img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
До відома громадян. ЦНАП
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ПОВНОВАЖЕНЬ З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ - ПІДПРИЄМЦІВ PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:48

Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" зі змінами від 06. 10. 2016р. (далі по тексту – Закон) визначено перелік суб’єктів державної  реєстрації.


Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців може здійснюватись:

виконавчими органами сільських, селищних та міських рад, Київською та Севастопольською міськими, районними, районними у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями;

акредитованими суб’єктами. Відповідно до Закону акредитованим суб'єктом може бути юридична особа публічного права, у трудових відносинах, з якою перебуває не менше ніж три державних реєстратори та яка уклала договір страхування цивільно-правової відповідальності та договір з іншим суб'єктом державної реєстрації;

нотаріусами.

Детальніше...
 
Плата (адміністративний збір) за проведення реєстраційних дій та за надання інформації з Державного реєстру прав» згідно Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:44

З 01 січня 2017 року набрали чинності зміни, внесені Законом України від 06 грудня 2016 року № 1774-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» до статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», відповідно до яких адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року. Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" встановлено прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб у розмірі: з 1 січня 2017 року - 1600 гривень.

 

Розмір адміністративного збору визначається у відсотковому  відношенні до прожиткового мінімуму для працездатних осіб у місячному розмірі, встановленому законом на 01 січня календарного року (1600,00 грн.), в якому проводяться реєстраційні дії чи надається інформація, та округляються до найближчих десяти гривень при проведенні реєстраційних дій та до найближчої гривні при отриманні інформації з Державного реєстру прав.


Так, за державну реєстрацію  прав, внесення змін до записів Державного реєстру прав та надання інформації з Державного реєстру прав справляється адміністративний збір у такому розмірі:

Детальніше...
 
РОЗМІРИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ ДЛЯ ОПЛАТИ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЗГІДНО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:40

В зв’язку з набранням чинності з 01 січня 2017 року Законом України від 06 грудня 2016 року № 1774-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» внесенні  зміни до статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», відповідно до яких адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року.


 

За державну реєстрацію справляється адміністративний збір у такому розмірі:

 

1) за державну реєстрацію політичної партії 140 прожиткових мінімумів для працездатних осіб – 224000,00 грн.

 

2) за державну реєстрацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації 0,28 прожиткового мінімуму для працездатних осіб –    450,00 грн.;

 

3) за державну реєстрацією всеукраїнської творчої спілки 0,14 прожиткового мінімуму для працездатних осіб -  220,00 грн.;

 

4) за державну реєстрацію територіального осередку всеукраїнської творчої спілки та регіональної (місцевої) творчої спілки 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 110,00 грн.;

 

5) за державну реєстрацію символіки політичної партії, організації роботодавців, об’єднання організації роботодавців    0,06                 прожиткового мінімуму  для працездатних осіб  – 100,00 грн.;

 

6) за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб, та громадських формувань (далі - ЄДР), крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою 0,3 прожиткового мінімуму  для  працездатних осіб - 480,00 грн;

Детальніше...
 
АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА «ОН-ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ» PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:39

Продовженням ініціативи запровадження он-лайн сервісів, які активно презентує Міністерство юстиції України стало запровадження автоматизованої системи «Он-лайн будинок юстиції». Дана система була запущена у якості пілотного проекту 7 квітня 2016 у місті Києві, наразі даний проект вийшов на національний рівень.

Це повністю прозора автоматизована система, яка дасть можливість спростити життя пересічного українця, зменшити кількість бюрократичних процедур і запобігти корупції. Завдяки даному сервісу громадяни можуть за кілька хвилин зареєструвати або ліквідувати ФОП, отримати втрачені свідоцтва про народження про народження чи інші документи. За рахунок автоматизації значно пришвидчується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалення відповідного рішення. Такі нововведення дозволять заощадити час, фінансові ресурси і мінімізують корупційні ризики.


Даний  проект увібрав в себе всі електронні сервіси Міністерства юстиції України, в тому числі SMS-Маяк, за допомогою якого власники можуть контролювати реєстраційні дії щодо своєї нерухомості.

Користуючись цим сервісом, власник зможе дізнатися про всі зміни в реєстрі через SMS-повідомлення, у вигляді електронного листа, а також через повідомлення в кабінеті користувача.

Детальніше...
 
ПРОСТАВЛЕННЯ АПОСТИЛЯ НА ВИПИСКАХ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ PDF Друк
Середа, 05 липня 2017, 09:34

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичниїх осіб-підприємців та громадських формувань» ( далі по тексту – Закон) має  низку кардинальних змін, які вплинули на діяльність у сфері і державних закупівель.

Стаття 11 Закону регулює питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі по тексту – ЄДР).

Згідно пункту п’ятого частини 2 зазначеної статті, відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді: виписок у паперовій формі для проставлення апостилю та в електронній формі. Згідно частині 4 зазначеної статті, виписка формується за результатами реєстраційної дії. Виписки для проставлення апостилю надаються протягом 24 години після находження запиту, крім вихідних та святкових днів.


Видача виписок для  з ЄДР передбачена Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженим наказом Міністерства юстиції   України  10  червня  2016 року № 1657/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 червня 2016 року за № 839/28969 (далі – Порядок).

Головним територіальним управління юстиції у Житомирської області на виконання Закону та Порядку, реалізовано можливість отримання виписок у паперовій формі для проставлення апостилю у відділах державної реєстрації актів цивільного стану.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 4
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin