img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2017 року PDF Друк
Середа, 19 квітня 2017, 07:14


Протягом І кварталу 2017 року до райдержадміністрації  надійшло 117 звернень, що менше в порівнянні з відповідним періодом  2016 року на 25%.

З них - 96 звернень поступило поштою,  21 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 2 звернення розглянуто під час виїзних прийомів.

Через «гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації  звернень від жителів району не надходило.

За звітний період надійшло 7 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів,  1 - від інваліда, 12 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 10 - через центральні органи влади, 4 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України  та 3 – від внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, 35 – через Житомирський обласний контактний центр та 2 - колективних звернення.

Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 169 громадян, порушено 117 питань.

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 46 (39,3%).

На другому місці –   питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 38 (32,5%)

На третьому місці за кількістю звернень питання охорони здоров’я – 6

(5,1 %).

За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 117  питань, порушених у зверненнях. З них – 68 (58,1%) вирішено позитивно, по  49 (41,9%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

Проведено 3 засідання комісії з питань розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто звернення найменш соціально захищених верств населення  та прийнято  відповідні рішення.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад систематично аналізується.

Так, на колегії райдержадміністрації 25 січня 2017 року розглядалось питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2016 рік. На виконання рішення колегії прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 07.02.2017 № 34.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 07.02.2017  № 34, 31.03.2017 року перевірено стан роботи із зверненнями громадян у відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення райдержадміністрації.

За наслідками перевірок оформлено відповідні довідки та надано методичну допомогу щодо організації діловодства та контролю за розглядом звернень громадян.

На адресу районної, Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад надійшло і було опрацьовано  444 звернення, що на  665 звернень менше ніж у 2016 році.

Найбільше звернень  громадян розглянуто виконкомом Брусилівської селищної ради – 317.

Найчастіше у своїх зверненнях до виконкомів Брусилівської селищної та Ставищенської сільської рад громадяни зверталися по питаннях соціального захисту – 175 (41,0%), на другому місці питання аграрної політики та земельних відносин – 131 (30,7%), на третьому – комунального господарства – 32(7,5%).

Головний спеціаліст відділу

організаційної роботи та контролю

апарату райдержадміністрації                                                         В.Г.Мельник

 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin