Про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2019 року Друк
Вівторок, 09 липня 2019, 10:42

Протягом І півріччя 2019 року до райдержадміністрації  надійшло 186 звернень, що менше в порівнянні з відповідним періодом  2018 року на 26,2%.

З них - 146 звернень поступило поштою,  39 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 16 звернень розглянуто під час виїзних прийомів та 1 звернення надійшло на «гарячу телефонну лінію» райдержадміністрації.


За звітний період надійшло 11 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 5 - від осіб з інвалідністю, 8 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 44 - від учасників антитерористичної операції та операції Об’єднаних сил в східних областях України, 13 - через центральні органи влади, 66 – через «Урядову гарячу лінію» та 6  колективних звернень.

Враховуючи колективні звернення, всього до райдержадміністрації звернулося 244 громадянина.


Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 90 (51,7%).

На другому місці –   питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 29 (16,7%)

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства – 29 (16,7 %).


За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 174  питання, порушених у зверненнях. З них – 63 (36,2%) вирішено позитивно, по  111 (63,8%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

Проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та прийнято  відповідні рішення.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад систематично аналізується.

Так, на колегії райдержадміністрації 28 січня 2019 року розглядалось питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2018 рік. На виконання рішення колегії прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 12.02.2019 № 31.

 

 

На виконання даного розпорядження протягом відповідного періоду перевірено стан роботи із зверненнями громадян у  структурних підрозділах райдержадміністрації: відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення (29.03.2019), відділі фінансів (21.05.2019), управлінні праці та соціального захисту населення (22.05.2019), відділі освіти, культури, охорони здоров’я, сім’ї, молоді та спорту (27.05.2019), у виконкомі Брусилівської селищної ради (16.04.2019).

За наслідками перевірки оформлено відповідні довідки та надано методичну допомогу щодо організації діловодства та контролю за розглядом звернень громадян.


Протягом І півріччя 2019 року до структурних підрозділів райдержадміністрації надійшло 421 звернення громадян. Найбільше звернень громадян надійшло до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації – 233.

На адресу Брусилівської районної ради, Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад надійшло і було опрацьовано  592 звернення, що на  278 звернень менше ніж у 2018 році.


Найбільше звернень  громадян розглянуто виконкомом Брусилівської селищної ради – 293.

Найчастіше у своїх зверненнях до виконкомів Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад громадяни зверталися по питаннях соціального захисту – 298 (53,5%), на другому місці питання аграрної політики та земельних відносин – 78 (14,0%), на третьому – комунального господарства – 36 (6,5%).

 

 

 



Головний спеціаліст відділу

організаційної роботи та контролю

апарату райдержадміністрації Валентина МЕЛЬНИК