img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Звернення громадян
Працює «гаряча лінія» голови ОДА – 42-02-02. PDF Друк
П'ятниця, 10 серпня 2018, 09:22

 


Результат пошуку зображень за запитом "гаряча лінія голови ода"Із 12 березня розпочала роботу анонсована Ігорем Гундичем «гаряча лінія» голови ОДА.

За тел. (0412) 42-02-02 можна звернутися та залишити звернення, вирішення якого буде на контролі голови ОДА.

Оператор зареєструє ваше звернення та пізніше повідомить про його вирішення.

 


За номером «гарячої лінії» 42-02-02 можна буде і особисто поспілкуватися з головою ОДА Ігорем Гундичем.

«Гаряча лінія» стане більш простим і зручним для жителів області способом комунікації з керівником області та оперативним вирішенням проблемних питань.


Лінія працює у будні дні з 09.00 до 18.00 год.

Останнє оновлення на П'ятниця, 10 серпня 2018, 09:25
 
Про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2018 року PDF Друк
Середа, 11 липня 2018, 10:49

Протягом І півріччя 2018 року до райдержадміністрації  надійшло 255 звернень, що більше в порівнянні з відповідним періодом  2017 року на 18,6%.

З них - 198 звернень поступило поштою,  57 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 15 звернень розглянуто під час виїзних прийомів.

Через «гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації надійшло 13 звернень від жителів району.


За звітний період надійшло 8 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 5 - від інвалідів, 4 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 31 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України, 34 - через центральні органи влади, 72 – через «Урядову гарячу лінію» та 7  колективних звернень.


Враховуючи колективні звернення, всього до райдержадміністрації звернулося 395 громадян.

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 80 (30,4%).

На другому місці –   питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 63 (24,0%)

На третьому місці за кількістю звернень питання комунального господарства  – 51 (19,4 %).


За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 263  питання, порушені у зверненнях. З них – 116 (44,1%) вирішено позитивно, по  132 (50,1%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

Проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та прийнято  відповідні рішення.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад систематично аналізується.

Так, на колегії райдержадміністрації 31 січня 2018 року розглядалось питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2017 рік. На виконання рішення колегії прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 08.02.2018 № 23.

Даним розпорядженням затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільських рад та структурних підрозділах райдержадміністрації на 2018 рік.

Детальніше...
 
Про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2018 року PDF Друк
Вівторок, 10 квітня 2018, 16:02

Протягом І кварталу 2018 року до райдержадміністрації  надійшло 124 звернення, що більше в порівнянні з відповідним періодом  2017 року на 6,0%.

З них - 106 звернень поступило поштою,  18 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 8 звернень розглянуто під час виїзних прийомів.

Через «гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації  звернень від жителів району не надходило.


За звітний період надійшло 6 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 2 - від інвалідів, 1 – від учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 28 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України, 9 - через центральні органи влади, 41 – через Урядову гарячу лінію та 4  колективних звернення.

Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 164 громадянина.

Детальніше...
 
Про ліквідацію контактного центру PDF Друк
Середа, 03 травня 2017, 19:43

Повідомляємо, що відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.03.2017 №72 «Про припинення юридичної особи шляхом ліквідації та передачу майна» з 10 травня 2017 року припиняє роботу Житомирський обласний контактний центр, функції центру передаються відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

Відділ організаційної роботи та контролю апарату райдержадміністрації

Останнє оновлення на Середа, 03 травня 2017, 19:44
 


© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin