img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Звернення громадян
Про роботу із зверненнями громадян за 12 місяців 2016 року PDF Друк
П'ятниця, 10 лютого 2017, 20:25

Протягом 12 місяців 2016 року через  «гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації звернулося 10 жителів району. Щомісячно затверджуються графіки проведення «прямих телефонних ліній» за галузевим принципом із залученням керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та відповідних районних служб.

Графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації та роботи «гарячих телефонних ліній» доведено до відома населення через  офіційний веб-сайт райдержадміністрації.

Протягом 12 місяців 2016 року проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та прийнято відповідні рішення.

Останнє оновлення на П'ятниця, 10 лютого 2017, 21:02
Детальніше...
 
Про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року PDF Друк
П'ятниця, 04 листопада 2016, 13:42


Протягом 9 місяців 2016 року до райдержадміністрації  протягом 9 місяців 2016 року надійшло 427 звернень, що більше в порівнянні з відповідним періодом  2015 року на 39,1%.

З них - 342 звернення поступило поштою,  85 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 18 звернень розглянуто під час виїзних прийомів.

Через « гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації  звернулося 8 жителів району.

За звітний період надійшло 25 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 4 - від інвалідів, 3 - від «дітей війни», 5- від ветеранів праці,

30 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 36 - через центральні органи влади, 64 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України  та 13 – від членів їх сімей, 46 – через Житомирський обласний контактний центр та 32  колективних звернень.

Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 988 громадян, порушено 432 питання.

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 152 (35,2%).

На другому місці – питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 95 (22,0%)

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства  – 30 (6,9 %).

За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 432  питання, порушених у зверненнях. З них – 221 (51,2%) вирішено позитивно, по  186 (43,1%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

На контролі залишилося  25 звернень громадян.

Проведено 9 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто звернення найменш соціально захищених верств населення  та прийнято  відповідні рішення.

У лютому 2016 року було проведено навчання з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та секретарями виконкомів селищної, сільських рад по питанню дотримання законодавства України із розгляду звернень громадян.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах селищної, сільських рад систематично аналізується.

Так, на колегії райдержадміністрації 27 січня 2016 року та 27 липня 2016 року розглядалось питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2015 рік та І півріччя 2016 року. На виконання рішень колегії прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації від 09.02.2016 № 37 та від 05.08.2016 №176.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 09.02.2016  № 37 протягом відповідного періоду перевірено стан роботи із зверненнями громадян у виконкомах Брусилівської селищної (25.02.2016), Новоозерянської (16.03.2016), Приворотської (17.03.2016), Дивинської (27.04.2016), Покришівської (24.06.2016), Карабачинської (30.06.2016), Морозівської (12.07.2016), Лазарівської (26.07.2016) сільських рад та  структурних підрозділах райдержадміністрації: управлінні праці та соціального захисту населення (23.03.2016), відділі культури (24.03.2016), відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення (28.03.2016), відділі економічного розвитку і торгівлі (26.07.2016), управлінні фінансів (26.04.2016), відділі освіти (24.06.2016).

За наслідками перевірок оформлено відповідні довідки та надано методичну допомогу щодо організації діловодства та контролю за розглядом звернень громадян.

На адресу районної, селищної, сільських рад надійшло і було опрацьовано 3109 звернень, що на 545 звернень більше ніж у 2015 році.

Найбільше звернень громадян розглянуто виконкомами сільських рад - 2415.

Найчастіше у своїх зверненнях до виконкомів селищної та сільських рад громадяни зверталися по питаннях соціального захисту – 860 (29,3%), на другому місці питання аграрної політики та земельних відносин – 690 (23,5%), на третьому – комунального господарства – 144(4,9%).

Головний спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації                   підпис існує                  В.Г.Мельник

Останнє оновлення на П'ятниця, 04 листопада 2016, 14:11
 
Про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2016 року PDF Друк
П'ятниця, 04 листопада 2016, 13:40


Протягом І півріччя 2016 року до райдержадміністрації надійшло 260 звернень, що більше в порівнянні з відповідним періодом  2015 року на 38,3 %.

З них - 205 звернень поступило поштою,  55 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 14 звернень розглянуто під час виїзних прийомів.

Через « гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації  звернулося 3 жителі району.

За звітний період надійшло 13 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів,  3 - від інвалідів, 2 - від «дітей війни», 5 - від ветеранів праці, 12 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 25 - через центральні органи влади, 44 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України  та 10 – від членів їх сімей, 26 – через Житомирський обласний контактний центр та 21 - колективне звернення.

Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 450 громадян, порушено 265 питань.

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 100 (37,7%).

На другому місці –   питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 58 (21,9%).

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства – 21 ( 7,9%).

За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 265  питань, порушених у зверненнях. З них – 150 (56,6%) вирішено позитивно, по  116 (43,8%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

На контролі залишилося  12 звернень громадян.

Проведено 6 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто звернення найменш соціально захищених верств населення  та прийнято  відповідні рішення.

У лютому 2016 року було проведено навчання з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та секретарями виконкомів селищної, сільських рад по питанню дотримання законодавства України із розгляду звернень громадян.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах селищної, сільських рад систематично аналізується.

Так, на колегії райдержадміністрації 27 січня 2016 року розглядалось питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2015 рік. На виконання рішення колегії прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 09.02.2016 № 37.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 09.02.2016  № 37 протягом відповідного періоду перевірено стан роботи із зверненнями громадян  у виконкомах Брусилівської селищної (25.02.2016), Новоозерянської (16.03.2016), Приворотської (17.03.2016), Дивинської (27.04.2016), Покришівської (24.06.2016), Карабачинської (30.06.2016) сільських рад та  структурних підрозділах райдержадміністрації: управлінні праці та соціального захисту населення (23.03.2016), відділі культури (24.03.2016), відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення (28.03.2016), управлінні фінансів (26.04.2016), відділі освіти (24.06.2016).

За наслідками перевірок оформлено відповідні довідки та надано методичну допомогу щодо організації діловодства та контролю за розглядом звернень громадян.

На адресу районної, селищної, сільських рад надійшло і було опрацьовано 2047 звернень, що на 322 звернення більше ніж у 2015 році.

Найбільше звернень громадян розглянуто виконкомами сільських рад - 1597.

Найчастіше у своїх зверненнях до виконкомів селищної та сільських рад громадяни зверталися по питаннях соціального захисту – 592 (30,66%), на другому місці питання аграрної політики та земельних відносин –520 (26,9%), на третьому – комунального господарства – 96 (5,0%).

Головний спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації                         підпис існує           В.Г.Мельник


Останнє оновлення на Понеділок, 07 листопада 2016, 11:12
 
Аналіз про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2016 року PDF Друк
Четвер, 21 квітня 2016, 16:36

Протягом І кварталу 2016 року надійшло 156 звернень, що більше в порівнянні з відповідним періодом  2015 року на 48,6 %.

З них - 122 звернення поступило поштою,  34 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 8 звернень розглянуто під час виїзних прийомів.

Через « гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації  звернулося 3 жителі району.

За звітний період надійшло 13 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів,  1 - від інваліда, 2 - від «дітей війни», 1- від ветерана праці,

9 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 13 - через центральні органи влади, 29- від учасників антитерористичної операції в східних областях України  та 9 – від членів їх сімей, 18 – через Житомирський обласний контактний центр та 10 - колективних звернень.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 4
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin