img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Аналіз про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2015 року PDF Друк
Понеділок, 20 липня 2015, 08:51

Протягом І півріччя 2015 року до райдержадміністрації надійшло 188 звернень громадян, що менше в порівнянні з відповідним періодом 2014 року на 20,7 %.
        165 звернень поступило поштою і 23 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 2 звернення розглянуто під час виїзних прийомів.
10 звернень надійшло від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 3 - від інвалідів, 1- від «дітей війни», 1- від «ветеранів праці», 8 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 16 - через центральні органи влади, 19 – через Житомирський обласний контактний центр та 15 - колективних звернень.
Враховуючи колективні звернення, всього до райдержадміністрації звернулося 353 громадянина.
Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту, яких надійшло - 57 (30,3 %).
На другому місці – є питання аграрної політики і земельних відносин – 54 ( 28,7%).
На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства – 16 ( 8,5%).
         За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 194 питання, порушених у зверненнях. З них – 89(47,3%)вирішено позитивно, по 91 (48,4%) заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.
       На контролі залишилося 8 звернень громадян.
Проведено 6 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто звернення найменш соціально захищених верств населення та прийнято відповідні рішення.
Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах селищної, сільських рад систематично аналізується, щоквартально підсумовується та не менше ніж двічі на рік розглядається на колегії райдержадміністрації.
Так, на колегії райдержадміністрації 27 січня 2015 року розглядалось питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2014 рік. На виконання рішення колегії прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 05.02.2015 № 20.
         Розпорядженням голови райдержадміністрації від 05.02.2015 № 20 затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах селищної, сільських рад та структурних підрозділах райдержадміністрації на 2015 рік.
           
 
           Протягом І півріччя 2015 року перевірено стан роботи із зверненнями громадян у виконкомах Брусилівської селищної (13.03.2015), Новоозерянської (27.03.2015), Приворотської (27.03.2015), Романівської (29.06.2015), Дивинської (30.06.2015), Соловіївської (30.06.2015), Містечківської (30.06.2015) сільських рад та структурних підрозділах райдержадміністрації: архівному секторі (24.03.2015), відділі економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації (20.03.2015), управлінні фінансів райдержадміністрації (24.03.2015).
Під час перевірок надано методичну допомогу щодо організації діловодства та контролю за розглядом звернень громадян та оформлено відповідні довідки.
На адресу районної, селищної та сільських рад надійшло і було опрацьовано 1803 звернення, що на 45 звернень більше ніж 2014 році.  
Найбільше звернень громадян розглянуто виконкомами сільських рад – 1359.
Найчастіше у своїх зверненнях до селищного та сільських голів громадяни зверталися по питаннях соціального захисту – 453 (28%), на другому місці аграрної політики та земельних відносин - 448 ( 27,7% ), на третьому - питання житлової політики - 98 (6,1%).
 
 
Головний спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                        В.Г.Мельник

 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin