img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
До відома громадян. ЦНАП
Розміри оплати адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань, надання відомостей з Єдиного державного реєстру PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:23

п/п

Назва адміністративної послуги**

Розмір реєстраційного збору

за Законом

Розмір, грн. *

За надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,  фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

1

надання виписки для проставлення апостилю в паперовій формі

0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

80,00

2

надання витягу в паперовій формі

0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

80,00

3

надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі

0,07 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

110,00

4

надання витягу в електронній формі

75 % від 0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

60,00

5

надання відповідного документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі

75 % від 0,07 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

80,00

За проведення  реєстраційних дій щодо громадських формувань

1

державну реєстрацію політичної партії

140 прожиткових мінімумів для працездатних осіб

224 000,00

2

державну реєстрацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації;

0,28 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

450,00

3

державну реєстрацію всеукраїнської творчої спілки;

0,14  від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

220,00

4

державну реєстрацію територіального осередку всеукраїнської творчої спілки та регіональної (місцевої) творчої спілки;

0,07  від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

110,00

5

державну реєстрацію символіки політичної партії, організації роботодавців, об'єднання організації роботодавців;

0,06  від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

100,00

6

державну реєстрацію змін до відомостей про структурні утворення політичних партій, творчої спілки, організації роботодавців з правом юридичної особи

0,3  від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

480,00

7

державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об'єднання

0,1  від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

160,00

 

Детальніше...
 
Особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через центри надання адміністративних послуг PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:19

На даний час актуальною для громадськості Житомирщини є інформація щодо можливості проведення державної реєстрації громадських формувань через центри надання адміністративних послуг.

У зв’язку з ліквідацією районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції державна реєстрація громадських формувань може проводитись за заявою заявника як безпосередньо при зверненні до Головного територіального управління юстиції у Житомирській області, так і шляхом звернення до центрів надання адміністративних послуг.


Наказом  Міністерства юстиції України від 09 лютого  2016 року  № 359/5 затверджено Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі - Порядок), розділом III якого врегульовано особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через фронт-офіси.

Порядком, зокрема, передбачено що державна реєстрація може проводитися за заявою заявника шляхом звернення до фронт-офісів, зокрема до центрів надання адміністративних послуг, утворених відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», що забезпечують прийняття та видачу відповідно до цього Порядку документів під час державної реєстрації.

Детальніше...
 
Реєстрація громадських формувань через місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:14

Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»  визначено новий перелік суб’єктів у сфері державної реєстрації громадських формувань, а саме:

1. Територіальні органи Міністерства юстиції України в  областях – здійснюють  державну реєстрацію обласних, регіональних і республіканських професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об’єднань, постійно діючих третейських судів.


2. Міністерство юстиції України - здійснює державну реєстрацію політичних партій, всеукраїнських професійних спілок, їх об’єднань, всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців; відокремлених підрозділів іноземних неурядових організацій, представництв, філій іноземних благодійних організацій, постійно діючих третейських судів, засновниками яких є всеукраїнські громадські організації, всеукраїнських творчих спілок та їхньої символіки.

Крім того, відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги» від 11.02.2016 № 99  на відповідні головні територіальні управління юстиції покладено виконання функцій з державної реєстрації громадських об’єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об’єднань, що не мають статусу юридичної особи, місцевих та первинних професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань, з підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання.

Детальніше...
 
ЯК ГРОМАДСЬКИМ ОРГАНІЗАЦІЯМ НЕ ВТРАТИТИ ОЗНАКУ НЕПРИБУТКОВОСТІ 1 ЛИПНЯ 2017 РОКУ PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 08:44

Неприбутковим   організаціям НЕОБХІДНО до 1 липня 2017 року  привести свої установчі документи у відповідність із нормами Податкового кодексу України.

ПІДСТАВОЮ ВИНИКНЕННЯ НЕОБХІДНОСТІ Є:

1. Нова редакція Податкового  кодексу України  в частині неприбутковості зобов’язує усі неприбуткові організації, які були внесені до Реєстру до 13.08.2015 року, привести свої статути у відповідність до п.133.4 Податкового кодексу України;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 440 «Про затвердження  Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру», згідно з яким неприбуткові організації, які не приведуть свої установчі документи відповідно до норм пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України, після 1 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.


Так, згідно з п.133.4 ст. 133 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.10.2010р. неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація, що одночасно відповідає таким вимогам:

-  утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

- установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;

- установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).

Останнє оновлення на Середа, 05 липня 2017, 09:02
Детальніше...
 
Підстави для відмови у видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Строки розгляду заяви про видачу довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 08:18

Заявнику може бути відмовлено у видачі довідки у разі, коли:


1) відсутні обставини, що спричинили внутрішнє переміщення, зазначені у статті першій Закону;

2) у державних органів наявні відомості про подання завідомо неправдивих відомостей для отримання довідки;

3) заявник втратив документи, що посвідчують особу (до їх відновлення);

4) у документі заявника, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, немає відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, та відсутні докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, визначені абзацом другим пункту чотири Порядку;

5) докази, надані заявником для підтвердження факту проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, зазначеними у статті першій Закону, не підтверджують такого факту.

Останнє оновлення на Середа, 05 липня 2017, 09:03
Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 4
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin