img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року PDF Друк
Вівторок, 11 липня 2017, 14:30

Протягом І півріччя 2017 року до райдержадміністрації  надійшло 215 звернень, що менше в порівнянні з відповідним періодом  2016 року на 17,3%.

З них – 176  звернень поступило поштою,  39 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 7 звернень розглянуто під час виїзних прийомів.

Через «гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації  звернулося  2 жителі району.


За звітний період надійшло 14 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 3 - від інвалідів, 17 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 12 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України, 4  – від   внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, 17 - через центральні органи влади, 61 – через Урядову гарячу лінію та 2  колективні звернення.

Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 267 громадян, порушено 216 питань.

 


Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 78 (36,1%).

На другому місці – питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 74 (34,3%)

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства  – 13 ( 6,01%).


За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 216  питань, порушених у зверненнях. З них – 104 (48,6%) вирішено позитивно, по  92 (42,1%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

Проведено 6 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто звернення найменш соціально захищених верств населення  та прийнято  відповідні рішення.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад систематично аналізується.


Так, на колегії райдержадміністрації 25 січня 2017 року розглядалось питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2016 рік. На виконання рішення колегії прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 07.02.2017 № 34.

На виконання даного розпорядження протягом відповідного періоду перевірено стан роботи із зверненнями громадян у  структурних підрозділах райдержадміністрації: відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення (31.03.2017), відділі у справах сім’ї, молоді та спорту (16.05.2015), службі у справах дітей (30.06.2017), архівному секторі (30.06.2017).

За наслідками перевірок оформлено відповідні довідки та надано методичну допомогу щодо організації діловодства та контролю за розглядом звернень громадян.


На адресу районної, Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад надійшло і було опрацьовано  916 звернень, що на  1131 звернення менше ніж у 2016 році.

Найбільше звернень  громадян розглянуто виконкомом Брусилівської селищної ради – 706.

Найчастіше у своїх зверненнях до виконкомів Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад громадяни зверталися по питаннях аграрної політики та земельних відносин – 282 (32,0%), на другому місці питання соціального захисту  267 (30,3%), на третьому – комунального господарства – 38(4,3%).


Головний спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                         В.Г.Мельник

 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin