img

Паспорт району

Районна рада

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Оголошення про конкурс на зайняття вакантної посади головного спеціаліста, юрисконсульта апарату Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області PDF Друк
Середа, 19 квітня 2017, 07:26

Затверджено

Розпорядження голови райдержадміністрації

11.04.2017  № 52-б

умови

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця категорії «В» - головного спеціаліста, юрисконсульта апарату Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області

Загальні умови

Посадові обов’язки

- Забезпечення відповідності законодавству проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, рішень колегії, а також інших актів райдержадміністрації;

- проведення правової експертизи проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, підготовка висновків правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та/або подання пропозицій щодо приведення таких проектів у відповідність до вимог законодавства;

- визначення нормативно-правових актів райдержадміністрації, які підлягають державній реєстрації в органах юстиції;

- надання методичної допомоги працівникам апарату райдержадміністрації та керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків;

- представлення інтересів райдержадміністрації у судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів;

- виконання інших функцій з правового забезпечення діяльності райдержадміністрації

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років на державній службі, надбавка за ранг державного службовця

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Відповідно до статті 25 Закону України від 10 грудня 2015 року №889-VІІІ «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи:

1.Копію паспорта громадянина України.

2.Письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3.Письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4.Копію (копії) документа (документів) про освіту.

5.Заповнену особову картку встановленого зразка.

6.Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Термін прийняття документів – 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Національного агентства України з питань державної служби

Дата, час і місце проведення конкурсу

03 травня 2017 року, початок об 11.00 год.

За адресою 12601, Житомирська область, смт. Брусилів, вул. Короленка, 2

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Макаренко Оксана Ігорівна, (04162)30197, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги*

1.

Освіта

Вища освіта за ступенем  молодшого бакалавра або бакалавра  відповідного професійного спрямування (правознавство).

Ступінь вищої освіти

2.

Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

Не потребує

3.

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги**

1.

Освіта

Вища освіта за ступенем  молодшого бакалавра або бакалавра  відповідного професійного спрямування (правознавство).

2.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про очищення влади»;

5) Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

6) Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

7) Закон України «Про звернення громадян».

8) Кодекс законів про працю України, Цивільний кодекс України, Цивільний процесуальний кодекс України, Господарський кодекс України, Господарський процесуальний кодекс України, Кодекс адміністративного судочинства України, Земельний кодекс.

3.

Професійні чи технічні знання

Знання норм матеріального і процесуального права, навички тлумачення законодавчих актів та застосовування їх на практиці, вміння складати документи правового характеру, здійснювати їх оцінку, правові висновки та консультації, вміння складати процесуальні документи, вміння працювати з правовими базами даних, здатність приймати правові рішення і здійснювати.

4.

Спеціальний досвід роботи

-

5.

Знання сучасних інформаційних технологій

володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет

6

Особистісні якості

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) дипломатичність та гнучкість;

4) вміння працювати у стресових ситуаціях.

Заступник голови

райдержадміністрації                                                          М.В. Коструба

Останнє оновлення на П'ятниця, 16 червня 2017, 08:41
 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin