img

Районна рада

Зараз на сайті:

На даний момент 86 гостей на сайті

Інтернет-ресурси

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
ВАКАНСІЇ
Інформація про переможців конкурсів PDF Друк
Райдержадміністрація - ВАКАНСІЇ
Середа, 10 травня 2017, 07:20

Відповідно до п.59 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246, Брусилівська районна державна адміністрація надає інформацію про результати конкурсів:

Порядковий номер на сайті

Найменування посади

Кандидат

Результат (загальна сума балів)

Примітка

16765

Спеціаліст відділу організаційної роботи та контролю апарату  Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області

Савенок

Юлія

Павлівна

7,4

Переможець конкурсу

16766

Головний спеціаліст, юрисконсульт апарату Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області

Відсутні кандидати

Останнє оновлення на П'ятниця, 16 червня 2017, 08:42
 
Інформація про результати конкурсів PDF Друк
Райдержадміністрація - ВАКАНСІЇ
Понеділок, 24 квітня 2017, 07:14

Повідомляємо, що за порядковим номером 13817 на сайті Нацдержслужби оприлюднено оголошення про проведення конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорій „В” – провідного спеціаліста відділу з питань соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС. Переможець конкурсу – Романівська Тетяна Валеріївна, яка набрала 10,35 бала. Другого за результатами конкурсу кандидата не визначено так, як кандидат був єдиний.

Також на сайті Нацдержслужби оприлюднено оголошення про проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії „В” – спеціаліста відділу з питань персоніфікованого обліку пільгових категорій населення за порядковим номером 13818 та головного спеціаліста управління праці та соціального захисту населення Брусилівської районної державної адміністрації за порядковим номером 13819. Конкурс на зайняття цих посад не відбувся в зв’язку з відсутністю поданих заяв на участь у конкурсі.

Останнє оновлення на П'ятниця, 16 червня 2017, 08:42
 
Оголошення про конкурс на зайняття вакантної посади спеціаліста відділу організаційної роботи та контролю апарату Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області PDF Друк
Райдержадміністрація - ВАКАНСІЇ
Середа, 19 квітня 2017, 07:31

Затверджено

Розпорядження голови райдержадміністрації

11.04.2017  №53-б

умови

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця категорії «В» - спеціаліста відділу організаційної роботи та контролю апарату Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області

Загальні умови

Посадові обов’язки

- здійснює організаційне забезпечення та проводить перевірку стану додержання на території району Конституції України, законів України, виконання указів і розпоряджень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, інших законодавчих актів органами державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, їх посадовими особами, працівниками підприємств, організацій і установ, їх філіалів та відділень, незалежно від форм власності і підпорядкування;

- сприяє у підготовці і проведенні на території району виборів Президента України, народних депутатів України, селищного і сільського голів, депутатів районної рад, референдумів та опитувань громадян. Сприяє виборчим комісіям у здійсненні ними своїх повноважень;

- забезпечує організаційний контроль за здійсненням виконавчими органами сільської (Ставищенської), селищної (Брусилівської) рад, посадовими особами місцевого самоврядування делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, наданих Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

- аналізує рішення виконкомів селищної та сільської ради, інформує керівництво райдержадміністрації. У разі виявлення прийнятих ними нормативних актів такими, що не відповідають чинному законодавству, спільно з головним спеціалістом, юрисконсультом апарату райдержадміністрації готує пропозиції щодо припинення їх дії;

- узагальнює та аналізує звіти виконавчих комітетів селищної та сільської рад з питань делегованих повноважень, готує піврічні та річну інформацію по здійсненню виконкомами селищної та сільської рад делегованих повноважень органів виконавчої влади, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

- бере участь у реалізації державної політики у сфері територіальної організації влади, адміністративно – територіального устрою, розвитку місцевого самоврядування;

- з метою якісної і своєчасної підготовки перспективного плану формування територіальних громад Брусилівського району, його соціально – економічного обґрунтування бере участь у формуванні, згідно з методикою, паспортів територіальних громад відповідно до пропозицій, які надходять від селищної та сільської рад;

-  здійснює робочий взаємозв’язок з виконавчими комітетами селищної та сільської рад з метою забезпечення чіткого і злагодженого їх функціонування;

- узагальнює дані до паспорту області та до соціально – економічного паспорту Брусилівського району;

- розробляє за дорученням голови райдержадміністрації проекти розпоряджень з організаційних питань;

- опрацьовує та подає на розгляд керівництву райдержадміністрації проекти планів роботи райдержадміністрації, сприяє у контролі за їх виконанням;

- за дорученням керівництва райдержадміністрації перевіряє, вивчає та узагальнює діяльність управлінь райдержадміністрацій, виконкомів селищної та сільської рад, надає їм необхідну практичну та методичну допомогу, залучає спеціалістів, представників громадськості для вивчення, підготовки та розгляду питань керівництвом райдержадміністрації;

- готує аналітичні, інформаційні, інформаційно-методичні матеріали з організаційних питань та рекомендації на допомогу керівництву райдержадміністрації, для використання в роботі райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, управлінь райдержадміністрації, районних служб, організацій та установ;

- здійснює організаційне забезпечення засідань колегій, а також нарад, що проводяться головою райдержадміністрації, надає допомогу у підготовці матеріалів на розгляд сесій районної ради;

- аналізує разом із структурними підрозділами райдержадміністрації соціально-економічне і соціально-політичне становище у районі, розробляє та вносить керівництву райдержадміністрації пропозиції щодо його поліпшення;

- організаційно забезпечує проведення семінарів, нарад працівників райдержадміністрацій, виконкомів селищної та сільської рад з питань, віднесених до компетенції відділу;

- організаційно забезпечує проведення зустрічей керівництва райдержадміністрації в трудових колективах, за місцем проживання населення, з окремими категоріями громадян району; бере участь у вирішенні питань адміністративно-територіального устрою у межах, визначених законодавством;

- забезпечує підготовку інформаційно-аналітичних матеріалів обласній державній адміністрації;

Останнє оновлення на П'ятниця, 16 червня 2017, 08:42
Детальніше...
 
Оголошення про конкурс на зайняття вакантної посади головного спеціаліста, юрисконсульта апарату Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області PDF Друк
Райдержадміністрація - ВАКАНСІЇ
Середа, 19 квітня 2017, 07:26

Затверджено

Розпорядження голови райдержадміністрації

11.04.2017  № 52-б

умови

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця категорії «В» - головного спеціаліста, юрисконсульта апарату Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області

Загальні умови

Посадові обов’язки

- Забезпечення відповідності законодавству проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, рішень колегії, а також інших актів райдержадміністрації;

- проведення правової експертизи проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, підготовка висновків правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та/або подання пропозицій щодо приведення таких проектів у відповідність до вимог законодавства;

- визначення нормативно-правових актів райдержадміністрації, які підлягають державній реєстрації в органах юстиції;

- надання методичної допомоги працівникам апарату райдержадміністрації та керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків;

- представлення інтересів райдержадміністрації у судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів;

- виконання інших функцій з правового забезпечення діяльності райдержадміністрації

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років на державній службі, надбавка за ранг державного службовця

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково

Останнє оновлення на П'ятниця, 16 червня 2017, 08:41
Детальніше...
 
Інформація про переможців конкурсу PDF Друк
Райдержадміністрація - ВАКАНСІЇ
Середа, 12 квітня 2017, 11:23

Відповідно до п.59 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246, відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення Брусилівської районної державної адміністрації надає інформацію про результати конкурсу, оголошеного згідно з наказом від  15.03.2017 №1 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади»:

Порядковий номер на сайті

Найменування посади

Кандидат

Результат (загальна сума балів)

Примітка

11351

Головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області

Медведчук Василь Васильович

11,5

Переможець конкурсу

Останнє оновлення на П'ятниця, 16 червня 2017, 08:41
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 4
© 2013-2015 Раді вітати вас на сайті Брусилівської районної державної адміністрації | Created by Admin