img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Звернення громадян
Про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року PDF Друк
Вівторок, 07 листопада 2017, 14:20

Протягом 9 місяців 2017 року до райдержадміністрації  надійшло 338 звернень, що менше в порівнянні з відповідним періодом  2016 року на 20,8 %.

З них – 282  звернень поступило поштою,  56 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 13 звернень розглянуто під час виїзних прийомів.

Через «гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації  звернулося  2 жителі району.

За звітний період надійшло 22 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 3 - від інвалідів, 23 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 15 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України, 4  – від   внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, 26 - через центральні органи влади, 101 – через Урядову гарячу лінію та 6  колективних звернень.

 


Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 427 громадян, порушено 339 питань.

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 125 (36,9%).

На другому місці – питання соціального захисту населення – 102 (30,1%).

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства  – 39 (11,5%).

 

Детальніше...
 
Про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року PDF Друк
Вівторок, 11 липня 2017, 14:30

Протягом І півріччя 2017 року до райдержадміністрації  надійшло 215 звернень, що менше в порівнянні з відповідним періодом  2016 року на 17,3%.

З них – 176  звернень поступило поштою,  39 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 7 звернень розглянуто під час виїзних прийомів.

Через «гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації  звернулося  2 жителі району.


За звітний період надійшло 14 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 3 - від інвалідів, 17 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 12 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України, 4  – від   внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, 17 - через центральні органи влади, 61 – через Урядову гарячу лінію та 2  колективні звернення.

Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 267 громадян, порушено 216 питань.

Детальніше...
 
Про ліквідацію контактного центру PDF Друк
Середа, 03 травня 2017, 19:43

Повідомляємо, що відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.03.2017 №72 «Про припинення юридичної особи шляхом ліквідації та передачу майна» з 10 травня 2017 року припиняє роботу Житомирський обласний контактний центр, функції центру передаються відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

Відділ організаційної роботи та контролю апарату райдержадміністрації

Останнє оновлення на Середа, 03 травня 2017, 19:44
 
Про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2017 року PDF Друк
Середа, 19 квітня 2017, 07:14


Протягом І кварталу 2017 року до райдержадміністрації  надійшло 117 звернень, що менше в порівнянні з відповідним періодом  2016 року на 25%.

З них - 96 звернень поступило поштою,  21 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 2 звернення розглянуто під час виїзних прийомів.

Через «гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації  звернень від жителів району не надходило.

За звітний період надійшло 7 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів,  1 - від інваліда, 12 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 10 - через центральні органи влади, 4 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України  та 3 – від внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, 35 – через Житомирський обласний контактний центр та 2 - колективних звернення.

Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 169 громадян, порушено 117 питань.

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 46 (39,3%).

На другому місці –   питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 38 (32,5%)

На третьому місці за кількістю звернень питання охорони здоров’я – 6

(5,1 %).

За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 117  питань, порушених у зверненнях. З них – 68 (58,1%) вирішено позитивно, по  49 (41,9%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

Проведено 3 засідання комісії з питань розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто звернення найменш соціально захищених верств населення  та прийнято  відповідні рішення.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад систематично аналізується.

Так, на колегії райдержадміністрації 25 січня 2017 року розглядалось питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2016 рік. На виконання рішення колегії прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 07.02.2017 № 34.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 4
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin