img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через центри надання адміністративних послуг PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:19

На даний час актуальною для громадськості Житомирщини є інформація щодо можливості проведення державної реєстрації громадських формувань через центри надання адміністративних послуг.

У зв’язку з ліквідацією районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції державна реєстрація громадських формувань може проводитись за заявою заявника як безпосередньо при зверненні до Головного територіального управління юстиції у Житомирській області, так і шляхом звернення до центрів надання адміністративних послуг.


Наказом  Міністерства юстиції України від 09 лютого  2016 року  № 359/5 затверджено Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі - Порядок), розділом III якого врегульовано особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через фронт-офіси.

Порядком, зокрема, передбачено що державна реєстрація може проводитися за заявою заявника шляхом звернення до фронт-офісів, зокрема до центрів надання адміністративних послуг, утворених відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», що забезпечують прийняття та видачу відповідно до цього Порядку документів під час державної реєстрації.

 

 

Центри надання адміністративних послуг передають заяву та електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування, у передбачених Законом випадках  Міністерству юстиції України або його територіальними органами за місцезнаходженням громадських формувань.

Державний реєстратор під час розгляду заяви використовує електроні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовленні шляхом сканування, що долучені до такої заяви, та за необхідності запитує від відповідного фронт-офісу оригінали таких документів.


У разі державної реєстрації громадського формування уповноважена особа фронт-офісу протягом трьох робочих днів надсилає заяву та оригінали документів Міністерству юстиції України або його територіальному органу.

Таким чином законодавством у сфері державної реєстрації врегульовані питання державної реєстрації громадських формувань за участю центрів надання адміністративних послуг.

Отже, враховуючи вищенаведене населення Житомирської області має можливість подавати документи у сферах державної реєстрації через центри надання адміністративних послуг.


Місцерозташування центрів надання адміністративних послуг Житомирської області:


центр надання адміністративних послуг Житомирської міської ради: 10014, м. Житомир, вул. Михайлівська, 4;

Відділ з питань надання  адміністративних послуг Андрушівської районної державної адміністрації: 13401, Житомирська обл., Андрушівка,  пл. Т.Г. Шевченка, 1 каб.16;


центр надання адміністративних послуг Баранівської районної державної адміністрації: 12700, Житомирська обл.,        м. Баранівка, вул. Соборна, 12;

центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Бердичівської міської ради: 13300, м. Бердичів, Центральна площа,1;


центр надання адміністративних послуг Бердичівської районної державної адміністрації: 13300, Житомирська обл.,       м. Бердичів, пл. Соборна, 23;

центр надання адміністративних послуг Брусилівської районної державної адміністрації: 12601, Житомирська обл.,      смт. Брусилів вул. Небесної сотні, 2;


центр надання адміністративних послуг при Хорошівській районній державній адміністрації: 12101, Житомирська обл., смт. Хорошів, вул. Героїв України, 8;

центр надання адміністративних послуг при Романівській районній державній адміністрації: 13001, Житомирська область, Романівській район, смт. Романів, вул. Путиліна, 47;


центр надання адміністративних послуг Ємільчинської районної державної адміністрації, 11201 Житомирська область, смт. Ємільчине, вул. Соборна, 18;

центр надання адміністративних послуг Житомирської міської ради, 10014,                м. Житомир, вул. Михайлівська,4;


центр надання адміністративних послуг Житомирської районної державної адміністрації, 10003, м. Житомир,                вул. Л. Українки, 1;

центр надання адміністративних послуг в місті Коростені, 11500, Житомирська обл.,     м. Коростень, вул. Грушевського, 22, каб. 11;


відділ надання адміністративних послуг при  Коростенській районній державній адміністрації, 11500, Житомирська обл.,       м. Коростень, вул. Грушевського 60/2;

центр надання адміністративних послуг Коростишівської районної державної адміністрації: 12501, Житомирська обл.        м. Коростишів, вул. Святотроїцька, 18;


центр надання адміністративних послуг Лугинської районної державної адміністрації, 11300, смт. Лугини, 11300 вул. Карла Маркса, 4;

центр надання адміністративних послуг Любарської районної державної адміністрації, 13100 смт. Любар,                 вул. Незалежності, 39;


центр надання адміністративних послуг у місті Малині, 11601, Житомирська область, м. Малин вул. Грушевського, 20;

центр надання адміністративних послуг Малинської районної державної адміністрації, 11600, Житомирська обл.,       м. Малин, пл. Соборна, 6 а;


центр надання адміністративних послуг Народицької районної державної адміністрації, 11400, Житомирська область, смт. Народичі, вул. Святомиколаївська, 136;

центр надання адміністративних послуг Новоград – Волинської міської ради, 11700, Житомирська область, м. Новоград – Волинський, вул. Соборності, 13;


центр надання адміністративних послуг Новоград – Волинської районної державної адміністрації, 11708, Житомирська область, м. Новоград – Волинський, вул. Ушакова, 34;

центр надання адміністративних послуг Овруцької районної державної адміністрації, 11101, Житомирська область, м. Овруч, вул. Т.Г. Шевченка, 31 – а;


відділ надання адміністративних послуг Олевської районної державної адміністрації, 11001, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Свято – Миколаївська, 4;

центр надання адміністративних послуг при Попільнянській районній державній адміністрації, 13501, Житомирська область,  смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького, 7 каб. 121;


центр надання адміністративних послуг Радомишльської районної державної адміністрації, 12200, м. Радомишль, Соборний Майдан, 12;

центр надання адміністративних послуг Ружинської районної державної адміністрації, 13601, Житомирська область, смт. Ружин, вул. Бірюкова, 2;


сектор надання адміністративних послуг Пулинської районної державної адміністрації, 12000 смт. Пулини, вул. Т.Г. Шевченка, 104, каб. 105;

центр надання адміністративних послуг Черняхівської районної державної адміністрації, 12301, Житомирська область, смт. Черняхів, майдан Рад, 1;


центр надання адміністративних послуг Чуднівської районної державної адміністрації, 13200, Житомирська область, Чуднівський район, м. Чуднів, вул. Героїв Майдану, 125.

 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin