img

Районна рада

Зараз на сайті:

На даний момент 81 гостей на сайті

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Звернення громадян
Про ліквідацію контактного центру PDF Друк
Інформація - Звернення громадян
Середа, 03 травня 2017, 19:43

Повідомляємо, що відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.03.2017 №72 «Про припинення юридичної особи шляхом ліквідації та передачу майна» з 10 травня 2017 року припиняє роботу Житомирський обласний контактний центр, функції центру передаються відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

Відділ організаційної роботи та контролю апарату райдержадміністрації

Останнє оновлення на Середа, 03 травня 2017, 19:44
 
Про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2017 року PDF Друк
Інформація - Звернення громадян
Середа, 19 квітня 2017, 07:14


Протягом І кварталу 2017 року до райдержадміністрації  надійшло 117 звернень, що менше в порівнянні з відповідним періодом  2016 року на 25%.

З них - 96 звернень поступило поштою,  21 - під час особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі 2 звернення розглянуто під час виїзних прийомів.

Через «гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації  звернень від жителів району не надходило.

За звітний період надійшло 7 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів,  1 - від інваліда, 12 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 10 - через центральні органи влади, 4 - від учасників антитерористичної операції в східних областях України  та 3 – від внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, 35 – через Житомирський обласний контактний центр та 2 - колективних звернення.

Враховуючи колективні звернення, всього до адміністрації звернулося 169 громадян, порушено 117 питань.

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є питання соціального захисту населення – 46 (39,3%).

На другому місці –   питання аграрної політики і земельних відносин, яких надійшло – 38 (32,5%)

На третьому місці за кількістю звернень питання охорони здоров’я – 6

(5,1 %).

За відповідний період було взято до уваги та поставлено на контроль 117  питань, порушених у зверненнях. З них – 68 (58,1%) вирішено позитивно, по  49 (41,9%)  заявникам дано роз’яснення в межах чинного законодавства.

Проведено 3 засідання комісії з питань розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто звернення найменш соціально захищених верств населення  та прийнято  відповідні рішення.

Робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних підрозділах, виконкомах Брусилівської селищної, Ставищенської сільської рад систематично аналізується.

Так, на колегії райдержадміністрації 25 січня 2017 року розглядалось питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2016 рік. На виконання рішення колегії прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 07.02.2017 № 34.

Детальніше...
 
Г Р А Ф І К роботи «гарячої телефонної лінії» районної державної адміністрації PDF Друк
Інформація - Звернення громадян
Понеділок, 13 березня 2017, 16:17

Дні роботи «гарячої телефонної лінії»

Час  роботи «гарячої телефонної лінії»

Номер телефону

Відповідальний

працівник

Вівторок

9.00-13.00

3-12-96

Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації Мельник Валентина Григорівна

Четвер

9.00-13.00

3-12-96

Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації Мельник Валентина Григорівна

Керівник апарату-начальник відділу

організаційної роботи апарату

райдержадміністрації                                                                     Л.В.Павлюк

 
Про роботу із зверненнями громадян за 12 місяців 2016 року PDF Друк
Інформація - Звернення громадян
П'ятниця, 10 лютого 2017, 20:25

Протягом 12 місяців 2016 року через  «гарячу телефонну лінію» до райдержадміністрації звернулося 10 жителів району. Щомісячно затверджуються графіки проведення «прямих телефонних ліній» за галузевим принципом із залученням керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та відповідних районних служб.

Графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації та роботи «гарячих телефонних ліній» доведено до відома населення через  офіційний веб-сайт райдержадміністрації.

Протягом 12 місяців 2016 року проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та прийнято відповідні рішення.

Останнє оновлення на П'ятниця, 10 лютого 2017, 21:02
Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 4
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin