img

Паспорт району

Районна рада

Зараз на сайті:

На даний момент 65 гостей на сайті

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Оголошення про конкурс на зайняття вакантної посади спеціаліста відділу організаційної роботи та контролю апарату Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області PDF Друк
Райдержадміністрація - ВАКАНСІЇ
Середа, 19 квітня 2017, 07:31

Затверджено

Розпорядження голови райдержадміністрації

11.04.2017  №53-б

умови

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця категорії «В» - спеціаліста відділу організаційної роботи та контролю апарату Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області

Загальні умови

Посадові обов’язки

- здійснює організаційне забезпечення та проводить перевірку стану додержання на території району Конституції України, законів України, виконання указів і розпоряджень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, інших законодавчих актів органами державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, їх посадовими особами, працівниками підприємств, організацій і установ, їх філіалів та відділень, незалежно від форм власності і підпорядкування;

- сприяє у підготовці і проведенні на території району виборів Президента України, народних депутатів України, селищного і сільського голів, депутатів районної рад, референдумів та опитувань громадян. Сприяє виборчим комісіям у здійсненні ними своїх повноважень;

- забезпечує організаційний контроль за здійсненням виконавчими органами сільської (Ставищенської), селищної (Брусилівської) рад, посадовими особами місцевого самоврядування делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, наданих Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

- аналізує рішення виконкомів селищної та сільської ради, інформує керівництво райдержадміністрації. У разі виявлення прийнятих ними нормативних актів такими, що не відповідають чинному законодавству, спільно з головним спеціалістом, юрисконсультом апарату райдержадміністрації готує пропозиції щодо припинення їх дії;

- узагальнює та аналізує звіти виконавчих комітетів селищної та сільської рад з питань делегованих повноважень, готує піврічні та річну інформацію по здійсненню виконкомами селищної та сільської рад делегованих повноважень органів виконавчої влади, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

- бере участь у реалізації державної політики у сфері територіальної організації влади, адміністративно – територіального устрою, розвитку місцевого самоврядування;

- з метою якісної і своєчасної підготовки перспективного плану формування територіальних громад Брусилівського району, його соціально – економічного обґрунтування бере участь у формуванні, згідно з методикою, паспортів територіальних громад відповідно до пропозицій, які надходять від селищної та сільської рад;

-  здійснює робочий взаємозв’язок з виконавчими комітетами селищної та сільської рад з метою забезпечення чіткого і злагодженого їх функціонування;

- узагальнює дані до паспорту області та до соціально – економічного паспорту Брусилівського району;

- розробляє за дорученням голови райдержадміністрації проекти розпоряджень з організаційних питань;

- опрацьовує та подає на розгляд керівництву райдержадміністрації проекти планів роботи райдержадміністрації, сприяє у контролі за їх виконанням;

- за дорученням керівництва райдержадміністрації перевіряє, вивчає та узагальнює діяльність управлінь райдержадміністрацій, виконкомів селищної та сільської рад, надає їм необхідну практичну та методичну допомогу, залучає спеціалістів, представників громадськості для вивчення, підготовки та розгляду питань керівництвом райдержадміністрації;

- готує аналітичні, інформаційні, інформаційно-методичні матеріали з організаційних питань та рекомендації на допомогу керівництву райдержадміністрації, для використання в роботі райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, управлінь райдержадміністрації, районних служб, організацій та установ;

- здійснює організаційне забезпечення засідань колегій, а також нарад, що проводяться головою райдержадміністрації, надає допомогу у підготовці матеріалів на розгляд сесій районної ради;

- аналізує разом із структурними підрозділами райдержадміністрації соціально-економічне і соціально-політичне становище у районі, розробляє та вносить керівництву райдержадміністрації пропозиції щодо його поліпшення;

- організаційно забезпечує проведення семінарів, нарад працівників райдержадміністрацій, виконкомів селищної та сільської рад з питань, віднесених до компетенції відділу;

- організаційно забезпечує проведення зустрічей керівництва райдержадміністрації в трудових колективах, за місцем проживання населення, з окремими категоріями громадян району; бере участь у вирішенні питань адміністративно-територіального устрою у межах, визначених законодавством;

- забезпечує підготовку інформаційно-аналітичних матеріалів обласній державній адміністрації;

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 2000 грн., надбавка за вислугу років на державній службі, надбавка за ранг державного службовця

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Відповідно до статті 25 Закону України від 10 грудня 2015 року №889-VІІІ «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи:

1.Копію паспорта громадянина України.

2.Письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3.Письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4.Копію (копії) документа (документів) про освіту.

5.Заповнену особову картку встановленого зразка.

6.Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Термін прийняття документів – 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Національного агентства України з питань державної служби

Дата, час і місце проведення конкурсу

03 травня 2017 року, початок о 14.30 год.

За адресою 12601, Житомирська область, смт. Брусилів, вул. Короленка, 2

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Макаренко Оксана Ігорівна, (04162)30197, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги*

1.

Освіта

Вища освіта за ступенем  молодшого бакалавра або бакалавра  відповідного професійного спрямування (правознавство).

Ступінь вищої освіти

2.

Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

Не потребує

3.

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги**

1.

Освіта

Вища освіта за ступенем  молодшого бакалавра або бакалавра  відповідного професійного спрямування (правознавство).

2.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

5) Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

6) Закон України «Про звернення громадян».

3.

Професійні чи технічні знання

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів.

4.

Спеціальний досвід роботи

-

5.

Знання сучасних інформаційних технологій

володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет

6

Особистісні якості

1) дисципліна і системність;

2) ініціативність та креативність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

Заступник голови

райдержадміністрації                                                          М.В. Коструба

Останнє оновлення на П'ятниця, 16 червня 2017, 08:42
 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin