікуватиме на своєму офіційному веб - порталі (sfs.gov.ua) реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування. Публікація реєстрів таких заяв відбудеться після набрання чинності відповідної постанови Кабінету Міністрів України.
Також звертаємо увагу платників на зміну з 08 лютого 2016 року коду бюджетної класифікації  доходів по платежу - «ПДВ із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)» з «14010100» на «14060100»  відповідно до наказу Державної казначейської служби України від 14 січня 2016 року № 13 «Про затвердження змін до «Довідника відповідності символу звітності коду класифікації доходів бюджету»».

Електронний сервіс „Електронний кабінет платника податків”

Одним із напрямів модернізації інформаційної системи органів ДПС є запровадження нового електронного сервісу з надання електронних послуг платникам податків з використанням Інтернет-середовища та єдиного веб-порталу ДПС України – персонального Електронного кабінету платника податків. Електронний сервіс буде розроблено у складі системи „Податковий блок”.

Електронний кабінет платника податків – новий електронний сервіс веб-порталу ДПС України, який за допомогою спеціального інструмента доступу (наприклад, електронної картки платника податків) з використанням електронно-цифрового підпису дозволить платнику податків працювати з органами податкової служби в режимі реального часу.

Робота з власним Електронним кабінетом здійснюватиметься платником податків за допомогою підключеного до Інтернет-мережі персонального комп’ютера з використанням стандартних програмно-технічних засобів (браузера, картрідера тощо) за умови авторизації платника податків на веб-порталі ДПС України.

Електронний кабінет платника податків є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надаватиме безконтактні способи взаємодії платників податків та ДПС з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Призначенням Електронного кабінету платника податків є надання платнику податків можливості реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування в режимі on-line. Зокрема, платник податків без використання клієнтського застосування матиме змогу:

- підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

- переглядати дані картки особового рахунка про стан розрахунків з бюджетом (нараховано, сплачено, переплата, податковий борг, штрафні (фінансові) санкції, пеня);

-  формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету;

-  здійснювати сплату податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем типу Інтернет-банкінг;

- здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування, отримувати консультаційні послуги (у режимі реального часу або за попередньо надісланими питаннями), замовляти та отримувати адміністративні послуги;

-  оперативно переглядати актуальні, а також архівні відомості, які надано платником податків або сформовано на підставі наданих ним до ДПС документів (дані обліку, дані щодо об’єктів оподаткування, інформацію про результати перевірок, інформацію про доходи фізичної особи тощо.

Нові рахунки до Державного та Місцевого бюджетів

Коростишівська ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області повідомляє про зміну рахунків з 8 лютого 2016 року до Державного та Місцевого бюджетів.

Основні аспекти деларування доходів громадян у 2016 році

Кампанія декларування у 2016 році має свої відмінності від попередніх років. Так, у зв’язку з набранням чинності з 01.01.2015 року норми Закону України від  28 грудня 2014 року № 71 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» фізичні особи за результатами 2015 року визначають податкові зобов’язання не тільки з податку на доходи фізичних осіб, а і з військового збору.

Крім того, з 01 січня 2016 року введено в дію нову декларацію, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 року № 859 «Про затвердження форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24.10.2015 року за № 1298/27743.

З 1 січня 2016 року  розпочалась кампанія з декларування громадянами майнового стану і доходів, отриманих ними протягом 2015 року. Платники податку, які згідно з розділом ІV Податкового кодексу України (ПКУ) зобов’язані подавати декларацію, подають її до 1 травня 2016 року.

Оскільки, останній день подання декларації припадає на вихідний день, то відповідно до норм податкового законодавства переноситься на перший робочий день, тобто, 03 травня 2016 року.

Податкову декларацію можна подати до контролюючого органу в один із таких способів за вибором платника податку: - особисто платником або уповноваженою на це особою; - надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; - засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису у порядку, визначеному законодавством. При цьому поштове відправлення слід здійснити не пізніше, ніж за десять днів до закінчення граничного терміну подання декларації, встановленого статтею 49 ПКУ, а при поданні в електронній формі – не пізніше закінчення останньої години дня, у якому минає такий граничний термін (п. 49.5 ст. 49 ПКУ)».

Платники податку на доходи фізичних осіб, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2015 року, податкову декларацію можуть подати упродовж всього року. Податкова декларація подається громадянами до податкової інспекції за місцем реєстрації платника податку.

Для комфортного звітування громадян протягом січня-квітня 2016 року центр обслуговування платників працюватиме за подовженим режимом роботи, при цьому подати декларацію можна буде також і у вихідні дні.

Рахунки для сплати платежів до районного бюджету Коростишівської ОДПІ



Одержувач коштів: Районне фінансове управління             КОД   02313298
Банк одержувача:   ГУДКCУ у Житомирській області                  МФО     811039



Номер рахунку Код платежу Назва  виду платежу
33214861700268 11020201 Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності(району або міста республіканського (в АРК) та обласного значення)
33118354700268 13010100 Збір за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування
33115357700268 13020100 Збір за спеціальне використання води (крім збору за спеціальне використання води водних об’єктів місцевого значення)
33113359700268 13020401 Надходження збору за спеціальне використання води від підприємств житлово-комунального господарства (за платежами, що розподіляються між державним та місцевими бюджетами)
33117366700268 13030100 Плата за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення
31417529700268 19090000 Податки та збори, не віднесені до інших категорій
33219855700268 21010300 Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету (комунальної власності району або міста республіканського (в АРК) та обласного значення)
(ЛІСГОСП АПК)
33217857700268 21010301 Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету (комунальної власності району або міста республіканського (в АРК) та обласного значення)
31417541700268 21080900 Штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг
31416542700268 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції
33216892700268 22010500 Плата за ліцензії на виробництво спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
31414544700268 24060300 Інші надходження
33219844700268 11023200 Авансові внески з податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності (АРК, області, міст Києва та Севастополя)


Рахунки для сплати платежів до місцевого бюджету Коростишівської ОДПІ



Одержувач коштів: Торчинська сільська рада (20)              КОД   04348734   КОАТУУ 1822587601



Банк одержувача:   ГУДКCУ у Житомирській області                  МФО     811039



Номер рахунку Код платежу Назва  виду платежу
33113340700288 11010100 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати
33117346700288 11010200 Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами
33111342700288 11010400 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата
33112341700288 11010500 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування
33118345700288 11010900 Податок на доходи фізичних осіб від оподаткування пенсійних виплат або щомісячного довічного грошового утримання, що сплачується (перераховується) згідно з Податковим кодексом України
33215806700288 11020202 Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності(району у місті, міста районного значення, села, селища чи їх об'єднань)
31414502700288 13010200 Збір за спеціальне використання лісових ресурсів (крім збору за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування)
33211811700288 18010500 Земельний податок з юридичних осіб
33210812700288 18010600 Орендна плата з юридичних осіб
33219813700288 18010700 Земельний податок з фізичних осіб
33217815700288 18010900 Орендна плата з фізичних осіб
33211888700288 18020100 Збір за місця для паркування транспортних засобів, сплачений юридичними особами
33210889700288 18020200 Збір за місця для паркування транспортних засобів, сплачений фізичними особами
33210890700288 18030100 Туристичний збір, сплачений юридичними особами
33219891700288 18030200 Туристичний збір, сплачений фізичними особами
31414698700288 18050300 Єдиний податок з юридичний осіб
31413699700288 18050400 Єдиний податок з фізичних осіб
33113362700288 19010100 Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення
33112363700288 19010200 Надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти
33111364700288 19010300 Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини
33110365700288 19010500 Надходження від реалізованого палива податковими агентами – суб’єктами господарювання
31419529700288 19090000 Податки та збори, не віднесені до інших категорій
33215862700288 21010302 Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету (комунальної власності району у місті, міста районного значення, села, селища чи їх об'єднань)
31419541700288 21080900 Штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг
31418542700288 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції
33218825700288 22011100 Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами
31416544700288 24060300 Інші надходження
31419574700288 31010200 Кошти від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою в порядку спадкування чи дарування, а також валютні цінності і грошові кошти, власники яких невідомі
33211844700288 11023200 Авансові внески з податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності (АРК, області, міст Києва та Севастополя)
33219846700288 11023202 Авансові внески з податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності (району у місті, міста районного значення, села, селища чи їх об’єднань)
31418531700288 14040000 Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів
31415512700288 18010300 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості
31414513700288 18010400 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений  юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості
31412612700288 18010100 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений  юридичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості
31417617700288 18010200 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості
31416533700288 18050500 Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників,  у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків
31411561700288 21081500 Адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів
31416715700288 18011000 Транспортний податок з фізичних осіб
31415716700288 18011100 Транспортний податок з юридичних осіб

33217859700288

22130002

Орендна плата за водні об’єкти (їх частини), що надаються в користування на умовах оренди Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, районними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, місцевими радами  (району у місті, міста районного значення, села, селища чи їх об'єднань)

Рахунки для сплати платежів до Державного бюджету Коростишівської ОДПІ



Одержувач коштів: УДКСУ у Коростишівському районі Житомирської області               КОД   37927181
Банк одержувача:   ГУДКСУ у Житомирській області                  МФО     811039



Номер рахунку Код платежу Назва  виду платежу
31116002700268 11020100 Податок на прибуток підприємств і організацій, що перебувають у державній власності
33116312700268 11020300 Податок на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів
33114314700268 11020500 Податок на прибуток іноземних юридичних осіб
33112316700268 11020700 Податок на прибуток страхових організацій, включаючи філіали аналогічних організацій, розташованих на території України
33111317700268 11020900 Податок на прибуток організацій і підприємств споживчої кооперації, кооперативів та громадських об`єднань
33110318700268 11021000 Податок на прибуток приватних підприємств
33119319700268 11021100 Інші платники податку на прибуток
31111029700268 14060100 Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)
31111030700268 14060200 Бюджетне відшкодування податку на додану вартість
31119032700268 14060300 Реструктурована сума заборгованості податку на додану вартість
31118033700268 14060400 Податок на додану вартість із імпортованих на територію України робіт, послуг
31119151700268 14060900 Податок на додану вартість сільськогосподарських підприємств за операціями з сільськогосподарськими товарами/послугами (крім операцій із зерновими і технічними культурами та операцій з продукцією тваринництва)
31112169700268 14061000 Податок на додану вартість сільськогосподарських підприємств за операціями із зерновими і технічними культурами
31111171700268 14061100 Податок на додану вартість сільськогосподарських підприємств за операціями з продукцією тваринництва
31215293700268 14010700 Податок на додану вартість, що сплачується до бюджету переробними підприємствами усіх форм власності за реалізовані ними молоко, молочну сировину та молочні продукти, м’ясо та м’ясопродукти, іншу продукцію переробки тварин, закуплених у живій вазі (шкури,
31116035700268 14020100 Акцизний збір із вироблених в Україні товарів - Спирт
31110172700268 17060100 Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, який справляється за поставлений природний газ споживачам на підставі укладених з ними договорів, нарахований до 1 січня 2016 року
31119173700268 17060200 Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, який справляється за імпортований суб’єктами господарювання природний газ для споживання ними як палива або сировини
31118174700268 17060300 Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, який справляється за видобутий суб’єктами господарювання та спожитий ними природний газ як паливо або сировина
31114071700268 19090000 Податки та збори, не віднесені до інших категорій
31118152700268 19090400 Кошти, сплачені в рахунок погашення податкового боргу відповідно до норм Податкового кодексу України за доходами, визначеними частиною другою статті 29 Бюджетного кодексу України, зокрема за податками і зборами (обов'язковими платежами), які справлялися до  1 січня 2011 році та встановлені Податковим кодексом України
31111074700268 21010100 Частина чистого прибутку (доходу) господарських організацій (державних унітарних підприємств та їх об`єднань), що вилучається до бюджету
31116079700268 21010500 Дивіденди (доход), нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна власність
31111104700268 21080900 Штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг
31110105700268 21081000 Пеня за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності, за невиконання зобов'язань та штрафні санкції за порушення вимог валютного законодавства
31119106700268 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції
31111115700268 24060300 Інші надходження
31118129700268 31010100 Кошти від реалізації скарбів, що є пам’яткою історії та культури, майна, одержаного державою в порядку спадкування чи дарування
31112158700268 11023100 Авансові внески з податку на прибуток підприємств і організацій, що перебувають у державній власності
33115324700268 11023300 Авансові внески з податку на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів
33112338700268 11023700 Авансові внески з податку на прибуток  страхових організацій, включаючи філіали аналогічних організацій, розташованих на території України
33114347700268 11024000 Авансові внески з податку на прибуток приватних підприємств
33113348700268 11024100 Авансові внески з податку на прибуток від інших платників податку на прибуток
31111063700268 11011000 Військовий збір
31115199700268 13060000 Рентна плата за користування радіочастотним ресурсом України

Останнє оновлення на Четвер, 11 лютого 2016, 15:26
 
Особливості визначення податкових зобов’язань з військового збору за результатами 2015 року PDF Друк
Організації і установи - Брусилівське відділення Коростишівської ОДПІ
Написав Administrator   
Четвер, 04 лютого 2016, 10:38

Коростишівська ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській обл., нагадує, що відповідно до ст. 163 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб  підлягає загальний річний оподатковуваний дохід, який включає доходи як з джерел їх походження в Україні, так і іноземні доходи.

Відповідно до пп. 1.2 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ об'єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені ст. 163 ПКУ. Ставка збору складає 1,5% об'єкта оподаткування. При цьому нарахування, утримання та сплата (перерахування) збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст. 168 ПКУ. Зокрема, підпунктом 168.2.1 п. 168.2 ст. 168 ПКУ передбачено, що платник податку, що отримує доходи від особи, яка не є податковим агентом, та іноземні доходи, зобов'язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати декларацію за наслідками звітного податкового року, а також сплатити податок з таких доходів.

Отже, за результатами звітного податкового року платник податку – фізична особа повинен подати декларацію та визначити податкові зобов’язання як з податку на доходи фізичних осіб, так і з військового збору.  З цією метою з 01 січня 2016 року введено в дію нову декларацію, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 за № 859.

Сума військового збору, що підлягає сплаті платником податків самостійно до бюджету за результатами звітного року вказується у рядку 24.1 розділу IV нової декларації, а сума податку на доходи фізичних осіб – у рядку 23.1 розділу IV нової декларації.

Нагадуємо, що податковим законодавством установлені такі строки для подання декларації:

- громадянин та особа, яка проводить незалежну професійну діяльність, –
до 01 травня року, що настає за звітним;

- підприємець – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року).

Відмінено норму про анулювання реєстрації платників ПДВ через відсутність за місцезнаходженням

Коростишівська ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області доводить до відома платників податку на додану вартість, що пунктом 38 розділу I Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» від 24 грудня 2015 року № 909-VIII було виключено норму (підпункт «ж» пункту 184.1 статті 184 Кодексу), за якою підставою для анулювання реєстрації платників ПДВ був наявний в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Починаючи з 1 січня 2016 року (набрання чинності Закону України № 909-VIII) такі причини анулювання реєстрації платника ПДВ не застосовуються.

Змінилася форма декларації з податку на прибуток та терміни її подання

Коростишівська ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області повідомляє платників податків що з 1 січня 2015 року кардинально змінено підходи щодо визначення об’єкта  оподаткування податком на прибуток. За результатами діяльності за 2015 рік суб'єкти господарювання визначають показники у декларації за формою затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897 зареєстрованої в Мінюсті  11.11.2015 за № 1415/27860.

Для платників, які протягом 2015 року звітували поквартально (перше півріччя, три квартали звітного (податкового) року) податкова декларація за звітний (податковий) рік 2015 подається до 9 лютого 2016 року (граничний строк сплати 19 лютого 2016).

Для платників податків у яких відповідно до Кодексу податковим (звітним) періодом є календарний рік (в т.ч. платників авансових внесків з податку на прибуток) податкова декларація за звітний (податковий) рік 2015 подається до 29 лютого 2016 року (граничний строк сплати 10 березня 2016)

За 2015 рік коростишівці сплатили понад 90 757,9 тис. грн. ЄСВ

Впродовж минулого року Коростишівська ОДПІ забезпечила надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на суму 90 757,9 тис. грн. (перевищення по плану становить 110,28 %).

Нагадуємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

Щодо застосування спрощеної системи оподаткування

За останні дні до Коростишівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області надійшло чимало звернень від платників податків щодо застосування спрощеної системи оподаткування в  2016  році та тлумачення змін, внесених Законом України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», який набрав чинності з 1 січня 2016 року.

У зв`язку з цим повідомляємо, що ДФС переглянула лист від 18.01.2016 №1527/7/99-99-17-02-02-17 «Про окремі зміни у  законодавстві щодо спрощеної системи  оподаткування», внаслідок чого до листа внесено наступні зміни:

«Суб’єкти господарювання - фізичні особи - платники  єдиного податку, які в 2015 році отримали доходи понад 5 млн. грн., але не перевищили обсяг доходу 20 млн. грн., не втрачають право застосовувати спрощену систему оподаткування в 2016 році.

Водночас, якщо фізичні особи – підприємці, які застосовують спрощену  систему оподаткування  протягом 2016 року, отримають доходи обсягом більше 5 млн. грн., такі  платники будуть зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, в якому відбулося таке перевищення».

Рішення прийнято на підставі ч. I ст. 58 Конституції України , якою передбачено, що закони та інші-нормативно правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи. А також відповідно до п. 56.21 ст. 56 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) у разі, коли норма Кодексу чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі цього Кодексу, або коли норми різних законів чи різних нормативно-правових актів, або коли норми одного і того ж нормативно-правового акта суперечать між собою та припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків.

Такий самий підхід застосовується і для платників єдиного податку третьої групи – юридичних осіб.

Для аграріїв – суб’єктів спецрежиму оподаткування відкриті додаткові електронні рахунки

Коростишівська ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області повідомляє, що для забезпечення розрахунків з бюджетом та перерахування коштів на спеціальні рахунки сільськогосподарським підприємствам, які використовують спеціальний режим оподаткування,  Державною казначейською службою України відкрито додаткові електронні рахунки.

Так, з рахунків з електронного адміністрування ПДВ аграріїв, які здійснюють операції з постачання зернових і технічних культур (балансовий рахунок 3754) 85% коштів перераховується на рахунки платників в системі електронного адміністрування ПДВ,  а 15% – на спецрахунки підприємств.

За операціями з постачання продукції тваринництва (балансовий рахунок 3755) – на рахунки платників в системі електронного адміністрування ПДВ перераховуватиметься 20% коштів, 80% – на спецрахунки.

За іншими операціями з постачання сільськогосподарських товарів/послуг, крім зернових і технічних культур та продукції тваринництва (балансовий рахунок3753) 50% перераховується на рахунки платників в системі електронного адміністрування ПДВ, 50% – на спецрахунки.

В свою чергу ДФС інформує платника податку про реквізити його електронних рахунків після надходження відповідних повідомлень від Державної казначейської служби України (ДКСУ).

Наразі, в системі електронного адміністрування ПДВ платникам - сільськогосподарським підприємствам ДКСУ додатково відкрито та органами ДФС взято на облік біля 43 тисяч рахунків, про реквізити яких платникам направлено відповідні повідомлення. Станом на 13.01.2016 платники податків почали поповнювати такі рахунки.

За інформацією Державної казначейської служби України здійснення операцій з перерахування коштів з таких рахунків, відповідно до законодавства, розпочато з 20 січня 2016 року.

Додатково звертаємо увагу, що фіскальною службою вдосконалено електронний сервіс (за формою  J/F1302301), за допомогою якого відтепер платники податків мають змогу не лише отримати реквізити електронного рахунку, а й інформацію щодо залишку коштів на такому рахунку.

 
Розпочалась деклараційна кампанія-2016 PDF Друк
Організації і установи - Брусилівське відділення Коростишівської ОДПІ
Написав Administrator   
Четвер, 04 лютого 2016, 10:35

Коростишівська ОДПІ повідомляє, з 1 січня 2016 року стартувала кампанія декларування доходів громадян, отриманих у минулому році.

Обов’язок щодо подання декларації про майновий стан і доходи передбачений для тих громадян, які отримували доходи, що підлягають оподаткуванню, але з яких податок не утримувався. Зокрема, до таких доходів можна віднести:

- доходи від осіб, які не є податковими агентами; доходи від операцій з продажу (обміну)

- об’єктів рухомого та/або нерухомого майна;

- дохід від надання майна в лізинг, оренду (суборенду), житловий найм (піднайм);

- інвестиційний прибуток;

- вартість успадкованого чи отриманого у дарунок майна; іноземні доходи .

Також, обов’язкове подання декларації у разі отримання громадянином доходів у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород від двох і більше податкових агентів тощо.

Особливістю цьогорічної кампанії є те, що минулорічні доходи та майновий стан громадянам потрібно декларувати за новою формою декларації про майновий стан і доходи, яка затверджена наказом Мінфіну від 02.10.2015 №859 .

При заповненні нової форми звітності платники декларуватимуть доходи та розраховуватимуть податкове зобов’язання не лише з податку на доходи фізичних осіб, але й з військового збору. Податкова декларація за 2015 рік подається до 1 травня 2016 року.

Щодо права на податкову знижку, то скористатися ним зможуть громадяни упродовж усього 2016 року. Звертаємо увагу, що подати декларацію можна на паперових носіях, надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення або в електронному вигляді через інформаційний портал ДФС України з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису.

 

Які іноземні доходи потрібно декларувати.

Якщо громадянин України шляхом тимчасової роботи за кордоном чи в інший спосіб отримує іноземні доходи, то сума таких доходів включається до його загального річного оподатковуваного доходу. У такому випадку громадянин зобов'язаний подати річну податкову декларацію за наслідками звітного року та сплатити податок на доходи фізичних осіб за ставками 15 чи 17% (за 2015 рік).

Варто відмітити, що платник податку може зменшити суму річного податкового зобов'язання на суму податків, сплачених за кордоном. Сплачені суми зараховуються під час розрахунку податків та зборів в Україні. Це можливо за умови, що таке зменшення передбачено міжнародними договорами, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України.

Суму зменшення платник визначає за зазначеними підставами у річній податковій декларації. Для отримання права на зарахування податків, сплачених за межами України, платник зобов'язаний одержати довідку про суму сплаченого податку, а також про базу та/або об'єкт оподаткування. Така довідка видається державним органом країни, де отримується дохід, уповноваженим справляти цей податок. Довідка має бути легалізована консульською установою України у відповідній країні.

Сума податку з іноземного доходу платника податку - резидента, сплаченого за межами України, не може перевищувати суму податку, розраховану на базі загального річного оподатковуваного доходу такого платника податку відповідно до законодавства України.

Порядок оподаткування іноземних доходів встановлений пунктом 170.11 статті 170 Податкового кодексу України.

 

Податкова знижка

Метою декларування доходів з фізичних осіб є не тільки сплата податку до бюджету, а й повернення платникам з бюджету сум податку з доходів фізичних осіб надмірно сплаченого з їх заробітної плати у минулому податковому році.

Повернути частину податку на доходи фізичних осіб, сплаченого громадянами із заробітної плати, можна, зокрема, з метою реалізації права на податкову знижку.

Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб'єктами господарювання, - це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених цим Кодексом (пп. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).

Платники податку, які бажають скористатися правом на податкову знижку за підсумками звітного 2014 року, повинні протягом 2015 року подати річну податкову декларацію та додаток 6 (перелік сум витрат, що включаються до складу податкової знижки згідно зі ст. 166 Кодексу) до контролюючого органу за місцем своєї податкової адреси (місцем проживання, за яким він береться на облік як платник податків в контролюючому органі).

Контролюючі органи для зручності платників податків проводять необхідну консультаційну допомогу щодо заповнення декларації та безкоштовно видають бланки декларацій.

До податкової знижки, згідно із пп. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 Кодексу  включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). При цьому, у зазначених документах обов'язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Оригінали зазначених у пп. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 Кодексу документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого Кодексу  (пп. 166.2.2 п. 166.2 ст. 166 Кодексу). При цьому, на вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податку зобов’язані пред’являти документи і відомості, пов’язані з правом на отримання податкової знижки (пп. „в” п. 176.1 ст. 176 Кодексу).

Водночас, слід зазначити, що існують деякі обмеження права платників податку на одержання податкової знижки  (пп. 166.4.3 п. 166.4 ст. 166 Кодексу), зокрема, якщо платник податку не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, то таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Крім того, право на нарахування податкової знижки  за наслідками звітного податкового року має виключно платник податку – резидент України, який має реєстраційний номер облікової картки платника податку,  а так само резиденту – фізичній особі, яка через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний орган державної податкової служби і має про це відмітку у паспорті. Податкова знижка може застосовуватися виключно до доходів, одержаних протягом року платником податку у вигляді заробітної плати. При цьому загальна сума нарахованої податкової знижки не може перевищувати суми загального оподатковуваного доходу платника податку, одержаного протягом звітного року як заробітна плата.

Фізичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності та особи, які займаються незалежною професійною діяльністю (самозайняті особи), не мають права на нарахування податкової знижки  по податку на доходи фізичних осіб щодо свого річного оподатковуваного доходу, одержаного у межах провадження їх діяльності, тому що такий дохід не є заробітною платою. Цього права також не мають і усі інші особи, які одержують доходи, відмінні від заробітної плати.

Слід врахувати, що згідно із п. 166.4 ст. 166 Кодексу сума витрат включена платником податку до податкової знижки не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу такого платника, нарахованого йому як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 Кодексу.

А саме відповідно до п. 164.6 ст. 164 Кодексу під час нарахування доходів у формі заробітної плати база оподаткування визначається як нарахована заробітна плата, зменшена на суму єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, страхових внесків до Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених Законом, – обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до Закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, а також на суму податкової соціальної пільги за її наявності.

Інші суми доходів, одержані платником податку в розрахунок для визначення суми податку, що підлягає поверненню у зв’язку з використанням права на податкову знижку, не приймається.

В яких випадках не подається декларація по майновий стан і доходи?

Відповідно до п. 179.2 ст. 179 Податкового кодексу України обов’язок платника податку щодо подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи:

– від податкових агентів, які згідно з ІV розділом Кодексу не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

– виключно від одного податкового агента незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених цим розділом;

– від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений податок відповідно до цього розділу;

– у вигляді об’єктів спадщини, які відповідно до цього розділу оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до пункту 174.3 статті 174 цього Кодексу;

– зазначені у пунктах 167.2 – 167.4 статті 167 Кодексу, крім випадків, коли декларування таких доходів прямо передбачено відповідними нормами цього розділу;

– зазначені у підпункті «є» пункту 176.1 статті 176 цього Кодексу від двох і більше податкових агентів, і при цьому загальна річна сума оподатковуваних доходів, нарахованих (виплачених, наданих) такими податковими агентами не перевищує ста двадцяти розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року.

Яку відповідальність фізичної особи передбачено за заниження податкового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб у річній декларації про майновий стан і доходи, виявлене контролюючим органом?

Пунктом 123.1 ст. 123 Податко­вого кодексу встановлено, що у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов’язання на підставах згідно з підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4 – 54.3.6 п. 54.3 ст. 54 цього Кодексу, зокрема, платник податків не подає в установлені строки податкову декларацію, дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження суми його податкових зобов’язань або рішенням суду, що набрало законної сили, особу визнано винною в ухиленні від сплати податків, то це тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 % суми визначеного податкового зобов’язання; при повторному протягом 1095 днів визначенні контролюючим органом суми податкового зобов’язання з цього податку – накладення на платника штрафу у розмірі 50 % суми нарахованого податкового зобов’язання.

Крім того, згідно з пп. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Пеня, визначена пп. 129.1.1 п. 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) з розрахунку 120 % річних облікової ставки Нацбанку України, що діє на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті 
(п. 129.4 ст. 129 Податкового кодексу).

Разом з тим, у разі виправлення помилок платником податку шляхом подання нової звітної декларації про майновий стан і доходи до закінчення граничного терміну подання відповідальність за заниження податкового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб не застосовується.

обов’язані подати громадяни – платники податку, відповідно до вимог Податкового кодексу України, які протягом 2013 року отримували наступні доходи:

– від осіб, які не є податковими агентами (тобто осіб, які не утримували податок);

– від нерезидентів (іноземні доходи);

– від здійснення операцій з інвестиційними активами (продаж цінних паперів, корпоративних прав та інше);

– від надання майна в оренду фізичним особам;

– від фізичних осіб, які не є суб’єктами підприємницької діяльності;

– у вигляді спадщини та подарунків;

– як додаткове благо;

– у разі отримання заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, і при цьому загальна річна сума таких оподатковуваних доходів перевищує 120 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного податкового року (у 2013 році – 137 640 грн.);

– інші доходи, які не були оподатковані протягом року за місцем виплати.

В який термін ФОП на загальній системі оподаткування повинна сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій нею податковій декларації про майновий стан і доходи?

Відповідно до п. 177.5 ст. 177 Податкового кодексу України фізичні особи – підприємці подають до контролюючого органу податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки, встановлені Податковим кодексом для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи.

Податкова декларація за звітний період, який дорівнює календарному року, подається платниками податків на доходи фізичних осіб – підприємцями протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.

Згідно із пп. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 Податкового кодексу авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менш як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах), та сплачуються до бюджету по 25 відсотків щокварталу (до 15 березня, до 15 травня, до 
15 серпня і до 15 листопада).

У разі зменшення суми отриманого доходу за попередній календарний квартал поточного року більше ніж на 20 відсотків у порівнянні з розрахунковою очікуваною сумою доходу на такий квартал платник податку має право зменшити суму авансового платежу, що підлягає сплаті у наступний строк, встановлений цим підпунктом, пропорційно зменшенню суми зазначеного доходу. Для такого зменшення суми авансового платежу фізичною особою –підприємцем до настання строку сплати такого авансового платежу до органу державної податкової служби подається заява у довільній формі, що містить розрахунок зменшення суми авансового платежу та коротке пояснення обставин, що призвели до зменшення суми   отриманого доходу.

Підпунктом 177.5.3 п.177.5 ст.177 Податкового кодексу передбачено, що остаточний розрахунок податку на доходи фізичних осіб за звітний податковий рік здійснюється платником самостійно згідно з даними, зазначеними в річній податковій декларації про майновий стан і доходи, з урахуванням сплаченого ним протягом року податку на доходи фізичних осіб та збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності на підставі документального підтвердження факту їх сплати.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації про майновий стан і доходи, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених Податковим кодексом.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.Відповідно до пп.265.1.1 п.265.1 ст.265 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової нерухомості.

Підпунктом 265.1.2 п.265.1 ст.265 ПКУ визначено платників податку в разі перебування об’єктів житлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

Об’єкти житлової нерухомості. Згідно з пп.14.1.129 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об’єкти житлової нерухомості – будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки. Об’єкти житлової нерухомості поділяються на такі типи:

а) житловий будинок – будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості;

б) житловий будинок садибного типу – житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень;

в) прибудова до житлового будинку – частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну;

г) квартира – ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;

ґ) котедж – одно-, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;

д) кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах – ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів;

е) садовий будинок – будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків;

є) дачний будинок – житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку.

Пільги передбачені законодавством з податку на нерухоме майно. відмінне від земельної ділянки.Відповідно до п.п. 265.3.1 п. 265.3 ст. 265 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) базою оподаткування є житлова площа об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його часток.

Пунктом 265.4 статті 265 Кодексу передбачено пільги із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для, а саме: база оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи – платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 120 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 250 кв. метрів;

в) для різних видів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), – на 370 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік). Пільги із сплати податку не надаються на об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності).

Міські, селищні та сільські ради можуть встановлювати додаткові пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями) (п.п. 265.4.2 п. 265.4 ст. 265 Кодексу).

Органи місцевого самоврядування до 1 лютого поточного року подають до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта житлової нерухомості відомості стосовно пільг, наданих ними відповідно до абзацу першого цього підпункту.

Порядок обчислення сум податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. відповідно до пп.265.7.5. п.265.7 ст.265 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платники податку – ЮО самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єк­та житлової нерухомості декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт.

Згідно пп.265.7 1 п.265.7 ст.265 ПКУ обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування, які перебувають у власності ФО, здійснюється контро­люючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника житлової нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи із бази оподаткування, зменшеної відповідно до пп.«а» або «б» пп.265.4.1 п.265.4 ст.265, та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного виду, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної житлової площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до пп.«а» або «б» пп.265.4.1 п.265.4 ст.265, та відповідної ставки податку;

в) за наявності власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної житлової площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до пп.«в» пп.265.4.1 п.265.4 ст.265, та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням пп. 2 і 3 цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги житлової площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

Підпунктом 265.7.2 п.265.7 ст.265 ПКУ визначено, що податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з пп.265.7.1 п.265.7 ст.265, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової нерухомості податок сплачується ФО-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення зазначеному власнику після отримання інформації про виникнення права власності на такий об’єкт.

Пунктом 265.8 ст. 265 ПКУ визначено порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком

У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника – починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Останнє оновлення на Четвер, 04 лютого 2016, 10:37
 
З 1 січня 2016 року змінено правила зарахування сум податкових зобов’язань з ПДВ на спец рахунок. PDF Друк
Організації і установи - Брусилівське відділення Коростишівської ОДПІ
Написав Administrator   
Вівторок, 19 січня 2016, 15:09
  1. по операціях з сільськогосподарськими товарами/послугами (крім операцій із зерновими і технічними культурами та операцій з продукцією тваринництва) співвідношення перерахування до державного бюджету - 50%, на спец рахунок – 50%;
  2. по операціях із зерновими і технічними культурами співвідношення перерахування до державного бюджету - 85%, на спец рахунок – 15%;
  3. по операціях з продукцією тваринництва співвідношення перерахування до державного бюджету - 20%, на спец рахунок – 80%;

У зв’язку з відміною з 1 січня 2016 року пільги по операціях з постачання зернових культур товарних позицій 1001 - 1008 згідно з УКТ ЗЕД та технічних культур товарних позицій 1205 і 1206 згідно з УКТ ЗЕД (п. 197.21 ст.197 Податкового кодексу), всі операції з поставки вищезазначених культур обкладаються ПДВ. Відповідно, по таких операціях виникає право на бюджетне відшкодування.

 

Реєстрація юридичних осіб та ФОП

З 1 січня 2016 року  діє нова редакція Закону України від 15.05.2003 року № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Нововведення пов’язані з процесам децентралізації повноважень  з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Оснвні акценти:

  • передача функцій з державної реєстрації юридичних осіб та ФОП органам місцевого самоврядування, нотаріусам та іншим акредитованим суб'єктам (за органами юстиції залишається держреєстрація громадських формувань);
  • скасовано щорічне  підтвердження відомостей та подачі фінансової звітності (остання надаватиметься в електронній формі з інформаційної системи органу статистики);
  • запроваджено можливості подання електронних документів для проведення всіх реєстраційних дій;
  • скасування паперових виписок (їх видаватимуть лише для проставлення апостилю) та запровадження їх отримання виключно в електронному вигляді через портал електронних сервісів. Витяги, як і раніше, можна буде отримувати як в електронній, так і в паперовій формі.

 

За виявлені помилки в реквізитах податкової накладної стягуватимуть штраф.

Якщо за результатами документальної позапланової виїзної перевірки продавця виявиться що в податковій накладній припустилися помилки в обов'язкових реквізитах, контролюючі органи накладають штраф у розмірі 170 грн. При цьому за продавцем лишається обов’язок виправити помилку. У нормі визначено також, що вказана перевірка проводиться за заявою покупця.

Невиконання після спливу строку, установленого п. 56.3 ПКУ, узгодженого податкового повідомлення-рішення про виправлення платником податків — продавцем зазначених помилок тягне за собою накладення на такого платника податку штрафу в розмірі:

  • 10%  суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній, — у разі невиправлення помилок протягом 15 календарних днів;
  • 20% суми   податку  на додану  вартість,   зазначеної  в  такій   податковій накладній;
  • 30% суми ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній, — у разі невиправлення помилок від 31 до 60 календарних днів;
  • 40% суми ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній, — у разі невиправлення помилок від 61 до 90 календарних днів;
  • 50% суми ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній, — у разі невиправлення помилок від 91 до 120 календарних днів;
  • 60% суми ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній, — у разі невиправлення помилок від 121 до 150 календарних днів;
  • 70% суми ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній, — у разі невиправлення помилок від 151 до 180 календарних днів;
  • 100% суми ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній, — у разі невиправлення помилок після спливу 181 календарного дня.

Зміни внесено до ПКУ Законом України від 24.12.2015 р. № 909-VІІІ, який опубліковано в «Голосі України» № 250 (6254) за 31.12.2015 р.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 66
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin