img

Районна рада

Зараз на сайті:

На даний момент 73 гостей на сайті

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Оголошення про конкурс на зайняття тимчасово вакантної посади провідного спеціаліста відділу з питань соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС управління праці та соціального захисту населення PDF Друк
Райдержадміністрація - ВАКАНСІЇ
Вівторок, 28 березня 2017, 15:53

Додаток

до наказу начальника управління праці та соціального захисту населення

від 28.03.2017 року  № 19-к

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії “В” – провідного спеціаліста відділу з питань соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС управління праці та соціального захисту населення Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області

Загальні умови

Посадові обов'язки

–  забезпечує  реалізацію державної політики у сфері соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС шляхом надання компенсаційних виплат та пільг;

–  несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань;

–  приймає та  реєструє розрахунки та інші документи на виплату компенсацій та надання пільг громадянам, які постраждали від аварії на ЧАЕС ;

–  одержує в установленому порядку від підприємств, установ та організацій інформацію необхідну для контролю за нарахованими компенсаційними виплатами ;

–  вносить розрахунки компенсаційних виплат та пільг в програму „Ведення чорнобильських рахунків”;

–  надає роз”яснення громадянам, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності з питань оформлення документів для призначення та виплати компенсацій постраждалим від аварії на ЧАЕС ;

–  формує електронні особові справи громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи в прогамі ASOPD/COMTEX на отримання компенсаційних виплат ;

–  готує  та подає до поштового відділення та банківських установ відомості для виплати  компенсацій  сім’ям з дітьми, які які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ;

 

–  складає довідки про зміни допомісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету та про зміни річного розпису бюджету (кошторису ;)

–  постійно удосконалює теоретичні знання та практичні навики роботи на комп’ютерній техніці;

–  відповідає за збереження комп”ютерної техніки в робочому стані ;

–  веде облік та відповідає за збереження справ громадян на отримання компенсаційних виплат по ЧАЕС, документів, бланків та реквізитів;

–  здійснює контроль наявності всіх необхідних документів у справах громадян, які постраждали від аварії на ЧАЕС ;

–  проводить консультації, розглядає звернення громадян, установ та організацій  з питань, що належать до його компетенції, вживає відповідних  заходів  до усунення причин, які викликають скарги;

–  роз'яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції;

–  інформує  населення з питань,  що належать до його компетенції, через засоби масової інформації;

–  проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків одержувачів компенсацій та допомог по виплатах ЧАЕС;

–  несе відповідальність за правильність нарахування виплат компенсацій та допомог                                     сім’ям з дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

–  несе відповідальність за виникнення переплат по виплаті  компенсацій та допомог                                     сім’ям з дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та їх повернення;

–  по дорученню начальника відділу виконує інші роботи не передбачені функціональними обов'язками;

–  дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку в управлінні.

Умови оплати праці

Посадовий оклад відповідно до штатного розпису, надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На час відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) у разі проведення закритого конкурсу - інші документи для підтвердження відповідності умовам конкурсу;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Документи приймаються протягом 17 календарних днів з дня розміщення оголошення на офіційному веб-сайті Національного агенства України з питань державної служби.

Дата, час і місце проведення конкурсу

21 квітня 2017 року о 13:00, Житомирська обл.,  смт. Брусилів, вул. Лермонтова, 9, каб. № 107.

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Фещенко Віталій Анатолійович

(04162) 30273

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

Не потребує

3

Володіння державною мовою

Вільно

Спеціальні вимоги

1

Знання законодавства

Конституції України, ЗУ «Про державну службу», ЗУ «Про запобігання корупції», ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ЗУ Про обробку персональних даних», ЗУ «Про інформацію».

2

Професійні знання

Закон України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, інші нормативні та законодавчі акти з питань соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, методичні, нормативні та інші матеріали фінансових і контрольно-ревізійних органів з організації надання компенсаційних виплат пільговій категорії населення, трудове, фінансове та господарське законодавство, правила ділового етикету, правила та норми охорони праці та протипожежного захисту.

3

Якісне виконання поставлених завдань

Вміння працювати з інформацією. Вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

4

Командна робота та взаємодія

Вміння ефективної координації з іншими.

5

Сприяння змін

Здатність приймати зміни та змінюватись.

6

Технічні вміння

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) та навички використання офісної техніки.

7

Особистісні компетенції

Відповідальність, уважність до деталей, орієнтація на саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях.

Останнє оновлення на П'ятниця, 16 червня 2017, 08:40
 
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin