img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Гендерні стереотипи в рекламі PDF Друк
Вівторок, 14 травня 2019, 14:34

У  2016 році управління з рекламних стандартів ініціювало проект з перевірки дотримання британських рекламних кодексів щодо використання гендерних стереотипів в рекламі, а також збору даних з цього питання , включаючи огляд останніх досліджень, законодавчих рамок та практик саморегулювання рекламних ринків різних країн, приклади розгляду скарг на рекламу, а також вивчення думки широкої громадськості.


В результаті  виявилось, що використання гендерних стереотипів в рекламі несе велику потенційну загрозу, особливо для дітей та молоді, може принижувати чи ображати споживачів реклами і ставати причиною заподіяння людям шкоди в реальному житті. Гендерна дискримінація вбиває самоповагу  та пригнічує індивідуальність, сприяє ворожнечі та подавляє співпереживання.Так само як і расизм, дискримінація на підставі віку та інші прояви ксенофобії щодо людьської різноманітності. Небезпека гендерної дискримінації для підлітків, що знаходяться в стадії статевого формування, полягає в спотворенні сексуальності культом насильства.


Реклама транслює інформацію не тільки про товари, вироби, послуги, ринки, а й про політичні, економічні та інші типи взаємовідносин в суспільстві, його культурні контрукції, включаючи специфіку взаємовідносин між чоловіками та жінками. Для сучасної рекламної інформації характерне стереотипне зображення жінки і гендерних ролей. Але слід зазначити, що будь-яке стереотипне зображення жінок, що грунтується на статевих ознаках, визначається в «Конвенції про ліквідацію усіх форм дискримінації відносно жінок» ООН. А це означає, що реклама, яка містить стереотипне зображення жінок і чоловіків і/або використовує сексуальний образ жінок  та їх тіла, паорушує законодавчу форму рівноправ’я.

 


Потрібно розуміти, що реклама впливає не тільки на продажі продукту, але і на реальне життя реальних людей. І маркетологи та рекламісти повинні взяти на себе відповідальність за наслідки своєї творчості, або зіткнутися з обуренням громадськості та падіння рівня продажів.


(Міжнародний форум «Реклама ХХІ сторіччя,стандарт недискримінаційної реклами»)