img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
До відома громадян. ЦНАП
РОЗМІРИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ ДЛЯ ОПЛАТИ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЗГІДНО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:40

В зв’язку з набранням чинності з 01 січня 2017 року Законом України від 06 грудня 2016 року № 1774-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» внесенні  зміни до статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», відповідно до яких адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року.


 

За державну реєстрацію справляється адміністративний збір у такому розмірі:

 

1) за державну реєстрацію політичної партії 140 прожиткових мінімумів для працездатних осіб – 224000,00 грн.

 

2) за державну реєстрацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації 0,28 прожиткового мінімуму для працездатних осіб –    450,00 грн.;

 

3) за державну реєстрацією всеукраїнської творчої спілки 0,14 прожиткового мінімуму для працездатних осіб -  220,00 грн.;

 

4) за державну реєстрацію територіального осередку всеукраїнської творчої спілки та регіональної (місцевої) творчої спілки 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 110,00 грн.;

 

5) за державну реєстрацію символіки політичної партії, організації роботодавців, об’єднання організації роботодавців    0,06                 прожиткового мінімуму  для працездатних осіб  – 100,00 грн.;

 

6) за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб, та громадських формувань (далі - ЄДР), крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою 0,3 прожиткового мінімуму  для  працездатних осіб - 480,00 грн;

Детальніше...
 
АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА «ОН-ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ» PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:39

Продовженням ініціативи запровадження он-лайн сервісів, які активно презентує Міністерство юстиції України стало запровадження автоматизованої системи «Он-лайн будинок юстиції». Дана система була запущена у якості пілотного проекту 7 квітня 2016 у місті Києві, наразі даний проект вийшов на національний рівень.

Це повністю прозора автоматизована система, яка дасть можливість спростити життя пересічного українця, зменшити кількість бюрократичних процедур і запобігти корупції. Завдяки даному сервісу громадяни можуть за кілька хвилин зареєструвати або ліквідувати ФОП, отримати втрачені свідоцтва про народження про народження чи інші документи. За рахунок автоматизації значно пришвидчується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалення відповідного рішення. Такі нововведення дозволять заощадити час, фінансові ресурси і мінімізують корупційні ризики.


Даний  проект увібрав в себе всі електронні сервіси Міністерства юстиції України, в тому числі SMS-Маяк, за допомогою якого власники можуть контролювати реєстраційні дії щодо своєї нерухомості.

Користуючись цим сервісом, власник зможе дізнатися про всі зміни в реєстрі через SMS-повідомлення, у вигляді електронного листа, а також через повідомлення в кабінеті користувача.

Детальніше...
 
ПРОСТАВЛЕННЯ АПОСТИЛЯ НА ВИПИСКАХ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:34

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичниїх осіб-підприємців та громадських формувань» ( далі по тексту – Закон) має  низку кардинальних змін, які вплинули на діяльність у сфері і державних закупівель.

Стаття 11 Закону регулює питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі по тексту – ЄДР).

Згідно пункту п’ятого частини 2 зазначеної статті, відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді: виписок у паперовій формі для проставлення апостилю та в електронній формі. Згідно частині 4 зазначеної статті, виписка формується за результатами реєстраційної дії. Виписки для проставлення апостилю надаються протягом 24 години після находження запиту, крім вихідних та святкових днів.


Видача виписок для  з ЄДР передбачена Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженим наказом Міністерства юстиції   України  10  червня  2016 року № 1657/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 червня 2016 року за № 839/28969 (далі – Порядок).

Головним територіальним управління юстиції у Житомирської області на виконання Закону та Порядку, реалізовано можливість отримання виписок у паперовій формі для проставлення апостилю у відділах державної реєстрації актів цивільного стану.

Детальніше...
 
Розміри оплати адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань, надання відомостей з Єдиного державного реєстру PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:23

п/п

Назва адміністративної послуги**

Розмір реєстраційного збору

за Законом

Розмір, грн. *

За надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,  фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

1

надання виписки для проставлення апостилю в паперовій формі

0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

80,00

2

надання витягу в паперовій формі

0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

80,00

3

надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі

0,07 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

110,00

4

надання витягу в електронній формі

75 % від 0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

60,00

5

надання відповідного документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі

75 % від 0,07 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

80,00

За проведення  реєстраційних дій щодо громадських формувань

1

державну реєстрацію політичної партії

140 прожиткових мінімумів для працездатних осіб

224 000,00

2

державну реєстрацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації;

0,28 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

450,00

3

державну реєстрацію всеукраїнської творчої спілки;

0,14  від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

220,00

4

державну реєстрацію територіального осередку всеукраїнської творчої спілки та регіональної (місцевої) творчої спілки;

0,07  від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

110,00

5

державну реєстрацію символіки політичної партії, організації роботодавців, об'єднання організації роботодавців;

0,06  від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

100,00

6

державну реєстрацію змін до відомостей про структурні утворення політичних партій, творчої спілки, організації роботодавців з правом юридичної особи

0,3  від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

480,00

7

державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об'єднання

0,1  від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

160,00

 

Детальніше...
 
Особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через центри надання адміністративних послуг PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:19

На даний час актуальною для громадськості Житомирщини є інформація щодо можливості проведення державної реєстрації громадських формувань через центри надання адміністративних послуг.

У зв’язку з ліквідацією районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції державна реєстрація громадських формувань може проводитись за заявою заявника як безпосередньо при зверненні до Головного територіального управління юстиції у Житомирській області, так і шляхом звернення до центрів надання адміністративних послуг.


Наказом  Міністерства юстиції України від 09 лютого  2016 року  № 359/5 затверджено Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі - Порядок), розділом III якого врегульовано особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через фронт-офіси.

Порядком, зокрема, передбачено що державна реєстрація може проводитися за заявою заявника шляхом звернення до фронт-офісів, зокрема до центрів надання адміністративних послуг, утворених відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», що забезпечують прийняття та видачу відповідно до цього Порядку документів під час державної реєстрації.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>

Сторінка 3 з 5