img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Звернення громадян
Про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2017 року PDF Друк
Середа, 19 квітня 2017, 07:14


Протягом І кварталу 2017 року до райдержадміністрації  надійшло 117 звернень, що менше в порівнянні з відповідним періодом  2016 року на 25%.

З них - 96 звернень поступило поштою,  21 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 2 звернення розглянуто під час виїзних прийомів.

Через «гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації  звернень від жителів району не надходило.

За звітний період надійшло 7 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів,  1 - від інваліда, 12 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 10 - через центральні органи влади, 4 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України  та 3 – від внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, 35 – через Житомирський обласний контактний центр та 2 - колективних звернення.

Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 169 громадян, порушено 117 питань.

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 46 (39,3%).

На другому місці –   питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 38 (32,5%)

На третьому місці за кількістю звернень питання охорони здоров’я – 6

(5,1 %).

За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 117  питань, порушених у зверненнях. З них – 68 (58,1%) вирішено позитивно, по  49 (41,9%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

Проведено 3 засідання комісії з питань розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто звернення найменш соціально захищених верств населення  та прийнято  відповідні рішення.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад систематично аналізується.

Так, на колегії райдержадміністрації 25 січня 2017 року розглядалось питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2016 рік. На виконання рішення колегії прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 07.02.2017 № 34.

Детальніше...
 
Г Р А Ф І К роботи «гарячої телефонної лінії» районної державної адміністрації PDF Друк
Понеділок, 13 березня 2017, 16:17

Дні роботи «гарячої телефонної лінії»

Час  роботи «гарячої телефонної лінії»

Номер телефону

Відповідальний

працівник

Вівторок

9.00-13.00

3-12-96

Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації Мельник Валентина Григорівна

Четвер

9.00-13.00

3-12-96

Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації Мельник Валентина Григорівна

Керівник апарату-начальник відділу

організаційної роботи апарату

райдержадміністрації                                                                     Л.В.Павлюк

 
Про роботу із зверненнями громадян за 12 місяців 2016 року PDF Друк
П'ятниця, 10 лютого 2017, 20:25

Протягом 12 місяців 2016 року через  «гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації звернулося 10 жителів району. Щомісячно затверджуються графіки проведення «прямих телефонних ліній» за галузевим принципом із залученням керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та відповідних районних служб.

Графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації та роботи «гарячих телефонних ліній» доведено до відома населення через  офіційний веб-сайт райдержадміністрації.

Протягом 12 місяців 2016 року проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та прийнято відповідні рішення.

Останнє оновлення на П'ятниця, 10 лютого 2017, 21:02
Детальніше...
 
Про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року PDF Друк
П'ятниця, 04 листопада 2016, 13:42


Протягом 9 місяців 2016 року до райдержадміністрації  протягом 9 місяців 2016 року надійшло 427 звернень, що більше в порівнянні з відповідним періодом  2015 року на 39,1%.

З них - 342 звернення поступило поштою,  85 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 18 звернень розглянуто під час виїзних прийомів.

Через « гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації  звернулося 8 жителів району.

За звітний період надійшло 25 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 4 - від інвалідів, 3 - від «дітей війни», 5- від ветеранів праці,

30 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 36 - через центральні органи влади, 64 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України  та 13 – від членів їх сімей, 46 – через Житомирський обласний контактний центр та 32  колективних звернень.

Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 988 громадян, порушено 432 питання.

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 152 (35,2%).

На другому місці – питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 95 (22,0%)

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства  – 30 (6,9 %).

За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 432  питання, порушених у зверненнях. З них – 221 (51,2%) вирішено позитивно, по  186 (43,1%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

На контролі залишилося  25 звернень громадян.

Проведено 9 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто звернення найменш соціально захищених верств населення  та прийнято  відповідні рішення.

У лютому 2016 року було проведено навчання з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та секретарями виконкомів селищної, сільських рад по питанню дотримання законодавства України із розгляду звернень громадян.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах селищної, сільських рад систематично аналізується.

Так, на колегії райдержадміністрації 27 січня 2016 року та 27 липня 2016 року розглядалось питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2015 рік та І півріччя 2016 року. На виконання рішень колегії прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації від 09.02.2016 № 37 та від 05.08.2016 №176.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 09.02.2016  № 37 протягом відповідного періоду перевірено стан роботи із зверненнями громадян у виконкомах Брусилівської селищної (25.02.2016), Новоозерянської (16.03.2016), Приворотської (17.03.2016), Дивинської (27.04.2016), Покришівської (24.06.2016), Карабачинської (30.06.2016), Морозівської (12.07.2016), Лазарівської (26.07.2016) сільських рад та  структурних підрозділах райдержадміністрації: управлінні праці та соціального захисту населення (23.03.2016), відділі культури (24.03.2016), відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення (28.03.2016), відділі економічного розвитку і торгівлі (26.07.2016), управлінні фінансів (26.04.2016), відділі освіти (24.06.2016).

За наслідками перевірок оформлено відповідні довідки та надано методичну допомогу щодо організації діловодства та контролю за розглядом звернень громадян.

На адресу районної, селищної, сільських рад надійшло і було опрацьовано 3109 звернень, що на 545 звернень більше ніж у 2015 році.

Найбільше звернень громадян розглянуто виконкомами сільських рад - 2415.

Найчастіше у своїх зверненнях до виконкомів селищної та сільських рад громадяни зверталися по питаннях соціального захисту – 860 (29,3%), на другому місці питання аграрної політики та земельних відносин – 690 (23,5%), на третьому – комунального господарства – 144(4,9%).

Головний спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації                   підпис існує                  В.Г.Мельник

Останнє оновлення на П'ятниця, 04 листопада 2016, 14:11
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 5
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin