img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Про роботу із зверненнями громадян за 2017 рік PDF Друк
Четвер, 11 січня 2018, 15:59

Протягом  2017 року до райдержадміністрації  надійшло 511 звернень, що менше в порівнянні з 2016 роком на 9,7 %.

З них – 436  звернень поступило поштою,  75 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 19 звернень розглянуто під час виїзних прийомів.

Через «гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації  звернулося  3 жителі району.


За звітний період надійшло 25 звернення від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 6 - від інвалідів, 31 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 28 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України, 4  – від   внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, 38 - через центральні органи влади, 180 – через «Урядову гарячу лінію» та 10  колективних звернень.

Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 604 громадянина, порушено 515 питань.

 

 

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 171 (33,2%).

На другому місці – питання соціального захисту населення – 137 (26,6%).

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства  – 95 (18,4%).

За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 515  питань, порушених у зверненнях. З них – 238 (51,2%) вирішено позитивно, по  277 (53,8%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.


Порушень термінів розгляду звернень громадян немає.

Проведено 12 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто звернення найменш соціально захищених верств населення  та прийнято  відповідні рішення.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад систематично аналізується.

Так, на колегії райдержадміністрації 25 січня 2017 року та 31 липня 2017 року розглядались питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2016 рік та І півріччя 2017 року. На виконання рішень колегії прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації від 07.02.2017 № 34 та від 17.08.2017 №190.


На виконання розпорядження голови райдержадміністрації протягом відповідного періоду перевірено стан роботи із зверненнями громадян у  структурних підрозділах райдержадміністрації: відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення (31.03.2017), відділі у справах сім’ї, молоді та спорту (16.05.2017), службі у справах дітей (30.06.2017), архівному секторі (30.06.2017), відділі економічного розвитку і торгівлі (19.09.2017), відділі фінансів (19.09.2017), відділі агропромислового розвитку (21.09.2017), управлінні праці та соціального захисту населення (14.12.2017), виконкомі Ставищенської сільської ради (12.12.2017).

За наслідками перевірки оформлено відповідні довідки та надано методичну допомогу щодо організації діловодства та контролю за розглядом звернень громадян.


На адресу районної, Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад надійшло і було опрацьовано  2049 звернень, що на 2437 звернень менше ніж у 2016 році.

Найбільше звернень  громадян розглянуто виконкомом Брусилівської селищної ради – 1569.


Найчастіше у своїх зверненнях до виконкомів Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад громадяни зверталися по питаннях аграрної політики та земельних відносин – 927 (47,4%), на другому місці питання соціального захисту - 647 (33,1%), на третьому – комунального господарства – 64 (3,3%).

 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin