img

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Звернення громадян
Про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2019 року PDF Друк
Середа, 10 квітня 2019, 10:54

Протягом І квартал 2019 року до райдержадміністрації  надійшло 110 звернень, що більше в порівнянні з відповідним періодом  2018 року на 11,3%.

З них - 86 звернень поступило поштою,  24 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 12 звернень розглянуто під час виїзних прийомів та 1 звернення надійшло на «гарячу телефонну лінію» райдержадміністрації.


За звітний період надійшло 5 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 5 - від осіб з інвалідністю, 5 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 35 - від учасників антитерористичної операції та операції Об’єднаних сил в східних областях України, 7 - через центральні органи влади, 39 – через «Урядову гарячу лінію» та 2  колективні звернення.

Враховуючи колективні звернення, всього до райдержадміністрації звернулося 132 громадянина.


Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 63 (56,2%).

На другому місці –   питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 18 (16,1%)

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства – 9 (8,0 %).


За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 100  питань, порушених у зверненнях. З них – 40 (35,7%) вирішено позитивно, по  60 (53,6%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

Проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та прийнято  відповідні рішення.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад систематично аналізується.

Детальніше...
 
Про роботу із зверненнями громадян за 12 місяців 2018 року PDF Друк
П'ятниця, 04 січня 2019, 16:10

Протягом 12 місяців 2018 року до райдержадміністрації  надійшло 575 звернень, що більше в порівнянні з відповідним періодом  2017 року на 12,5%.


З них - 480 звернень поступило поштою,  95 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 31 звернення розглянуто під час виїзних прийомів та 8 звернень надійшло на «гарячу телефонну лінію» райдержадміністрації.


За звітний період надійшло 13 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 20 - від інвалідів, 59 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 65 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України, 66 - через центральні органи влади, 153 – через «Урядову гарячу лінію» та 26  колективних звернень.

Останнє оновлення на Середа, 10 квітня 2019, 11:01
Детальніше...
 
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Брусилівської районної державної адміністрації у такий спосіб: PDF Друк
Середа, 24 жовтня 2018, 11:22
  • надіслати письмове звернення поштою на адресу: 12601, смт. Брусилів, вул.Небесної Сотні, 2;

  • надати звернення до відділу організаційної роботи та контролю апарату Брусилівської райдержадміністрації особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства за адресою: смт. Брусилів, вул.Небесної Сотні, 2 (2 поверх).

Години роботи відділу:

понеділок - четвер - з 8:00 до 17:00,

п’ятниця - з 8:00 до 16:45

  • викласти звернення усно та письмово на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації відповідно до графіку особистого прийому

ГРАФІК особистого прийому громадян посадовими особами райдержадміністрації

Останнє оновлення на Середа, 10 квітня 2019, 11:03
 
Про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року PDF Друк
Середа, 24 жовтня 2018, 11:16

Протягом 9 місяців 2018 року до райдержадміністрації  надійшло 369 звернень, що більше в порівнянні з відповідним періодом  2017 року на 9,8%.

З них - 290 звернень поступило поштою,  79 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 21 звернення розглянуто під час виїзних прийомів.

Через «гарячі телефонні лінії» до райдержадміністрації надійшло 15 звернень від жителів району.


За звітний період надійшло 10 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 12 - від інвалідів, 13 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 36 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України, 66 - через центральні органи влади, 94 – через «Урядову гарячу лінію» та 18  колективних звернень.

Враховуючи колективні звернення, всього до райдержадміністрації звернулося 1518 громадян.


Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 114 (29,6%).

На другому місці –   питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 90 (23,4%)

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства  – 82 (21,3 %).


За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 385  питання, порушені у зверненнях. З них – 165 (42,9%) вирішено позитивно, по  207 (61,3%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

Проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та прийнято  відповідні рішення.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад систематично аналізується.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 2