img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Про роботу із зверненнями громадян за 12 місяців 2016 року PDF Друк
П'ятниця, 10 лютого 2017, 20:25

Протягом 12 місяців 2016 року через  «гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації звернулося 10 жителів району. Щомісячно затверджуються графіки проведення «прямих телефонних ліній» за галузевим принципом із залученням керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та відповідних районних служб.

Графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації та роботи «гарячих телефонних ліній» доведено до відома населення через  офіційний веб-сайт райдержадміністрації.

Протягом 12 місяців 2016 року проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та прийнято відповідні рішення.

 

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 09.02.2016  № 37 протягом відповідного періоду перевірено стан роботи із зверненнями громадян у виконкомах Брусилівської   селищної, сільських рад, та у всіх структурних підрозділах райдержадміністрації.

За наслідками перевірок оформлено відповідні довідки та надано методичну допомогу щодо організації діловодства та контролю за розглядом звернень громадян.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах селищної, сільських рад систематично аналізується, щоквартально підсумовується та не менше ніж двічі на рік розглядається на колегії райдержадміністрації.

Так, на колегіях райдержадміністрації 27 січня 2016 року та 27 липня 2016 року розглядались питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2015 рік та І півріччя 2016 року. На виконання рішень колегії прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації від 09.02.2016 № 37 та від 05.08.2016 №176.

Протягом 12 місяців 2016 року до районної державної адміністрації надійшло  566 звернень громадян, що  більше  в порівнянні  з  відповідним  періодом  2015 року на 14,1%.

З них - 458 звернень поступило поштою, 108 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 23 звернень розглянуто під час виїзних прийомів.

За звітний період надійшло 28 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 5 - від інвалідів, 3 - від «дітей війни», 5- від ветеранів праці,

32 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 69 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України  та 15 – від членів їх сімей, 40 - через центральні органи влади, 93 – через Житомирський обласний контактний центр та 45  колективних звернень.

Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 1415 громадян, порушено 573 питання.

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 204 (35,6%).

На другому місці – питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 127 (22,2%)

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства  – 45 (7,9 %).

За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 573  питання, порушених у зверненнях. З них – 350 (61,0%) вирішено позитивно, по  223 (39,0%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

На адресу районної, селищної та сільських рад надійшло і було опрацьовано  4486 звернень, що на  866 звернень більше ніж у 2015 році.

Найбільше звернень  громадян розглянуто виконкомами сільських рад – 3419.

Найчастіше у своїх зверненнях до виконкомів селищної та сільських рад громадяни зверталися по питаннях аграрної політики та земельних відносин – 1283 (30,2%), на другому місці питання соціального захисту – 1245 (29,3%), на третьому – комунального господарства – 172(4,0%).

Головний спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                          В.Г.Мельник

Останнє оновлення на П'ятниця, 10 лютого 2017, 21:02
 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin