img

Районна рада

Зараз на сайті:

На даний момент 76 гостей на сайті

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Актуально
Найбільш поширені питання, що виникають у суб’єктів декларування під час подання декларацій PDF Друк
Актуально - Актуально
Четвер, 23 березня 2017, 14:27

На цей час завершується другий етап подачі суб’єктами декларування декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Пропонуємо ознайомитись з інформацією Національного агентства з питань запобігання корупції щодо відповідей на найбільш поширені питання, які виникають під час подання декларацій за наступним посиланням: https://nazk.gov.ua/naychastishi-zapytannya. На зазначеному сайті постійно оновлюються інформаційно-довідкові матеріали з питань декларування.

 
До уваги суб’єктів декларування PDF Друк
Актуально - Актуально
Четвер, 23 березня 2017, 14:18

Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України "Про запобігання корупції" стосовно заходів фінансового контролю, затверджених Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 11 серпня 2016 року №3, зі змінами, внесеними рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 06.09.2016 року №18, від 30.09.2016 №57 та від 03.11.2016 №106

 
Інформація про державний пільговий довгостроковий кредит на придбання, будівництво, реконструкцію, добудову індивідуальних житлових будинків для сільських жителів. PDF Друк
Актуально - Актуально
П'ятниця, 17 березня 2017, 14:43

Загальний перелік  документів  для  отримання  пільгового кредиту

  1. заяву на ім'я керівника виконавчого органу фонду про надання кредиту (зразок);
  2. клопотання органу  місцевого   самоврядування   про надання кредиту (зразок);
  3. паспорт громадянина України (для перевірки особи);
  4. довідку про склад сім'ї;
  5. документи, необхідні для визначення рівня платоспроможності позичальника  (довідку  про доходи позичальника і членів його сім'ї, одержані за попередні 12  місяців)або декларацію фізичної особи-підприємця (за 4 квартали);
  6. довідку, видану органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно про наявність (або відсутність) приватного житла;
  7. копія документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків придбання житла);
  8. копія проектно-кошторисної документації або будівельного паспорта, вартість виготовлення яких може входити до суми кредиту (крім випадків придбання або реконструкції житла);
  9. довідку про працевлаштування на підприємстві, в установі та організації;
  10. заява власника житла чи об’єкта незавершеного житлового будівництва про згоду продати його із зазначенням погоджених з індивідуальним забудовником ціни та інших істотних умов договору купівлі-продажу (в разі придбання житла);
  11. документи, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (у разі наявності);
  12. довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності);
  13. копія витягу з  рішення сільської та/або селищної ради про відведення земельної ділянки та надання дозволу на забудову (крім випадків придбання, реконструкції житла або спорудження інженерних мереж);
  14. клопотання РДА про надання кредиту;
  15. копія ідентифікаційного податкового номера;
  16. свідоцтво про народження дітей (в разі наявності);
  17. копія свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб-підприємців);
  18. згода членів сім’ї на отримання позики та участь майном у виконанні зобов’язань (зразок);
  19. договір про відкриття поточного рахунку фізичної особи в банку (2620…);
  20. заява про персональні дані;
  21. експертна оцінка будинку та землі;
  22. копія свідоцтва про одруження/розлучення;
  23. папка-швидкозшивач, папір для роздруківки документів та конверти (2 шт);
  24. фотозвіт об’єкта кредитування.

Перелік документів для оформлення поруки

  1. документи поручителя (паспорт, ІПН);
  2. документи, необхідні для визначення платоспроможності поручителя (довідку  з  місця роботи тощо).

Перелік документів для оформлення забезпечення (застава, страховка)

  1. копія технічного паспорта на індивідуальний житловий будинок;
  2. копія свідоцтва про право власності на нерухоме майно;
  3. копія витягу з реєстру прав власності на нерухоме майно;
  4. копія Акту на право власності на земельну ділянку або витягу з реєстру прав;
  5. довідку органу місцевого самоврядування про земельну ділянку (неприватизована);
  6. договір страхування ризиків неповернення,
  7. договір застави (посвідчений нотаріусом).

Останнє оновлення на П'ятниця, 17 березня 2017, 14:49
Детальніше...
 
м. Житомир PDF Друк
Актуально - Актуально
П'ятниця, 17 березня 2017, 14:33

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 6 з 71
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin