Аналіз про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2016 року Друк
Четвер, 21 квітня 2016, 16:36

Протягом І кварталу 2016 року надійшло 156 звернень, що більше в порівнянні з відповідним періодом  2015 року на 48,6 %.

З них - 122 звернення поступило поштою,  34 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 8 звернень розглянуто під час виїзних прийомів.

Через « гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації  звернулося 3 жителі району.

За звітний період надійшло 13 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів,  1 - від інваліда, 2 - від «дітей війни», 1- від ветерана праці,

9 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 13 - через центральні органи влади, 29- від учасників антитерористичної операції в східних областях України  та 9 – від членів їх сімей, 18 – через Житомирський обласний контактний центр та 10 - колективних звернень.

Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 258 громадян, порушено 165 питань.

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 71 (43,0%).

На другому місці –   питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 31 (18,8%)

На третьому місці за кількістю звернень питання житлової політики – 10 ( 6,1%).

За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 165  питань, порушених у зверненнях. З них – 73 (44,2%) вирішено позитивно, по  59 (35,8%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

На контролі залишилося  33 звернення громадян.

Проведено 3 засідання комісії з питань розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто звернення найменш соціально захищених верств населення  та прийнято  відповідні рішення.

У лютому 2016 року було проведено навчання з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та секретарями виконкомів селищної, сільських рад по питанню дотримання законодавства України із розгляду звернень громадян.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах селищної, сільських рад систематично аналізується.

Так, на колегії райдержадміністрації 27 січня 2016 року розглядалось питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2015 рік. На виконання рішень колегії прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації від 09.02.2016 № 37.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 09.02.2016  № 37 протягом відповідного періоду перевірено стан роботи із зверненнями громадян у виконкомах Брусилівської селищної (25.02.2016), Новоозерянської (16.03.2016), Приворотської (17.03.2016) сільських рад та  структурних підрозділах райдержадміністрації: управлінні праці та соціального захисту населення (23.03.2016), відділі культури (24.03.2016), відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення (28.03.2016).

За наслідками перевірок оформлено відповідні довідки та надано методичну допомогу щодо організації діловодства та контролю за розглядом звернень громадян.

На адресу районної, селищної, сільських рад надійшло і було опрацьовано 1109 звернень, що на 238 звернень більше ніж у 2015 році.

Найбільше звернень громадян розглянуто виконкомами сільських рад - 896.

Найчастіше у своїх зверненнях до виконкомів селищної та сільських рад громадяни зверталися по питаннях соціального захисту – 345 (32,7%), на другому місці питання аграрної політики та земельних відносин –276 (26,2%), на третьому – комунального господарства – 78 (7,4%).

Головний спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                        В.Г.Мельник