Про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2019 року Друк
Середа, 10 квітня 2019, 10:54

Протягом І квартал 2019 року до райдержадміністрації  надійшло 110 звернень, що більше в порівнянні з відповідним періодом  2018 року на 11,3%.

З них - 86 звернень поступило поштою,  24 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 12 звернень розглянуто під час виїзних прийомів та 1 звернення надійшло на «гарячу телефонну лінію» райдержадміністрації.


За звітний період надійшло 5 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 5 - від осіб з інвалідністю, 5 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 35 - від учасників антитерористичної операції та операції Об’єднаних сил в східних областях України, 7 - через центральні органи влади, 39 – через «Урядову гарячу лінію» та 2  колективні звернення.

Враховуючи колективні звернення, всього до райдержадміністрації звернулося 132 громадянина.


Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 63 (56,2%).

На другому місці –   питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 18 (16,1%)

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства – 9 (8,0 %).


За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 100  питань, порушених у зверненнях. З них – 40 (35,7%) вирішено позитивно, по  60 (53,6%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

Проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та прийнято  відповідні рішення.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад систематично аналізується.

 

 

Так, на колегії райдержадміністрації 28 січня 2019 року розглядалось питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2018 рік. На виконання рішення колегії прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 12.02.2019 № 31.

Даним розпорядженням затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад та структурних підрозділах райдержадміністрації на 2019 рік. Протягом І кварталу  2019 року перевірено стан роботи із зверненнями громадян у  відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення (29.03.2019).


За наслідками перевірки оформлено відповідну довідку та надано методичну допомогу щодо організації діловодства та контролю за розглядом звернень громадян.

Протягом І кварталу 2019 року до структурних підрозділів райдержадміністрації надійшло 208 звернень громадян. Найбільше звернень громадян надійшло до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації – 121.


На адресу Брусилівської районної ради, Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад надійшло і було опрацьовано  327 звернень, що на  107 звернень менше ніж у 2018 році.

Найбільше звернень  громадян розглянуто виконкомом Брусилівської селищної ради – 174.


Найчастіше у своїх зверненнях до виконкомів Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад громадяни зверталися по питаннях соціального захисту – 186 (38,6%), на другому місці питання аграрної політики та земельних відносин – 45 (14,9%), на третьому – житлової політики – 18 (6,9%).



Головний спеціаліст відділу

організаційної роботи та контролю

апарату райдержадміністрації              Валентина МЕЛЬНИК